Twisters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Half 3 gingen we naar de club toe in Duitsland, was daar voor de 1ste keer.
Nog steeds aan de wijn, had daar 1 wijn gehaald en heb er gewoon anderhalf uur mee rond gelopen of zo XD Nog andere mensen van sportschool tegengekomen en een daarvan zit op DBB, wel tof dat hij daar ook was.
. (als we het over dezelfde club hebben maar denk t wel)Was je ook daar die avond dan? Starfish was ik heen ik stuur je even prive bericht icm. namenWas ik dat toevallig? Ik was er ook maar ken me niet herinneren dat ik je heb gezien. (als we het over dezelfde club hebben maar denk t wel)

Hehe inderdaad, maar ik vond het wel prima zo. Form kon nog wel beter, lift-off ging wat moeizaam maar zodra ik boven de kniëen ben heb ik hem zowiezo in de pocket. Locken is toch wel me sterkste puntLekkere PR
Je had ook nog voor die pyschologische 200 kunnen gaan
Nette training!
Gozert die aan het squatten was ging daarna ook DL'en, had helft van de schijven laten liggen, maar hij ging niet zo zwaar. En ik ging niet zo zwaar met squatten als hem omdat ik al brak was.Nette training hoor, DL en squatten in 1 training is heavy shit. Suc6 woensdag. En dikke progressie trouwens @ je gewicht enzeuh.
Morgen maar eens kijken of ik 195,1kg kan DLen dan

don't me hatin brah, reported - staand heb ik meer controle erover vind ik.je vind staand fijner omdat je dan kan cheaten b*ch!!!![]()

Haha maar goed, ik had even pauze van leren, moest nog koken en ik was alleen thuis. Zij was toevallig in de buurt en kwam dus even langs, had haar al 3jaar niet meer gezien ongeveer, los van enkele ontmoetingen op station en dergelijke. Wat bijgepraat en dergelijke, geamuseerd enzo - gister ook weer met haar afgesproken, me ma hellemaal raar doen je hebt ook nog een vriendin bla bla echt grappig eigenlijk. Maar zij heeft dus ook een vriend anderhalf jaar en ik heb in het verleden nooit wat uitgespookt met haar dus, we waren gewoon goede vrienden. Sinds 2 en een half jaar wat THC genuttigd, hoewel ik niet veel nodig had
Het stoeltje daar er aan vast zit is gewoon recht - het lijkt mij juist makkelijker als ik hem een standje schuin zou zetten paar ipv. om dit te doen wat ook niet kan zonder dat ik een los bankje moet gebruiken doe ik mijn rug wat archen om die incline feeling te krijgenik doe hem zelf in me powerrack dan gewoon leuning van bankje bijna helemaal recht overeind, dan heb je dat probleem niet misschien iets om mee af te wisslen
gewicht wat je trouwens verplaatst is netjes toch, heb erger gezien![]()

Haha voor ik echt serieus met mijn gf ging, wist zij ook dat ik vaak met haar afsprak etc. - maar ja weet je ik vind het wel leuk om zo nu met die oude vriendin om te gaan nu weer, ben toe aan nieuwe dingen zeg maar en daarbij moet ik mijn vriendin niet bij verwaarlozen. Dus als ik die oude vriendin 1 maal in de week zie of zo vind ik het prima, ik heb met haar namenlijk een betere band dan met bepaalde vrienden en ik kan zo toch ook problemen kwijt die iedereen wel heeft.Terecht dat je girlfriend jaloers was, dat zou ik echt niet moeten flikkenMooi dat je fysiek, ondanks iets minder ervoor leven, blijft vooruit gaan. Op deze fotoreeks ben ik vooral onder de indruk van je rug, begint serieus wat massa op te plakken
![]()