istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekker koen! Kan me voorstellen dat dit inderdaad dikke pomp oplevert icm snel snel snel hehe![]()
Thanks mannen - @MCM; deed ik omdat je het zelfde deed bij Ice haha, squatten ging vrij slecht vond ik zelf, kracht was ver te zoeken vond ik zelf.

Thanks Yohan, ik weet nog dat ik vorig jaar ook zulke foto's had gemaakt maar het zag er niet toen - miste simpelweg massa, nu zijn ze wel acceptabel en vasculariteit is duidelijk meer zichtbaar nu.
Terwijl ze in omvang eigenlijk niet zo groot zijn, dankje macheteZiet er echt goed uit KEUN! Vooral die onderarmen me jelly
Calves zijn eigenlijk heel goed bijgetrokken, 40cm zijn ze beide nu valt alleen weg door overbelichting. post/w pump na +-25min na de training nog. Thanks JonasGewoon een bruut fysiek bro. Lekkere squat ook!
Calves are a b*ch he. Goed bf% ook nog altijd! Gaat lekker
.
![]()

Dankjewel Killy

Ik wist dat ik me achterstevoet zo ongeveer moest zetten, twijfelde alleen of ik deze nou met over zonder broek zou posten heb ze allebei, toch maar voor deze gekozen. Hoe bedoel je precies meer hangen, me been wat naar buiten draaien nog of? Wel fijn dat me grip nu al veel meer doet houden, ben van plan om ook wrist-curls enzo erbij te gaan doen op bijv. LB2 dag na het DL'en. Thanks sjaakgoede pics koen. jammer dat je bij de laatste pic niet iets meer gaat hangen in je voorste been. goed te zien dat je grip al beter begint te worden! het is een kwestie van een paar weken doorbijten en dan kun je meeste werk al zonder straps doen