XXL Nutrition

Log KEUN

Pic ziet er inderdaad nice uit op de computer broeder.
volgende keer inderdaad een pic even samen laten schieten! Hopen dat m'n poses dan ook wat beter zijn ;)

Ziet er echt bruut uit Koen! Rug begint serieuze afmetingen aan te nemen!

The ****, die rug pic is nice!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.604
Pic ziet er inderdaad nice uit op de computer broeder.
volgende keer inderdaad een pic even samen laten schieten! Hopen dat m'n poses dan ook wat beter zijn ;)
Of niet, jouwne al op de comp staan anders upload en pas ik de grootte even voor je aan gezien die erg groot zijn.
Dat moeten we zowiezo doen dan heb opzich wel zin om binnekort weer langs te komen haha maar ja zien we wel dan. Verwacht zowiezo progressie in je rug/tri's door mijn tips haha:p;)
Ziet er echt bruut uit Koen! Rug begint serieuze afmetingen aan te nemen!
Rug begint weer bij te trekken, verhouding gezien stukken beter weer dan voorheen.
The ****, die rug pic is nice!
Thanks Bartje!:D

• #5.605
Update:
Afgelopen weekend verder niet meer getraint, zaterdag nog uit geweest met wat vrienden en vriendinnen. 3 pintjes gedronken maar dat ben ik niet meer van plan, kreeg er hoofdpijn van. Volgende x als ik drink blijft het wijn of fris/water.
Zondag is me gf op vakantie gegaan, voor 3 weken blijft ze weg. Vorig jaar was dit de periode waarin ik aan het cutten was voor de contest.

Vandaag had ik me eerste werkdag, ben vakantie werk gaan doen in de zorg via me moeder eigenlijk. Ik ga 4 weken vakantie werk daar doen.
Moet mensen helpen met eten/drinken geven en de mensen vermaken met guns showsm en verder de boel schoon houden etc.

Vanavond word er weer getraint, ben van plan nu even weer wat split trainingen te pakken. Schema zal wss zoiets zijn

Borst-Biceps
Benen
Schouders-Traps
Rug-Triceps

Hier nog een paar pics zoals beloofd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

op8xky.jpg

+ die BDB nog eens, staan alle pics bij elkaar

29muby9.jpg

Brute lat spread jonguhh!

Wat een bonk spier man, en dat al op je 19de..
Hoop dat ik er tegen die tijd ook zo bij sta!

Lekker knallen die 3 weken, een split doet het bij mij persoonlijk altijd goed.. Lekker gerichte spiergroepen uitputten :D

Buffe jongen! :D

Hahah die latspread is opde computer helemaal gek! :D

• #5.610
Borst-Biceps

warm-up
shoulder discalations

Incline-BP
15x30KG
12x50KG
8x70KG
5x90KG
3x3x100KG (2e en 3e set laatste rep licht gespot)
8x85KG

Flat-BP
12x50KG
8x70KG
5x5x90KG light weight it was!

Incline-Flyes (45 en 60graden tussendoor verandert)
12x18KG
12x22KG
12x26KG
12x26KG
8-10x26KG
12x16KG met holds onderin

Seated Incline machine-press (focus op stretch en squeze)
15x40KG
12x55KG
12x70KG
12x55KG
1 armed
2 of 3x12x20KG dacht ik

BB-curl (wide-grip >buiten schouder)
15xbb
12x30KG
8x40KG
3x6x50KG VPR

DB-curl
10x18KG
8-9x18KG
9x14KG

Pose-curl 1 armed (naar buiten draaien)
2 of 3 setsx12x7,5KG

Lying Crunches
3x20xbw laatste set was heavy

Leg-raises (armen steunend)
3x15xbw

Comments:
Lekkere workout, de 100kg ging vrij lastig op de incline, blijft moeilijk kracht zetten.
Flat BP ging echt easy, wel bij 4e en 5e set een spotter erachter laten staan maar heeft niks hoeven te doen, hij vroeg zich af waarom ik niet meer reps nam.
BB-curl blijft ook in een stijgende lijn, wou eigenlijk EZ-bar curls doen maar die was al een heletijd bezet

Heb het ook al bij de quote van FreFF gezet, werd vandaag weer beschuldigd van roid use, word ik weer wat vasculairder krijg je dit weer, stoor me er best wel aan eigenlijk. Maar goed betekend dat ik goed bezig ben.

Lijkt alleen alsof ik heel veel acné heb, wat imo niet zo veel is - door het zweten oog m'n rug gauw rood.
Wat een bonk spier man, en dat al op je 19de..
Hoop dat ik er tegen die tijd ook zo bij sta!

Lekker knallen die 3 weken, een split doet het bij mij persoonlijk altijd goed.. Lekker gerichte spiergroepen uitputten :D
Word al oud indd:p komt goed kerel, zolang je dedicated bent en er keihard tegen aan gaat komt het met de jaren. Ben zelf ook nog niet tevreden dus wil zelf niet te hoog van stapel gaan.
*denk nu als ik in de spiegel kijk fapfap, maar nog niet mmm haha*
Thanks FreFF, schijnbaar oog ik nu ineens buffer dan voorheen, vandaag werd er gevraagt wat ik gebruikte:o me armen waren volgens hem ineens huge, ik zeg tegen hem ben nog steeds even zwaar als voorheen (is een vriend van mij haha lulz)

Laatst bewerkt:
solid work out :)

heb je vakantie? of werk je?

Hehe, is wel een goed teken dan.
Sterke BP, congratz met vpr!

Veel incline werk baas! wel lekker weer..
potverdomme zet die freff precies hetzelfde neer.. :mad:

• #5.614
Hahah die latspread is opde computer helemaal gek! :D
Haha verbaasd me nog dat de uitvoering gelijk goed was en de belichting ook op die plaats. Kerstboompje
solid work out :)

heb je vakantie? of werk je?
Even paar weken weer splitten, wat meer focus op bepaalde spiergroepen leggen weer.

Ik heb vakantie, maar ik ben sinds vandaag begonnen met vakantie werk.
Nu nog even snel wat eten maken (noedles/tonijn/ei en daarna me casseine en weer na bed, wil toch goed kunnen ontbijten)
Vanaf donderdag word de voeding op werk ook aangepast, morgen neem ik nog een havermout pancake mee van +-100gr met kiwi en donderdag een rijst maaltijd. Zie deze periode om weer wat te bulken en tegenlijk leaner te worden, zullen sommige mss denken huh?

Voeding omhoog schrappen, cardio erbij fiets nu als het mooi weer is 20-25min naar werk en weer terug, afentoe weer wat zwemmen erbij, vanaf morgen en verder zit ik ja aan de 'crea' heftig spul brah XD

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jul 2011 om 22:15 ----------

Hehe, is wel een goed teken dan.
Sterke BP, congratz met vpr!
Indeed, kijken waar ik op zit over een maandje met BP zowel flat als incline.
Veel incline werk baas! wel lekker weer..
potverdomme zet die freff precies hetzelfde neer.. :mad:
Wil ja blikjes op me chest kunnen zetten, this is the way to do it:p
epic, echt precies het zelfde?

Maar thanks mannen

dus toch!!!!

een beetje AAS gebruiken he! maare werkt wel goed het crea ;)

Goede aflijning bij de onderkant borst bij die side tri's pic.
Hoe gaat de vooruitgang met massa eigenlijk de laatste maanden?

Gaan dus ook wel 3 mooie weken worden met die testo ;)

Flinke training gek, sterk man, 19 jaartjes jong pas ook.

• #5.618
dus toch!!!!

een beetje AAS gebruiken he! maare werkt wel goed het crea ;)
Yeah buddy hahaha, ben niet zo'n crea liefhebber, zie het meer als wat extra's en vaak maak ik ook acceptabele gains tijdens het gebruik ervan. Het is dat ik nog 1/3 pot had staan hier.
Goede aflijning bij de onderkant borst bij die side tri's pic.
Hoe gaat de vooruitgang met massa eigenlijk de laatste maanden?

Gaan dus ook wel 3 mooie weken worden met die testo ;)
Dankje Mark, heb voorheen me borst altijd als een van me mindere spiergroepen gezien, maar nu me bf wat hoger is en de overall mass is toegenomen ben ik eigenlijk wel tevreden met me borst nu. Bij front poses oogt me chest nu niet meer zo fragiel door me aanhechting. Ik zal binnekort wel even laten zien wat ik hier precies mee bedoel.

Progressie gaat goed, twijfel alleen steeds meer over achterliggende spiergroepen, my mind is f*cking me up! Ben ook zeer tevreden met de progressie wat ik na de contest heb gemaakt. Van 77kg naar 70kg en nu 85kg op z'n best! Die 70kg was op eind juli einde cut.
Flinke training gek, sterk man, 19 jaartjes jong pas ook.
Thanks man, mag ook wel na 4jaar training alweer;)

Laatst bewerkt:
Mooie foto's! En een net zo dikke workout erbij op deze pagina!:thumbs:

Je borst zal wel op knallen gestaan hebben!:fire:

• #5.620
Staat die nog steeds, net terug van 45min baantjes zwemmen daarna nog 10min in de sauna, lekker! Wel goed eten nu erbij wil me bw echt gelijk houden haha

Terug
Naar boven