istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een vrij gevoelige huid, als iemand me bijv. stevig bij me arm vast pakt of een slag in me nek geef of zelf als ik me in me nek krab is me nek al heel snel rood. Heb dit ook altijd bij het squatten dat ik een rode lijn heb lopen. Er is wel degenlijk wat acné aanwezig maar vrij minimaal nog.Ja, dat van die acné viel me ook op. Maar dat vertekent dus..
Verder prima training, incline begint ook behoorlijk sterk te worden!
Haha ik ben nu nog niet ssj4 waardig, ssj4 zie ik als me top shape over een paar(!) jaar a 95kg 8% ongeveer danIk weet al waarom je gewoon zwart haar hebt elke keer. Je bent allang super saiyan 4 hahaAlleen dan met een beste knipbeurt.
BOOOOM wat een workout man.![]()

Jup ik heb nog ergens een linkje staan zal hem even zoeken en plaatsen hier, heb hem zelf door EzravdbLekker man! die 'one legged leg raise' ook maar eens een keer proberen zoals jij hem hebt uitgelegd. Je zette je voet gewoon in zo'n enkele greep voor bijv. een cross-over toch?
I can do this all day long, BOOOOOOH!! haha
Thanks Ice, normaal heb ik veel last van me schouders bij zware front raises en neem ze daarom vaak als laatste van me iso oefeningen, nu ging het echter erg lekker. Had ook nog een poging upright-rows geprobeerd, maar dit was te belastend.THx Koen! Dikke workout. Echt biekse side/front-raises man!
Er blijft inderdaad een stijgende lijn in zitten laatste tijd, vooral m'n trainingen, dankjewel Koekie - me taille was op 6juli 80cm ontspannen en 78,5cm flexed, zal nu misschien iets zijn afgenomen.Je gaat als een speer man!
Goede foto's ook!!
Wat meet je taile?