Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet of dat precies de bedoelling is bij deze pose, nog eens bij Roelly/Schwarzie binnekort terug kijken, maar ik snap wat je bedoelt, <3 my legs hahaiets door je voorste been heen zakken man, zodat er wat meer spanning op dat voorste been komt te staan. nu komen je legs niet goed tot hun recht vind ik...terwijl je juist van die dikke poten hebt![]()
Thanks Yosh, ben er zelf ook tevreden over - vind MP wel hellemaal geen fijne oefening meer sinds ik PP heb ontdektNice! Lekkere training, hou van die soort trainingen!

mmmmNu junkmeal, mmm - morgen na de winkel en bakjes klaar maken.
Gegroet mede-buffeling, ik kom hierbij je log bezichtigen mmm.Welkom broski
Hinderlijk dit, me gf ligt al te maffen en ik ben geeneens moe/lame - fap time![]()
mmmmHet was eigenlijk meer een denkende hmm ipv lekker mm mm, you know im sayin?
mmmmmm dan ben ik weer weg.Je mag alleen trollen als ik toestemming geef, anders reported son, know im sayin?
Of dat ook daadwerkelijk zo is.. - hoop over paar weekjes weer op 135-150 squat te zitten, ben beetje uit het ritme wat squats betreft.squats en rows are verry impressive kerel!
Mooie foto's, lijkt al weer wat meer massa op te zitten dan de laatste keer. Buffelstyle!
Volgende x weer PP heb er al weer zin in, thx MarvDikke Mp's en wederom dikke foto's! Huge guns ook mate!
Had je ook de vorige pics gezien, hoe dan ook bedankt voor de kritiek Rob, zal er even op gaan letten/werkenbeste trainingen weer hier
op je pics lijk je wel wat meer beef nodig te hebben op je latsvoor de rest top man !

Volgende x weer PP heb er al weer zin in, thx Marv
Had je ook de vorige pics gezien, hoe dan ook bedankt voor de kritiek Rob, zal er even op gaan letten/werken![]()