Thanks M13, Gym Tan Laundry btw - had het even opgezocht op urban dictionary tijd geleden dat ik die term gebruikt heb. Probleem Mike aka. Situation?
Haha ik weet het, r vergeten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks M13, Gym Tan Laundry btw - had het even opgezocht op urban dictionary tijd geleden dat ik die term gebruikt heb. Probleem Mike aka. Situation?
Tot ik tevreden ben over me shape, ik ben niks extreems van plan.Dat zijn goede stats KEUN!
Hoe en hoe lang wil je de cut eigenlijk gaan uitvoeren?
nope, ik ga niet veel veranderen om eerlijk te zijn, wil ook niet te veel in BW droppen. Heb ook nooit carb-cycling gedaan, vind het wel intressant overigens!
Mmm ja dat gevoel had ik ook, de 1ste meting afgelopen zaterdag kwam op 14% uit, daarna nog eens gemeten was het 12,5% - als het verkeerd is opgemeten zal het fout zijn gegaan bij rug/buik meting, maar van de andere kant kan ik die van me buik wel begrijpen opzichIk durf met enige zekerheid te zeggen dat je echt wel lager staat dan 12,5%..

AAAHYEAH! Niveau 4 theoritisch gehaald, nu nog 20weken stage na de vakantie en ik ben geslaagd. Wat een opluchting, niet nornaal. Ben ook maar net geslaagd, ik had eigenlijk een 5.4 daarna hebben ze nog eens na gekeken en me nog een paar punten weten te geven. Heb dat vak nu met een 5,8 afgesloten.
Time to chill

Thanks vergil - wil me nu gewoon meer focussen om me incline wat omhoog te brengen.
Haha die 110kg was niet eens mijn plan om eerlijk te zijn, ik wou 5jes nemen met 90kg maar dat ging wel vrij easy dus ik verhoog en maakte 2 triples, die vrij moeizaam gingen. Dus ik dacht laat ik wat singles nemen waarop me broer zei up the weight and I didGoed dat je met incline begint Koen! Denk dat dat voor vrijwel iedereen een goed plan is daarmee te starten...maar goed niet iedereen zal starten met 110kg![]()

ben benieuwd - wil zelf ook zoiets gaan doen binnekort. AMRP met me bodyweight met bankdrukken>flatheb ik nu ook gedaan voor 4 weken op incline focussen, en toch weer 5kg op me max weten te pakken!
nu weer 4 weken focussen op flat vind k zelf leuker dan incline
maandag eens kijke hoeveel reps ik op de 100kg kan, k ga voor 100 reps (met hier en daar een pauze lol) k ga het iig filmen als k het haal za k posten op me fb![]()
Jip jip, wat meer voeding in me lijf doet me goed weer!