Fitness Seller

Log KEUN

Nice! Lekkere training, hou van die soort trainingen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.542
iets door je voorste been heen zakken man, zodat er wat meer spanning op dat voorste been komt te staan. nu komen je legs niet goed tot hun recht vind ik...terwijl je juist van die dikke poten hebt :p
Ik weet niet of dat precies de bedoelling is bij deze pose, nog eens bij Roelly/Schwarzie binnekort terug kijken, maar ik snap wat je bedoelt, <3 my legs haha
Nice! Lekkere training, hou van die soort trainingen!
Thanks Yosh, ben er zelf ook tevreden over - vind MP wel hellemaal geen fijne oefening meer sinds ik PP heb ontdekt:o

Lekker hoor, sterke dips ook! En prima pics, old-skool poses rocken. :D

• #5.545
Welkom broski

Hinderlijk dit, me gf ligt al te maffen en ik ben geeneens moe/lame - fap time:trollface:

Welkom broski

Hinderlijk dit, me gf ligt al te maffen en ik ben geeneens moe/lame - fap time:trollface:
Gegroet mede-buffeling, ik kom hierbij je log bezichtigen mmm.
Ik ben ook niet moe, ik haal de nacht door en ga morgen lekker vroeg slapen. Zit ik meteen in mijn ritme.

• #5.547
Het was eigenlijk meer een denkende hmm ipv lekker mm mm, you know im sayin?

• #5.549
Je mag alleen trollen als ik toestemming geef, anders reported son, know im sayin?

• #5.551
Haha, die mmm is wel hinderlijk - ik schrijf het terwijl ik irl denk, mmm.
Voel me nu net Judge Dredd en zeg: I am the law!

Thanks man, we doen ons best - jij ook net fysiek voor je height&age

mmm Dank je wel

squats en rows are verry impressive kerel!

Mooie foto's, lijkt al weer wat meer massa op te zitten dan de laatste keer. Buffelstyle!

• #5.554
squats en rows are verry impressive kerel!

Mooie foto's, lijkt al weer wat meer massa op te zitten dan de laatste keer. Buffelstyle!
Of dat ook daadwerkelijk zo is.. - hoop over paar weekjes weer op 135-150 squat te zitten, ben beetje uit het ritme wat squats betreft.

Dikke Mp's en wederom dikke foto's! Huge guns ook mate!

beste trainingen weer hier

op je pics lijk je wel wat meer beef nodig te hebben op je lats ;) voor de rest top man !

• #5.557
Lekkere training Koen! Brute pics ook weer! Ik zou ook wel eens front/back relaxed willen zien :trollface:

Morgen whatsapp ik je even over van de week!

• #5.559
Front relaxed staat een paar pagina's terug van vorige week donderdag, back relax staat genoteerd. Prima kerel;)

Volgende x weer PP heb er al weer zin in, thx Marv

Had je ook de vorige pics gezien, hoe dan ook bedankt voor de kritiek Rob, zal er even op gaan letten/werken;)

Ja, lijkt maar zo op foto natuurlijk. Kan ook aan de pose liggen hoor.

Terug
Naar boven