MuscleMeat

Log KEUN

Sterk weer hoor. Succes met de studie!

Toch sterke training ondanks mentale druk!

vind het nog een beste training na zo'n weekend man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.444
LB-combi

Rackpulls
15x50KG
12x90KG
8x130KG
5x150KG (straploos tot hier met moeite)
5x170KG
3x200KG
1x200KG 2e rep fail
3x200KG vanaf hier belt VPR(?)
3x190KG
8x150KG

Leg-press
15x120KG
15x160KG
20x200KG
20x240KG
20x280KG
20x240KG
25x160KG

Leg-extension
20x40KG
15x50KG
15x60KG
15x50KG
20x50KG
20x40KG

te weinig tijd om training af te maken..

DB SLDL
12x14KG
12x16KG

Standing Calve-raises (smith)
15x50KG
20x70KG
20x70KG
20x50KG

Opmerkingen:
Rackpulls gingen wel oké, de bb gleed lekker over m'n bezweten quads haha.
Ook nog een shirt uit gedaan gezien er maar 4 man op 't einde nog waren, vriend stond erop dat ik even wat poses deed. We hadden gesprek wat me fav. pose was enzo en toen zei hij laat maar zien - side-tricep is me fav. pose btw.

Update studie:
vandaag wederom Nederlands gehad, moest een gesprek vertellen met 2 andere medestudenten en dit op nemen op video. Doordat 1 van de 2 filmpjes (hun moesten 4) met een xperia was opgenomen en deze geen contact maakte met de computer konden we deze doorsturen p.bluethoot, f*kking anderhalf uur heeft dat geduurd. Ik was om 1uur al klaar heb daar tot kwart voor 4 weer gezeten, katabool als een malle.

Morgen heb ik een gesprek met de leraar wat er nu gaat gebeuren gezien ik en die 2 andere afgelopen vrijdag de herkansing niet gehaald hebben.
Bedrijfseconomie gaat ineens een heel stuk beter met leren heb vandaag even 1 uurtje gedaan en ineens ken ik vrijwel elke formule uit me hoofd??? Mooi iig, nu nog wat theorie doornemen en wat vragen in het boek en dan ben ik er denk ik klaar voor.
Wel wil ik nog graag de toets zien van vorige week dinsdag van Bedrijfs Economie, dan weet ik iig wat ik fout deed.
Wat Boekhouden/Bedrijfs Administratie betreft, ik hoop dat ze me een extra opdracht geven waardoor ik dit vak toch voldoende afsluit of nog een herkansingstoets van 2 andere hoofdstukken, dit is namenlijk de 2e keer dat ik die hoofdstukken met dezelfde vragen verpruts. Zelfde reden als vorige x zoals ik zei.

Heb iig een positieve instelling nu, alles behalve die 2 vakken gaan echt super nu. Nederlands Schrijven en Lezen gingen gister echt super en vandaag spreken ook! Wel echt hinderlijk om met een ''stoned'' iemand een serieus video gesprek op te nemen..gelukkig ging de 4e take in een x goed! epic lach-kicks

damn koen wat een volume extensions kerel:) ik bedoel, na zo;n legpress serie!

naise

• #5.447
Thanks bro's - eindelijk zit het eens mee studie gezien!
Vandaag moesten voor het vak beterbouw op gesprek met de leraar. Ik was half 10 op school en heb tot 3uur eraan gewerkt. Gezien ik nog dingen moest maken was ik de laatste van de klas. Iedereen moest overigens nog veel dingen doen. Hoe het gesprek/beoordeling verliep:
Ik had bij een gedeelte 1 foutje gemaak waardoor het eind resultaat niet op 0 uitkwam hier zeurde die heletijd over. Na nog geen 5min zegt die over 5min moet ik gaan blabla slecht dit en dat. Je krijgt een 2 en kom vrijdag maar naar de herkansing.
Ik dacht dus, wtf is dit en zei kijkt u niet naar rest dus hij keek verder en weer alles negatief je krijgt een 2. Waarop ik zei vul eerst maar eens dat lijstje, krijg p.onderdeel een voldoende of ofvoldoende. Hij dus gedaan, maar ik merkte gwn hij wilt me naaien. Soms zei ik die heb ik wel goed en staat buiten die vorige. En hij zo van mm ok.. Me eind punt was een 5.6 ahyeah! Ook voor 1 van de 3 nederlands toetsen een 5.6 dus dat is ook afgesloten. Volgens mij was die leraar van net geimmiteerd door me size haha, epic.

Gesprek vanmorgen wat betreft boekhouden. A.s woensdag 2e herkansing van het hele boek. Heb die dagen toch chille vrij. En vrijdag 1e herkansing bedrijgs economie. Hoe dizzy ik ook ben van het weinig eten enzo, even doorzetten!

geimmiteerd? Leuke dagboekverhaaltjes, keep them coming.

• #5.449
Intimideerd, klopt de spelling zo? XD
Will do, mss dat ik dit na me studie ook blijf doen, meer reallife updates

Koen's real life log, fap fap fap. Je grootste fanboyyy is hier jwz koentjeehhh, want you on the tellyyyyy!!!

Toch ff lekker aan t ijzer gehangen. En je side tricep is idd een goeie pose van je! Dizzy ftw.

• #5.452
Haha istimewa XD sinds ik je gebeten hebt ben je obsessed door de keuning, ahyeah :p
Dalijk even workout updaten, 3 dagen achter elkaar getraint nu mmm

• #5.453
UB2

BP (paused)
12x50KG
10x50KG
8x70KG
2x6x90KG
2x4x90KG
8-9x70KG

Chin-ups (wide-grip, hammer-grip, close-grip palms up)
8xbw wide
8xbw hammer
8xbw close
6xbw wide
4xbw hammer
3xbw +partials rep close

Incline DB-press
12x20KG
3x10x26KG easy>lekker

DB-pullover
12x20KG
3x10x26KG

Shoulder-bombs
3x12x12KG

EZ-bar curl (excl. ez-bar)
2x5x40KG
3e set 20sec. erna me broer wou gaan haha
7x40KG

DB-curl - gelijk erna
10x14KG

Opmerkingen:
BP ging erg stroef, ik merk het weinig eten nu wel op press oefeningen ook met MP/PP afgelopen maandag.
Nog een week en hopelijk ben ik er van af - bodyweight schommelt nu erg, zojuist 83kg ochtend meestal +- 81,5kg

Koen's real life log, fap fap fap. Je grootste fanboyyy is hier jwz koentjeehhh, want you on the tellyyyyy!!!
Alleen als je ping hebt
:trollface:
Toch ff lekker aan t ijzer gehangen. En je side tricep is idd een goeie pose van je! Dizzy ftw.
Thanks MCM, side poses zijn altijd mijn ding geweest vind de verhouding abs/chest/delts/arms echt prachtig ook omdat mijn taille er goed op uit komt.

Laatst bewerkt:
chinups, bam en daarna aardig doorgepomt kerel! heerlijk

Lekkere trainingen, rackpulls = :)

BAM! Lekker man, paused bench ook.

Ik vind het ondanks naar jou zeggen zwakke bench een goede training hoor Koen!:D

• #5.460
Thx mannen!

UB-combi

squatrek was bezet dus ging ik maar DL'en.

DL
10x70KG
6x100KG
5x130KG
4x150KG
1x160KG
1x170KG
vanaf hier straps
1x180KG
1x195KG PR onverwachts

Squat (low-bar)
10x60KG heavy as hell!
6-8x90KG
6x6x100KG
meer zat er niet in door die DL's

1 Legged Leg-raises
2x12x10KG
10x10KG
2x12x5KG

Walking DB-lunges +40m is heen/terug
x12KG
x12KG
x8KG
x8KG

Sitting calve-raises (was in ss met die lunges)
20x45KG
20x60KG
20x60KG
20x60KG

Opmerkingen:
Hele andere training geworden dan geplant, hoe dan ook meer dan tevreden met die PR met dl'en.
Ook heb ik me vandaag op de gym gewogen en me bf op laten meten.
84,6kg - het rare aan me bw is dat het afgelopen maandag nog 81,5kg was door slechte voeding, nu is me voeding iets verbeterd en dat merk ik gelijk aan me bw.
12,5% - 29mm totaal geclipt, 4 punts meting

Laatste x dat ik me bf had opgemeten was in november 2010, toen woog ik 78,5 bij 11%.

Studie update:
Bedrijfs economie van gister ochtend gehaald, met een 6,4! ahyeah echt super.
Nu moet ik mezelf alleen pushen op boekhouden te gaan leren voor a.s. woensdag, als ik die toets voldoende maak heb ik niveau 4 zo goed als binnen. Dan moet ik naar de zomer vakantie alleen nog 20 weken stage doen en dan ben ik rond januari 2012 klaar!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven