Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of niet, jouwne al op de comp staan anders upload en pas ik de grootte even voor je aan gezien die erg groot zijn.Pic ziet er inderdaad nice uit op de computer broeder.
volgende keer inderdaad een pic even samen laten schieten! Hopen dat m'n poses dan ook wat beter zijn![]()

Rug begint weer bij te trekken, verhouding gezien stukken beter weer dan voorheen.Ziet er echt bruut uit Koen! Rug begint serieuze afmetingen aan te nemen!
Thanks Bartje!

Lijkt alleen alsof ik heel veel acné heb, wat imo niet zo veel is - door het zweten oog m'n rug gauw rood.
Word al oud inddWat een bonk spier man, en dat al op je 19de..
Hoop dat ik er tegen die tijd ook zo bij sta!
Lekker knallen die 3 weken, een split doet het bij mij persoonlijk altijd goed.. Lekker gerichte spiergroepen uitputten![]()
komt goed kerel, zolang je dedicated bent en er keihard tegen aan gaat komt het met de jaren. Ben zelf ook nog niet tevreden dus wil zelf niet te hoog van stapel gaan.Thanks FreFF, schijnbaar oog ik nu ineens buffer dan voorheen, vandaag werd er gevraagt wat ik gebruikte
me armen waren volgens hem ineens huge, ik zeg tegen hem ben nog steeds even zwaar als voorheen (is een vriend van mij haha lulz)Haha verbaasd me nog dat de uitvoering gelijk goed was en de belichting ook op die plaats. Kerstboompje
Even paar weken weer splitten, wat meer focus op bepaalde spiergroepen leggen weer.
Indeed, kijken waar ik op zit over een maandje met BP zowel flat als incline.Hehe, is wel een goed teken dan.
Sterke BP, congratz met vpr!
Wil ja blikjes op me chest kunnen zetten, this is the way to do itVeel incline werk baas! wel lekker weer..
potverdomme zet die freff precies hetzelfde neer..![]()

Yeah buddy hahaha, ben niet zo'n crea liefhebber, zie het meer als wat extra's en vaak maak ik ook acceptabele gains tijdens het gebruik ervan. Het is dat ik nog 1/3 pot had staan hier.dus toch!!!!
een beetje AAS gebruiken he! maare werkt wel goed het crea![]()
Dankje Mark, heb voorheen me borst altijd als een van me mindere spiergroepen gezien, maar nu me bf wat hoger is en de overall mass is toegenomen ben ik eigenlijk wel tevreden met me borst nu. Bij front poses oogt me chest nu niet meer zo fragiel door me aanhechting. Ik zal binnekort wel even laten zien wat ik hier precies mee bedoel.Goede aflijning bij de onderkant borst bij die side tri's pic.
Hoe gaat de vooruitgang met massa eigenlijk de laatste maanden?
Gaan dus ook wel 3 mooie weken worden met die testo![]()
Thanks man, mag ook wel na 4jaar training alweerFlinke training gek, sterk man, 19 jaartjes jong pas ook.