Fitness Seller

Log KEUN

Lekkere PR
Je had ook nog voor die pyschologische 200 kunnen gaan :D

Nette training!

Half 3 gingen we naar de club toe in Duitsland, was daar voor de 1ste keer.
Nog steeds aan de wijn, had daar 1 wijn gehaald en heb er gewoon anderhalf uur mee rond gelopen of zo XD Nog andere mensen van sportschool tegengekomen en een daarvan zit op DBB, wel tof dat hij daar ook was.

Was ik dat toevallig? Ik was er ook maar ken me niet herinneren dat ik je heb gezien:o. (als we het over dezelfde club hebben maar denk t wel)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.463
Was ik dat toevallig? Ik was er ook maar ken me niet herinneren dat ik je heb gezien:o. (als we het over dezelfde club hebben maar denk t wel)
Was je ook daar die avond dan? Starfish was ik heen ik stuur je even prive bericht icm. namen;)

---------- Post added za 2 jul 2011 at 17:14 ----------

Moet nu overigens echt gaan leren, tussendoor even DBB checken enzo.
WEGH!

---------- Post added za 2 jul 2011 at 17:16 ----------

Lekkere PR
Je had ook nog voor die pyschologische 200 kunnen gaan :D

Nette training!
Hehe inderdaad, maar ik vond het wel prima zo. Form kon nog wel beter, lift-off ging wat moeizaam maar zodra ik boven de kniëen ben heb ik hem zowiezo in de pocket. Locken is toch wel me sterkste punt

Nette training hoor, DL en squatten in 1 training is heavy shit. Suc6 woensdag. En dikke progressie trouwens @ je gewicht enzeuh.

Morgen maar eens kijken of ik 195,1kg kan DLen dan :jk:

Laatst bewerkt:
  • #5.465
Nette training hoor, DL en squatten in 1 training is heavy shit. Suc6 woensdag. En dikke progressie trouwens @ je gewicht enzeuh.

Morgen maar eens kijken of ik 195,1kg kan DLen dan :jk:
Gozert die aan het squatten was ging daarna ook DL'en, had helft van de schijven laten liggen, maar hij ging niet zo zwaar. En ik ging niet zo zwaar met squatten als hem omdat ik al brak was.
Echt epic is dat dl's en squats pff.
Thanks MCM, heb het meerendeels te danken aan me fysio bezoekje met die darm problemen. Het verbaasd me overigens ook dat me bw nu weer 83+ is ineens. Had ook verwacht dat me bf lager zou zijn door minder te eten enzo. En de progressie in me BW gaat eigenlijk best wel snel.
Trainings maat vind me bol ogen nu ik zwaarder word enzo.

Dan ga ik morgen ook weer even trainen voor een DL-sessie, 195,2
:trollface:

Laatst bewerkt:
En nou studeren k*t!

• #5.467
Zojuist nog even iets langer als een uurtje getraint, UB1 - training zal ik na het eten posten.
Nu nog even een paar update pics. de foto's zijn iets wat overbelicht door het zonlicht maar een kleine update, zonder 100% op me voeding te letten toch 84,?kg wegen.

Wat die latspread betreft, met buiten licht zie je vrijwel geen definitie ondanks dat deze wat wazig is geworden komt die toch goed uit. (latspread foto's komen beter uit met normaal licht).

Ook eens binnen een foto genomen, qua definitie valt er veel weg maar ik vond me tri's er wel mooi op uit komen.

1imq90.jpg

2j5bcib.jpg

16ht16c.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

top koen!

• #5.469
UB1 - het was twijfelachtig of ik wel niet zou gaan trainen vandaag icm. leren.
Toch nog even 1 uurtje geweest, tevreden? mwoah

Seated BB-press
15x30KG
2x10x50KG
6x60KG
6x70KG
3x4x75KG
8x65KG
10x50KG
=weak, vind staand toch fijner maar me glutes/hams zijn nog verzuurd.

T-bar row
15x40KG
15x80KG
12x100KG strap/beltloos
15x80KG
15x80KG

CGBP
12x50KG
8x70Kg
6x90KG
3x4x100KG VPR heavy duty
6x90KG
8x70KG

Front lat pull-down (hammer strength)
15x80KG
12x120KG
10x140KG ahyeah grip ging ook erg goed
12x120KG
2x12x60KG (1 armed)

DB-flyes
15x14KG
12x18KG
2x12x24KG easy
10x26Kg jesus christ, was een insane pump in me delts
12x18KG

Push down - vanuit lat-pully
15x25KG
9x35KG ss 10x25KG
erg fijn deze variant ik stond gebogen en ik liet de negatieve movement tot boven m'n hoofd, net alsof ik skulls aan het doen ben.

Laatst bewerkt:
je vind staand fijner omdat je dan kan cheaten b*ch!!! :p

• #5.471
controle is voor homo's rammen met dat gewicht moet je :sd:

• #5.473
zittend heb ik ook de neiging om te archen

ik doe hem zelf in me powerrack dan gewoon leuning van bankje bijna helemaal recht overeind, dan heb je dat probleem niet misschien iets om mee af te wisslen :)

gewicht wat je trouwens verplaatst is netjes toch, heb erger gezien :p

Laatst bewerkt:
  • #5.475
Even trouwens nog een reallife update (@istimewa: ahyeah atlast! :d)

Heb laatste tijd weer meer contact met een oude vriendin, ken haar al sinds de basisschool sinds groep 1 en zei was zeg maar nieuw op die school en ze vertelde me dat ik de 1ste was die iets samen met haar ging doen toen - toen was ik al charmant;) Haha maar goed, ik had even pauze van leren, moest nog koken en ik was alleen thuis. Zij was toevallig in de buurt en kwam dus even langs, had haar al 3jaar niet meer gezien ongeveer, los van enkele ontmoetingen op station en dergelijke. Wat bijgepraat en dergelijke, geamuseerd enzo - gister ook weer met haar afgesproken, me ma hellemaal raar doen je hebt ook nog een vriendin bla bla echt grappig eigenlijk. Maar zij heeft dus ook een vriend anderhalf jaar en ik heb in het verleden nooit wat uitgespookt met haar dus, we waren gewoon goede vrienden. Sinds 2 en een half jaar wat THC genuttigd, hoewel ik niet veel nodig had:p

Alsof ik me jeugd herleef, ben overigens niet van plan dit vaker te doen dus no worries.
Ook zij en haar moeder is onder de indruk van mijn size & looks (ma dan) ook haar ken ik dus al sinds ik nog een kleine keuning was.

Laatste tijd ben ik allemaal verschillende dingen aan 't doen die normaal tegen mijn principes gingen, uitgaan>drinken, THC nuttigen en daarnaast is me voeding maar minimaal door omstandigheden en toch blijf ik fysiek voorruit gaan. Wel ben ik van plan om na morgen weer volle bak er tegen aan te gaan, zowel training/cardio/voeding, zo nu en dan even 'leven' zal ik het maar noemen want het bevalt me toch eigenlijk wel.
Door de stappen heb ik weer meer oude contacten gelegt en nu ook die oude vriendin.
(gf was wel een beetje jelly, come at me bro - j/k).

Nu ontbijten, ja nu pas en dan weer leren, laatste dag om te leren - knijp hem nu toch wel eigenlijk.

---------- Post added di 5 jul 2011 at 12:04 ----------

ik doe hem zelf in me powerrack dan gewoon leuning van bankje bijna helemaal recht overeind, dan heb je dat probleem niet misschien iets om mee af te wisslen :)

gewicht wat je trouwens verplaatst is netjes toch, heb erger gezien :p
Het stoeltje daar er aan vast zit is gewoon recht - het lijkt mij juist makkelijker als ik hem een standje schuin zou zetten paar ipv. om dit te doen wat ook niet kan zonder dat ik een los bankje moet gebruiken doe ik mijn rug wat archen om die incline feeling te krijgen:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Terecht dat je girlfriend jaloers was, dat zou ik echt niet moeten flikken :D Mooi dat je fysiek, ondanks iets minder ervoor leven, blijft vooruit gaan. Op deze fotoreeks ben ik vooral onder de indruk van je rug, begint serieus wat massa op te plakken :D

• #5.477
Terecht dat je girlfriend jaloers was, dat zou ik echt niet moeten flikken :D Mooi dat je fysiek, ondanks iets minder ervoor leven, blijft vooruit gaan. Op deze fotoreeks ben ik vooral onder de indruk van je rug, begint serieus wat massa op te plakken :D
Haha voor ik echt serieus met mijn gf ging, wist zij ook dat ik vaak met haar afsprak etc. - maar ja weet je ik vind het wel leuk om zo nu met die oude vriendin om te gaan nu weer, ben toe aan nieuwe dingen zeg maar en daarbij moet ik mijn vriendin niet bij verwaarlozen. Dus als ik die oude vriendin 1 maal in de week zie of zo vind ik het prima, ik heb met haar namenlijk een betere band dan met bepaalde vrienden en ik kan zo toch ook problemen kwijt die iedereen wel heeft.

Inderdaad, rug gaat goed! Komt door al dat DL'en weer, zo had ik vorige week 1 rackpull sessie gedaan en 4 dagen daarop een DL sessie waarbij ik op beide VPR's had gemaakt.
Nu lekker broodje met worst aan het eten, moet vandaag wel weer even wat whey bestellen zodat ik morgen weer back 2 my roots ga met whey/oats als ontbijt.

OK ROIDS DETECTED. BAD FOOD, DRUGS AND ALCOHOL AND STILL PROGRESSION?!?!? CAN'T BE REAL!!!!!

Maareuh, vakantie is zo goed als begonnen. Dan mag je imo best wat meer drinken en blowen of w/e. Zo lang de basis er blijft en je regelmatig sport, zul je er niet op achteruit gaan. Hoogstens wat stagneren.
Dus gewoon genieten van het weer en de vakantie. En als ik jou was zou ik trio doen! :D

edit: brute lat spread trouwens!

Ik ben vooral ernstig geimponneerd door die mooie glaze vaas op de achtergrond:trollface:

Wel relaxed dat ook jij de touwtjes wat losser gooit! Is wel fijn om weer wat van het leven te genieten!:D

Oja..'best aardige' foto's ;)

kerel...toch ook goed om te lezen dat je wat meer bent gaan leven man - die dingen moet je er ook gewoon bij doen. en die chick..ik weet niet of ze lekker is, maar klinkt wel alsof het een potentieel slachtoffer gaat worden ;) nog ff knallen met de studie! succes

Terug
Naar boven