Fitness Seller

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.502
Qua voeding gewoon clean blijven eten, porties rijst van 70 a 120gr, 2 a 3 p.dag.
Even aan kijken, de main change zal zijn dat ik nu cardio aan me workouts ga toevoegen, wil het langzaam opbouwen en ik dacht eigenlijk aan HIIT.
Als jullie iets anders aanraden hoor ik dit graag, HIIT heb ik in gedachten omdat het sneller is voornamenlijk, soort van interval dacht ik meer aan.

---------- Post added wo 6 jul 2011 at 20:12 ----------

Dat zijn goede stats KEUN!

Hoe en hoe lang wil je de cut eigenlijk gaan uitvoeren?
Tot ik tevreden ben over me shape, ik ben niks extreems van plan.
Wil wat meer overal definitie en vasculariteit (dit voornamenlijk), nu zullen sommige denken dat ik nog vrij droog erbij sta. Dit begrijp ik ook wel maar niet om arrogant te doen ik weet min of meer hoe ik correct kan poseren waardoor voornamenlijk me mid-section er goed uit op komt wat de illusie geeft dat me bf lager is dan het daadwerkelijk is.
Ook heb ik een dikke huid, dat vertelde de gym eigenaar bij me bf meting. Maar zodra ik flex zie je gelijk een goede definitie, vind het zelf min of meer zoals Roelly.W - relaxt oogt die out of shape maar zodra die de poses doet word alles zichtbaar. (andere ifbb pro's ogen relaxt droger zoals Jason Huh bijv.)
Want bepaalde definitie blijf ik gewoon hebben, ook nu heb ik gewoon strepen op me borst (borst aanhechting heb ik dit aan te danken)

Dit is mijn zelfbeeld dan, of dit ook overeen komt in de werkelijkheid weet ik niet.

Laatst bewerkt:
ga je weer carb cycling doen?

Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat je echt wel lager staat dan 12,5%..

• #5.505
ga je weer carb cycling doen?
nope, ik ga niet veel veranderen om eerlijk te zijn, wil ook niet te veel in BW droppen. Heb ook nooit carb-cycling gedaan, vind het wel intressant overigens!
Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat je echt wel lager staat dan 12,5%..
Mmm ja dat gevoel had ik ook, de 1ste meting afgelopen zaterdag kwam op 14% uit, daarna nog eens gemeten was het 12,5% - als het verkeerd is opgemeten zal het fout zijn gegaan bij rug/buik meting, maar van de andere kant kan ik die van me buik wel begrijpen opzich:rolleyes:

• #5.506
Training van gisteren nog

Biceps-Delts

BB-curl
15xbb
12x30KG
8x40KG
5x5x50KG

Hammer-curl
10x22KG
10x24KG
9x26KG
Db-curk
10x18KG
10x18KG
10x14KG

Concentration-curl
10x18KG
8x18KG
8x16KG
10x14KG

Front-raises
3x10x14KG
10x16KG

Side-raises
paar sets x14kg - x18KG x22KG x16KG

Dat was het dacht ik.

LB1-Rackpulls

warm-up
grond aantikken/rekken

Rackpulls
15x50KG
10x90KG
5x130KG
vanaf hier straps
3x5x180KG VPR ? alles beltloos
8x130KG straploos

DB SLDL
15x12KG
15x14KG
15x18KG
12x22KG
15x22KG
15x18KG
15x14KG

1 Legged Leg-curl
15x25KG
12x30KG
12x35KG
10x35KG
10x35KG

Hanging Leg-raises
4x8xbw

Toe-presses (strict)
15x80KG
15x120KG
15x160KG
15x160KG
15x120KG

Standing Calve-raises (smith/strict)
+- 4x15x50KG

Lying Crunches (op bankje)
3x30x

Rope-crunches
3x20x20 of 25KG

Cardio
Steps 15min.
2x2min HIIT gedaan - totaal 115kcals verbrand

Nice man! Lekker getraind weer Koen! Flinke sterke biceps heb je!

• #5.508
AAAHYEAH! Niveau 4 theoritisch gehaald, nu nog 20weken stage na de vakantie en ik ben geslaagd. Wat een opluchting, niet nornaal. Ben ook maar net geslaagd, ik had eigenlijk een 5.4 daarna hebben ze nog eens na gekeken en me nog een paar punten weten te geven. Heb dat vak nu met een 5,8 afgesloten.

Time to chill

Gefeliciteerd man :) En lekkere DB-Curks :P

AAAHYEAH! Niveau 4 theoritisch gehaald, nu nog 20weken stage na de vakantie en ik ben geslaagd. Wat een opluchting, niet nornaal. Ben ook maar net geslaagd, ik had eigenlijk een 5.4 daarna hebben ze nog eens na gekeken en me nog een paar punten weten te geven. Heb dat vak nu met een 5,8 afgesloten.

Time to chill

nice:p

Gefeliciteerd! En prima trainingen weer. :)

beide fronten goed bezig koen!

• #5.513
Thanks voor de felicitaties en welkom philly;)

UB2

Incline-BP
15x50KG
12x50KG
8-10x70KG
2x5x90KG
2x3x100KG
1x105KG
1x110KG PR?
8x70KG

Chin-ups (wide-grip & shoulder wijdte grip /bovenhands)
8xbw wide
12xbw s-g
12xbw wide
12xbw s-g
10xbw wide
10xbw s-g
8xbw wide
10xbw s-g

Guillotine-press
10x50KG
8x70KG
3x5-6x90KG
12x70KG

Straight arm rope pull-down (12 a 15 reps)
x17,5KG
x17,5KG
x25KG
x25KG
x30KG
x25KG
x20KG

Face-pulls
2x20x25KG
20x30KG

extra:
Seated Incline press (hammer strength >focus op squeze bovenin)
15x40KG
12x80KG
10x80KG
5x80KG ss 6x60KG ss 6x40KG
10x40KG

Steps 15min. - 240kcals verbrand (kcals van gisteren klopte niet zal 315 zijn geweest)

extra:
Vacuum - liggend
10x 10 a 20 sec.

Comments
Voelde me vandaag ineens een stuk kleiner, tot dat ik in de gym was gelijk een betere vasculariteit weer en mid-section ziet er goed uit. Toch nog wat last van me schouders bij chin's en guillotine press, nu ik vakantie heb ik zal ik zsm even een afspraak maken bij me fysio.

Verder wil ik me even focussen op upper-chest dus ik zal wat meer incline werk gaan doen, zoals vandaag begon ik met incline ipv. flat.

Laatst bewerkt:
110 incline je gaat goed man!

• Like
Waarderingen: KEUN
Goed dat je met incline begint Koen! Denk dat dat voor vrijwel iedereen een goed plan is daarmee te starten...maar goed niet iedereen zal starten met 110kg:mad:

• #5.516
Hmmz.. mijn motivatie om te trainen is echt insane ineens.
Me herstel is nu super al zeg ik het zelf en als ik zou willen gaan trainen vandaag, ik zou geen idee hebben wat ik kan trainen heb ub1/2 en lb2 al gehad en een extra bicep/delt dagje, morgen word er gesquat.

110 incline je gaat goed man!
Thanks vergil - wil me nu gewoon meer focussen om me incline wat omhoog te brengen.
Goed dat je met incline begint Koen! Denk dat dat voor vrijwel iedereen een goed plan is daarmee te starten...maar goed niet iedereen zal starten met 110kg:mad:
Haha die 110kg was niet eens mijn plan om eerlijk te zijn, ik wou 5jes nemen met 90kg maar dat ging wel vrij easy dus ik verhoog en maakte 2 triples, die vrij moeizaam gingen. Dus ik dacht laat ik wat singles nemen waarop me broer zei up the weight and I did:rolleyes:
Kom net er erachter dat ik 2 sets van 1x110kg heb gedaan

heb ik nu ook gedaan voor 4 weken op incline focussen, en toch weer 5kg op me max weten te pakken!

nu weer 4 weken focussen op flat vind k zelf leuker dan incline :o
maandag eens kijke hoeveel reps ik op de 100kg kan, k ga voor 100 reps (met hier en daar een pauze lol) k ga het iig filmen als k het haal za k posten op me fb :p

damn nice train comrade !

• #5.519
heb ik nu ook gedaan voor 4 weken op incline focussen, en toch weer 5kg op me max weten te pakken!

nu weer 4 weken focussen op flat vind k zelf leuker dan incline :o
maandag eens kijke hoeveel reps ik op de 100kg kan, k ga voor 100 reps (met hier en daar een pauze lol) k ga het iig filmen als k het haal za k posten op me fb :p
ben benieuwd - wil zelf ook zoiets gaan doen binnekort. AMRP met me bodyweight met bankdrukken>flat
Jip jip, wat meer voeding in me lijf doet me goed weer!:D

sterke incline bench kerel en die chinups mogen er ook wezen!

Terug
Naar boven