Inderdaad we zullen zien. Sowieso progressie hehe.
Klopt zeker 330kg niet niks is hahaha.
De progessie is uiteindelijk de hoofdzaak, het gewicht is leuk voor erbij.
lol, ben benieuwd zoals ik eerder zei je lijkt echt niet 72 KG maja iig die Leg Press bruut hoor, zeker met jouw gewicht
op die MM was ik wel degelijk 72,5KG, ik heb na die foto wel nog wat schommelingen gehad tusssen 71-73KG, gister voelde ik me echt 80KG

had me hellemaal vol gegeten bij de wok
alleen maar borden met vis,vlees, en al laatste een bord fruit.
eenmaal thuis 2 glazen melk en 250gr kwark, ik moest bijna kotsen, maar toen het wat gezakt was voelde ik me echt verzadigt
Eind van deze week heb ik me gewogen, ik hou jullie op de hoogte en hopelijk is er wat bij gekomen

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------
opzich prima, ik wou vandaag trainen maar toch niet gedaan vanwege de schouder. morgen gewoon lekker de beentjes kapot maken en dan is het weer in orde
rustdagje is ook goed, ik heb er in ieder geval veel van gemerkt dat ik meer rust dagen tussen de trainingen nam, morgen schouders-traps weer als ik genoeg tijd morgen heb, en ik kijk al uit naar me volgende borst training.
Wat wel klote is ik heb sinds deze week een nieuw lesrooster gekregen, en heb 2 nieuwe vakken erbij dus 6uur-8uur meer.
En dus minder tijd om te sporten, of ja de tijd maak ik me wel vrij, maar dan moet ik in de avond trainen en dat haat ik!
3uur/5uur train ik het liefst op, en daarna een goeie maaltijd na de training nemen