XXL Nutrition

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.561
LB-combi
aangezien ik a.s. vrijdag Rug-Triceps op het programma heb even een combi gemaakt ipv. totale focus op DL>hams

DL
12x50KG
10x90KG
5x120KG
3x150KG straploos
2x170KG straploos(?) niet zeker
2x170KG
2x170KG
8x130KG moeite met grip, zweet handen

Hack-squat in smith (voeten staan stuk voor me lichaam)
15xbb
5x8x50KG ATG

DB SLDL
2x12x14KG ss
2x12x18KG ss
15x22KG
15x26KG
15x26KG
15x18KG

Leg-extension
20x30KG
15x40KG
15x50KG
15x60KG
15x60KG
3x12x15kg 1 legged

Half standing Calve-raises (plate loaded)
15x80KG
15x120KG
15x160KG
15x200KG
12x200KG
15x140KG
15x80KG

Standing Calve-raises (smith)
1 legged 1x12xbw
3x15x50KG

Lying Crunches
20x
20x
15x
15x

Side-trunks
3 sets van ? hh

Hanging knee raises
3 of 4x20xbw

Cardio
Steps 20min, 350kcals

Comments:
Veel en veelste lang in de gym geweest weer, DL'en ging vrij snel maar door een of andere reden was ik veelste lang bezig weer. Gezweet als een otter en heb er ook een pic van genomen, me moeder/kapper geloofde niet dat dat van de training was :roflol:

Pics onderaan..

Ja, lijkt maar zo op foto natuurlijk. Kan ook aan de pose liggen hoor.
Ik zelf twijfel zowel met borst als rug of ze wel in verhouding zijn of niet, dan vind ik van wel en dan weer niet zelfde met schouders - confusing is dat altijd!

Hier nog een goede BDB van 3 weken terug ongeveer, had deze op de zelfde dag genomen als die BDB in me gallerij.

2mzk2mp.jpg

112fuxz.jpg

Laatst bewerkt:
Hey zweetboy, boks vor die ATG hacksquat :P Gaat goed met die grip man! Mooi volume gecalved ook, ben ik vaak te beroerd voor.

je bent echt een dikke buffele geworden man je kunt zien dat het hoge volume je goed doet!

• #5.564
Hey zweetboy, boks vor die ATG hacksquat :P Gaat goed met die grip man! Mooi volume gecalved ook, ben ik vaak te beroerd voor.
*geeft boks, ouwe!* - haha, kan beter meer curlen ipv. calve raises doen maar ja wil toch ooit in de buurt van BigSjaak's calves komen, dan moet je er wat voor doen:rolleyes::p

Grip gaat lekker ja, had ook nog bij de 120-130kg even een paar seconde holds gedaan, was eigenlijk van plan nog wat onderarm werk te doen, doe ik vanavond wel even hahaha.

Schouder begint wel weer te zeuren, even goed eten en wat extra magnesium etc. voor morgen UB2 o.a bankdrukkert. - moet nog steeds fysio bellen

grt zweetboy, jwz
je bent echt een dikke buffele geworden man je kunt zien dat het hoge volume je goed doet!
Thanks hendrie en toch voel ik me vaak even klein als vorig jaar nog:o
Ben nu ja overigens ook met cardio begonnen in combi met crea-mono, laad fase van crea is voorbij, niet consequent genomen bij laad fase haha.
Kijken of ik zo me volume kan behouden en kracht en toch wat vocht kan kwijt spelen.

Laatst bewerkt:
Ik zou dr juist op rekenen dat je wat vocht gaat vasthouden nu je aan de crea zit?

• #5.566
Ik zou dr juist op rekenen dat je wat vocht gaat vasthouden nu je aan de crea zit?
Eerdere ervaringen met crea had ik vrijwel geen vocht vastgehouden of drastische bf stijgingen - hoop nu op het zelfde. 1/3 van de pot heb ik nog trouwens, had die vorig jaar mei toen eens gebruikt voor een periode.

Wil zowiezo even die cardio erin houden, me bodyweight was vandaag 85kg voor de training en 83,5 erna.

Laatst bewerkt:
dikke training man, qua zweten zouden we broers kunnen zijn:)

Wat is ATG nou weer? En sterke dl's! :D

Lekker bezig geweest weer otter! Flinke training weer..
Foto blijft epic.. gewoon door je shirt en vest heen :roflol:

• #5.572
dikke training man, qua zweten zouden we broers kunnen zijn:)
brother from anoter mother, +-15 jaar later:p

mirin bw?
Lekker bezig geweest weer otter! Flinke training weer..
Foto blijft epic.. gewoon door je shirt en vest heen :roflol:
Ik weet nog zo'n 2 jaar terug ik was bijna nooit bezweet na me trainingen en nee ik trainde hard genoeg. En nu dit haha, had dat vorig jaar ook rond deze periode. Begin cut was toen zweten als nu en daarna vrijwel niks meer, bf was niet te meten op de clip:trollface:

Op me rug was het nog erger btw:cool:

Hoezo houd je dan ook je trui aan :roflol:

koen = kai greene style!

Trui ga ik zo ook maar weer aan doen, wat een hondeweer!!

Haha, hier nog 1 die zo zweet! Was helemaal doorweekt gister!

Die ATG Hack-squats in de smith zijn zo heerlijk! Weinig gewicht nodig om de boel volleding te slopen!

Je rug ziet er echt goed uit!

• #5.578
Borst-Biceps (aanpassing schema zoals eerder gezegt vrijdag borst-tri's)

warm-up
front/side raises met 4kg
shoulder discolations

Incline-BP
12x50KG
10x50KG
8x70KG
4x5x90KG
4x90KG lekker!

Flat-BP
normaal heb ik heel veel moeite met de overgang van incline naar flat, nu totaal niet en kracht zat nog goed wat voorheen ook nooit was, dan spreek ik over zo'n 3-4 maanden terug.
4x8x80KG easy
6x80KG pumpzz

Cross-over
12x10KG
12x15KG
8-10x20KG heavy
15x15KG
15x10KG

seated 1 armed incline-press (plate loaded)
12x15KG
12x20KG
12x25KG
10x30KG
15x20KG
+ 2 setjes 2 armed >squezee

BB-curl
15xbb
10x30KG
8x40KG
3x5x50KG
2x6x40KG

Concentration-curl
12x18KG
10x18KG
12x16KG
12x14KG

Hammer-curl - naar chest
10x20KG
9x22KG
8x24KG
10x18KG

extra:
1 armed seated db-curl (halve/hele rep, om en om)
?x8KG
?x8KG

Cardio - weinig tijd gezien ik de bus moest halen
10min. gefietst
105 kcals

Comments:
Lekker training, goeie muscle connection, energie viel wat mee gezien ik alleen was maar de weights ging o zo easy vandaag, shape gezien ''i'm starting to like a bodybuilder again'' (quote van Antoinne Vaillant).

Volgende training is dus a.s. vrijdag samen met IceLeovince, heb er zin in iig op die baas te ontmoeten na +- 2jaar

jij snapt!
Haha, hier nog 1 die zo zweet! Was helemaal doorweekt gister!

Die ATG Hack-squats in de smith zijn zo heerlijk! Weinig gewicht nodig om de boel volleding te slopen!
Haha vandaag weer, tijdens training bleef me vest relatief droog daarna even cardio en same story different time weer haha.
Voel ze erg goed vandaag!
Je rug ziet er echt goed uit!
Thanks FreFF, taille komt ook mooi uit hierop dit kan nog wel eens verschillen aan de hand van me pose uitvoering.

Laatst bewerkt:
kerel je hebt gebeescht op je biceps! nice!

• Like
Waarderingen: KEUN
Dikke incline zeg. Tof dat je met Stef gaat trainen, toch niet bij all inn nu ik er niet ben hè? :D

Terug
Naar boven