- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Is this real life? hahaOK ROIDS DETECTED. BAD FOOD, DRUGS AND ALCOHOL AND STILL PROGRESSION?!?!? CAN'T BE REAL!!!!!
Maareuh, vakantie is zo goed als begonnen. Dan mag je imo best wat meer drinken en blowen of w/e. Zo lang de basis er blijft en je regelmatig sport, zul je er niet op achteruit gaan. Hoogstens wat stagneren.
Dus gewoon genieten van het weer en de vakantie. En als ik jou was zou ik trio doen!
edit: brute lat spread trouwens!
Voor mij nog niet he, morgen nog een eind toets en die moet ik halen, hoe dichter bij ik kom hoe meer ik er tegenop zie. Nu ga ik koffie zetten en vrijwel de hele dag leren (in het zonnetje)
Haha sounds good maar dat zal me gf hellemaal niet goed keuren
Hier past eigenlijk een megusta emoticon bij
Thanks bro!
---------- Post added di 5 jul 2011 at 13:15 ----------
Dat ken ik me voorstellen, past mooi in je huisje haha.Ik ben vooral ernstig geimponneerd door die mooie glaze vaas op de achtergrond
Wel relaxed dat ook jij de touwtjes wat losser gooit! Is wel fijn om weer wat van het leven te genieten!
Oja..'best aardige' foto's![]()
Hellemaal gelijk, als ik 't niet zo druk had met studie had ik deze dingen nooit gedaan eigenlijk. Dankjewel 'afgedraaide'

Feels good - ik ben taken he en zo iemand ben ik niet en ik wil haar relatie ook niet naar de knoppen brengen en me eigen al HELLEMAAL niet, gewoon leuk om mee te chillen met haar, like old times.kerel...toch ook goed om te lezen dat je wat meer bent gaan leven man - die dingen moet je er ook gewoon bij doen. en die chick..ik weet niet of ze lekker is, maar klinkt wel alsof het een potentieel slachtoffer gaat wordennog ff knallen met de studie! succes