XXL Nutrition

Log KEUN

damn bro..... im so jelly!

Strong shit bro. Hier nog 1 die jelly is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.583
Haha thanks, benchen gaat me eigenlijk heel goed af laatste tijd. Tijdens m'n studie weken weer niet maar daarvoor ging het lekker, zo had ik bijv 3x6x110 flat. Hoop hier binnelort weer op te zitten of hoger

Lekker getraind weer Koen! Ben nu redelijk aan het uitrusten, morgen testosteron niveau ff opkrikken:D ik hoop dat je reis een beetje smooth verloopt en dat het zeker maar bruut mag worden! Vanavond ff boodschappen doen voor van het weekend.

Lekker gebeukt Koentjeeuh!

Keihard blijven knallen die Koen!

• #5.587
Thanks gasten, zulke trainingen hou ik van!

Zometeen lange rit voor de boeg, ben morgen avond laat pas weer thuis, vanavond word er rug-tri's getraint samen met IceLeovince - Yeaaaah Buddy!
Grt (zal overigens ook DBB checken in de trein gezien ik zo'n 4uur onderweg ben)

• #5.588
Rug-Triceps

DL
12x50KG
8x90KG
6x130KG
2x3x150KG straploos
6x150KG vanaf 3e of 4e rep mixed grip

Pull-ups
hammer-grip
10xbw -40KG
10xbw
8xbw +10KG
8xbw +10KG
5xbw +15KG wide-grip 1 spot
8-10xbw

DB-row
12x32KG
12x38KG
12x50KG strict shizzle
8x56KG PR

Over head DB-extensions (2handed)
15x14KG
15x24KG
12x36KG
8x44KG PR? 2 spot

Reverse-grip pushdown
15x25KG
2x15x35KG
20x30KG

Straight arm rope pulldown
15x25KG
15x35KG
12x35KG
15x30KG

Dips
3x15xbw

Comments:
Gruwelijke workout, gruwelijke gym, gruwelijk getraint - ziekelijk pomp, zeker herhaling vatbaar en nee MCM is niet welkom:trollface:

Hierzo de training van me trainingsmaat van vandaag, PR's guaranteed
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/ice-leovinces-log-278391/index7.html#post5979876

Laatst bewerkt:
Heel lekker bezig geweest, die rows zijn bruut.

Goeie shit.

• #5.591
Heel lekker bezig geweest, die rows zijn bruut.
Was ook bruut man, lekker van die old skool DB's die half uitelkaar lijken te vallen en ook hellemaal niet zo groot in omvang zoals van die plastic DB's die tegen je polsen komen tijdens 't rowen.

Nu time to chill

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jul 2011 om 22:38 ----------

thanks bro, dat DL'en was wel afzien man - rackpulls stonden op 't programma maar de safety bars waren veelste hoog voor mij zelfs als ik op 2 plates stond. Ice had daar overigens minder problemen mee met z'n lengte. Vandaar wederom gedeadlift, we hadden ook nog allebei bij de laatste set even de bb nog gehold voor een aantal sec's epic pump!

Laatst bewerkt:
Nice bro, goed voor je grip!

Hehe in mijn nieuwe gym is het ook zo, db's en gym enz. is niet zo verzorgd als de vorige, maar je kan er 2 x zo hard trainen, ik vind het veel beter zo.

Was echt een goede work-out. Inderdaad zeker jammer van de afstand. En misschien als je fysio gaat doen in eindhoven, dan is de verbinding amsterdam-eindhoven stukken beter ;) nu inderdaad time to chill in m'n tweede huis :)

heb je doekoe gekregen voor die reclame? :P

nice work out bro!

• #5.596
U jelly? Haha - even snel een foto geupload via mobiel, deze is van afgelopen vrijdag avond.
Kon hem niet flippen

edit: is geflipt
29muby9.jpg

Laatst bewerkt:
Ziet er netjes uit man :)

Wel wat langer worden manlet :p

Heel nice. Rug is wel een sterk punt.

• #5.599
Ziet er netjes uit man :)

Wel wat langer worden manlet :p
Thanks kerel, manlet zegt die:p - heb een gemiddelde lengte en voor deze sport ideaal hoewel de (meeste) pro's nog kleiner zijn. Ben liever 1,78 dan 1,92
Heel nice. Rug is wel een sterk punt.
Vind me lats nu ook sinds lange tijd weer vorm aannemen die ik voorheen wel altijd had. Zal straks nog 1 of 2 foto's uploaden.
We wouden eigenlijk nog een gezamenlijke foto nemen, volgende x beter.

ziet er goed uit bro :)

• Like
Waarderingen: KEUN
Terug
Naar boven