Fitness Seller

Log KEUN

Ja, dat van die acné viel me ook op. Maar dat vertekent dus..

Verder prima training, incline begint ook behoorlijk sterk te worden!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.622
WHEEELS

Squat
15xbw
10x50KG
8x80KG
5x100KG
7x130KG VPR
5x145KG VPR 1 spot
10x110KG

Walking DB-lunges
vandaag eens de stappen geteld, 15 heen en 15 weer terug - +-30m
x12KG
x18KG VPR
x18KG
x12KG
4x heen en terug (120meter)xBW

1 Legged Leg-raises
12x10KG
12x10KG
10x10KG
12x5KG
12x5KG

Hanging Leg-raises
3x10xbw
2x8xbw VPR aan reps totaal

Seated Calve-raises (strict)
15x30KG
15x50KG
15x60KG
15x75KG (fs)
15x75KG
15x55KG

Lying crunches
3x20x

Trunk twists met een bal van 3kg
3 sets

Comments:
BOOOM, wat een workout was me dat zeg, squat ging erg lekker - wou een beetje het principe doen wat RahRahMan al eens gedaan had, opbouwen en een zware werksets, nou dat werden dus 2 werksets en 2 VPR's. Bodyweight vandaag voor de training 83,7kg, vandaag 5 meals gehad wel quality imo. Morgen weer 7meals, had vandaag een vrije dag.

Wil wel even opletten dat me BW niet te veel dropt door de cardio wil alles behalve KG's inleveren en kracht hellemaal niet nu het zo lekker gaat op vrijwel alles.

Foodz today
aardappel krieltjes (hoeveelheid?), 2 hele eieren, 2 ei-eiwitten >beetje curry
2 hele eieren, 1 ei-eiwit, 4 boterhammen
100gr rijst, 250gr kip, 150gr bonen >thaise curry sauce
pre/w 1,5 scoop NO-X
post/w 1,5 scoop BCAA's, 30gr dextro, 1 scoop crea
100gr rijst, 250gr kip, 150gr bonen (ander helft van toestraks)

wat nog komt, misschien nog 2-3 boterhammen met pindakaas en 1scoop Casseine of 500gr kwark, waar ik zin in heb.

Ja, dat van die acné viel me ook op. Maar dat vertekent dus..

Verder prima training, incline begint ook behoorlijk sterk te worden!
Ik heb een vrij gevoelige huid, als iemand me bijv. stevig bij me arm vast pakt of een slag in me nek geef of zelf als ik me in me nek krab is me nek al heel snel rood. Heb dit ook altijd bij het squatten dat ik een rode lijn heb lopen. Er is wel degenlijk wat acné aanwezig maar vrij minimaal nog.

Vind het een ontprettige oefening vinden, incline DB-press is heerlijk daar tegenover.

Laatst bewerkt:
Ik weet al waarom je gewoon zwart haar hebt elke keer. Je bent allang super saiyan 4 haha;) Alleen dan met een beste knipbeurt.

BOOOOM wat een workout man.:thumb:

Laatst bewerkt:
Lekker man! die 'one legged leg raise' ook maar eens een keer proberen zoals jij hem hebt uitgelegd. Je zette je voet gewoon in zo'n enkele greep voor bijv. een cross-over toch?

Kiek 'em squatten dan :D

• #5.626
Delt-Traps

was niet vanplan staand bb-press te nemen maar ik blijf het gewoon fijner vinder, ondanks dat ik met moeite kan bukken na me workout van gister.

warm-up
1 arm cable side/front raises - 5 en 2,5kg

MP/PP
15xbb
12x50KG flink tempo erin
10x50 zelfde
6-8x70kg kon weinig kracht zetten
PushPress vanaf hier
6x80KG
2x90KG PR op clean - 3e rep fail
8x70KG

Front-raises - ging lekker vandaar nog eens wat zwaarder genomen
10x14KG
10x18KG
8x22KG
8x24KG tel dit als VPR gezien het al zo lang geleden is dat ik 24'ers heb genomen
10x16KG

Side-raises (andere variant genomen)
12x8KG
12x14KG
15x14KG
15x14KG

Seated Side-raises
12x16KG
12x18KG
10x20KG
8x22KG lekker

1 armed Cable rear-delt raise - voor het eerst
ongeveer 3-5 sets a 10-15 reps met 2,5 a 7,5kg

2 armed Cable rear-delt raises
twee sets x?

BB-shrugs
15x50KG
12x90KG
12x130KG
2x12x170KG powershrugs
15x130KG

extra
DB-press
12x20KG
12x26KG
2x8x26KG
10x18KG

Plate front-raises - weinig rust
10x20kg ss 10x10kg dit 5keer, epic pump

Comments:
lekker workout, wil wat meer aandacht aan me front en side geven vandaar de extra oefeningen.

Fysieke update:
ik heb me nog niet gewogen, maar ik voel me ineens een stuk lichter, droger, vasculairder maar vooral kleiner en dit vooral dit laatste erger ik me stuk aan, ik moet en zal meer moeten gaan eten. Zal nu tussendoor ook weer me whey pakken naast m'n maaltijden. Ook ga ik weer wat (choco)melk toevoegen en evt. wat meer zout.

Ik merk namenlijk dat ik heel veel aanleg heb om snel vocht te verliezen door cardio wat opzich wel een goed ding is, maar ik wil niet te snel gaan droppen qua volume, zoals ik zei nog niet gewogen. Morgen nog eens wegen.

Ik weet al waarom je gewoon zwart haar hebt elke keer. Je bent allang super saiyan 4 haha;) Alleen dan met een beste knipbeurt.

BOOOOM wat een workout man.:thumb:
Haha ik ben nu nog niet ssj4 waardig, ssj4 zie ik als me top shape over een paar(!) jaar a 95kg 8% ongeveer dan:rolleyes:
thx buddy

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jul 2011 om 22:36 ----------

Lekker man! die 'one legged leg raise' ook maar eens een keer proberen zoals jij hem hebt uitgelegd. Je zette je voet gewoon in zo'n enkele greep voor bijv. een cross-over toch?
Jup ik heb nog ergens een linkje staan zal hem even zoeken en plaatsen hier, heb hem zelf door Ezravdb
I can do this all day long, BOOOOOOH!! haha

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jul 2011 om 22:38 ----------

Hier de link IceLeovince voor de 1 legged leg-raises, of ik hierdoor meer lijnen ben gaan zien weet ik niet. Maar sinds ik ze doe zijn me benen verbeterd.
http://www.jimcordova.com/videos/videos.php?id=22

Laatst bewerkt:
THx Koen! Dikke workout. Echt biekse side/front-raises man!

• #5.628
Vandaag was ik niet van plan om te gaan trainen, kon het toch niet laten om even wat te doen. Twijfel namenlijk of ik morgenvroeg rug ga doen, vandaar dat ik net nog even triceps heb genomen.

Triceps

CGBP
15x50KG
12x70KG
8x90KG
3x110kg +2 spots
1x120KG
1x120KG
1x120KG PR aan reps /heb dit gewicht alleen gehanteerd bij reguliere-BP, als ik het vergelijk met BP was het een VPR geweest
supersetted
10x90KG

Seated EZ-bar extension (gewicht excl. ez-bar)
15x10KG
10x30KG
2x6x40KG
2x8x30KG

Rope Pushdown ss Dips (max 20 sec. rust)
15x25KG ss 10xbw
15x25KG ss 10xbw
15x22,5KG ss 10xbw
15x20KG ss 10xbw

Reverse-grip pushdown
2x15x30KG
15x25KG
Push-down
5x40KG ss 10x30KG

1 arm DB-extensions
2x12x8KG

Comments:
Vandaag nog eens me stringer tanktop aangedaan, was benieuwd hoe die me nu zat. Shape zag er ineens ziekelijk uit! terwijl ik toestraks nog zo gedemotiveerd was omdat me glycogeen gister laag was door het fietsen naar me werk etc. voelde me gewoon super ecto.
Zojuist overigens..mind was blown

Woog gister ochtend overigens 82kg door de cardio laatse dagen, vandaag voor de training woog ik weer 85kg. Moet dan wel erbij zeggen dat ik nu al op 6 meals zit en er nog 1 of 2 wil weg werken. Al meerdere wc bezoekjes gebracht en dit heb ik allang niet meer gehad zovaak op een dag, maar goed.

Voeding vandaag:
100 gr oats, 45gr whey isolatie, 300ml melk
1 boterham (pindakaas)
portie macaroni/gehakt >zat vol iig
1 stuk aardbeien vla, 2 glazen chocomelk
portie kant/klaar woknoedels, 250gr kip, kleine portie bami van gister
70gr rijst, 200gr kip, 1/3 broccoli krop (kreeg de volledige meal niet op)

dalijk de rest van die meal nog en voor het slapen nog casseine of kwark, waar ik op dat moment zin in heb met nog noten of pindakaas(2 lepels)

THx Koen! Dikke workout. Echt biekse side/front-raises man!
Thanks Ice, normaal heb ik veel last van me schouders bij zware front raises en neem ze daarom vaak als laatste van me iso oefeningen, nu ging het echter erg lekker. Had ook nog een poging upright-rows geprobeerd, maar dit was te belastend.

Laatst bewerkt:
Dikke bench en squats man, lekker gebeukt.

• #5.630
Thanks mcm, heb nu al weer zin op flat te gaan benchen.
Nog eens lekker uitgeslapen, nu ontbijten en daarna kijk ik of ik ga trainen of niet..

Ow ow ow, gaat lekker hier! Vind je manier van trainen nice, hoezo geen UB/LB meer?

Things gettin' swole!

Wat is de term supersetted nou precies dan?:)

• #5.633
Even wat variatie en kan zo meer op specifieke spiergroepen focussen.
Supersetted noteer ik erbij als ik die set direct erna doen

you are one powerful mofo :D;)

t*ring, flinke incline ! Gaat lekker hier!

Je BDB''s zieen er goed uit, wat meten je guns?

• #5.637
Thanks mannen en welkom beide, me armen waren de laatste keer dat ik ze op heb gemeten links 38,5 en rechts 39cm

Je gaat als een speer man!
Goede foto's ook!!
Wat meet je taile?

• #5.639
Je gaat als een speer man!
Goede foto's ook!!
Wat meet je taile?
Er blijft inderdaad een stijgende lijn in zitten laatste tijd, vooral m'n trainingen, dankjewel Koekie - me taille was op 6juli 80cm ontspannen en 78,5cm flexed, zal nu misschien iets zijn afgenomen.

• #5.640
Even nog een update over gisteravond
Gister nog naar de stad geweest met wat vrienden, had niet zo'n lust in drank dus dan word het het andere, ganja time. Allemaal leuk en aardig enzo, maar later was dit niet het geval, dit is wat er gebeurde..

Ik ging weer terug naar binnen om me maat te zoeken die ging alvast naar binnen, voelde me lekker en ging dus hellemaal naar achteren om hem te zoeken, ik zag hem staan en dacht laat ik eerst even wat water drinken heb een droge muil. Het leek echt uren te duren voordat ik mijn drankje kreeg, alles ging in slow-motion.. ik was van mezelf bewust wat er gebeurde en moest snel naar buiten. Hellemaal spacend moest ik dus naar voren wat ook weer uren leek te duren, het leek wel never ending. Ik ging buiten ergens zitten met me drankje en sms die maat van me dat het me slecht werd. Ben toen bij een ander café gaan zitten waar de rest van de groep zat.. spacende um nog steeds like crazy! Na een paar watertjes hebben gedronken voelde ik me al stukken beter. Eenmaal thuis nog wat boterhammen met pindakaas gegeten en me kwark, die pindakaas heeft nog nooit zo goed gesmaakt:roflol:

Ik vermoed dat dit kwam door de temparatuur verschillen, waardoor het allemaal nog erger inslaat, dit heb je ook met drank, zodra je tempatatuur ineens verandert ben je hellemaal van de kaart.

Vandaag voel ik me weer super en pak zo me pre/w en dan gaan we Rug knallen!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven