Fitness Seller

Log KEUN

Haha toch nog gegaan? Hij moet de rugtraining van vorige week vrijdag wel overschaduwen :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.642
Heb dat onlangs ook meegemaakt met drank. Hoe later het werd, hoe erger. Toen gingen we in de McDonald en het was daar echt warm. Na enkele minuten voelde ik me echt compleet van de kaart! :p

Na zo'n dingen zie je wel in dat het wat strikter moet hé!

• #5.645
Rug

Toch maar geen pre/w gedronken van te voren, kop koffie en ik was ready to go.

Rackpulls
15x50KG
12x90KG
5x130KG straploos
5x150KG straps
3x170KG
3x210KG VPR
1x230KG PR ahyeah, ging vrij easy nog

BB-row (geen warm-up set)
5x10x90KG no straps

V-bar pulldown
15x50KG
12x65KG
12x80KG
12x90KG
6x90KG ss 15x65KG

Chin-ups (wide-grip)
3x10xbw
2x8xbw

DB Pullover
12x20KG
2x12x26KG

Straight arm rope pulldown
2x15x20KG
2x12x20KG

Extra Abs
Machine crunches 3-4 sets

Leaning Leg-raises
4x15xbw

Lying side-crunches (met zo'n ab ding op de grond?)
4x20x

Vacuum
7x
hield ze 15 a 30 sec vast met een pauze van 15 a 30sec

Comments:
Fakking gruwelijke workout, ik dacht toen ik binnen kwam dit gaat niks worden, me onderug was al verzuurd van het fietsen, had beide (V)PR's op de rackpull niet verwacht, dus dat is mooi mee genomen.

Core begint er ook weer goed uit te zien, had dan wel pas 1meal op maar ziet er al veel leaner uit.

Heb dat onlangs ook meegemaakt met drank. Hoe later het werd, hoe erger. Toen gingen we in de McDonald en het was daar echt warm. Na enkele minuten voelde ik me echt compleet van de kaart! :p

Na zo'n dingen zie je wel in dat het wat strikter moet hé!
Was wel freaky man, toen ik dat flesje water van de bar moest pakken dacht ik al ''oh noes'', het fysiek zo zwaar om me hand op te tillen. Ik ging niet eens meer naar die maat die een paar meter verder stond ik moet gelijk naar buiten.
Ook nog iets wat echt epic voor woorden is, toen ik me weer wat beter voelde zat ik binnen of buiten weet het niet meer zeker, maar ik had het gevoel dat ik echt een uber pomp had, ik voelde gewoon de rand van me polo shirt tegen me bovenarmen aanduwen alsof ik zo uit me vest/shirt kon scheuren. Maar volgens mij was ik ook echt opgepompt op dat moment???
Ook had ik het heel snel koud als ik buiten zat en ik merkte dat m'n abs gewoon op en neer gingen van de kou, hellemaal gespannen, verzuurde hamstrings, quads en calves. Vandaar dat pomp gevoel denk ik haha

Zulke dingen schrik je toch wel van, heb dit eerder gehad 2 jaar terug en ook door de temperatuur buiten.
Ziet eruit als een lekkere oefening. Heb jij zo'n ding, zoals hij dat om zijn enkel heeft, of pak jij wat anders?
Emm nee ik heb niet zo'n ding, ik gebruik gewoon het handvat van de cross-over zeg maar en daar plaats ik mijn voet in, het zit dan zeg maar half op je schoen.

Laatst bewerkt:
die rackpulls zijn onder de knie neem ik aan? je gaat hard de laatste tijd! u on roids son?

• Like
Waarderingen: KEUN
  • #5.647
die rackpulls zijn onder de knie neem ik aan? je gaat hard de laatste tijd! u on roids son?
Iets onder de knie ja, vandaag niet op 1 plate gaan staan. Psst niet doorvertellen haha, I'm on THC:trollface:

Zoals ik zei, I'm on a roll:cool: ssj mode ON

Strong Keun.. Strong....
Hoe lang doe je over zo'n training?

Speciaal voor jou wat inspirerende woorden:

Visualize perfection. Visualize mmm.

• #5.651
Strong Keun.. Strong....
Hoe lang doe je over zo'n training?

Speciaal voor jou wat inspirerende woorden:

Visualize perfection. Visualize mmm.
1 uur en 15min omdat ik nog abs en vacuum erbij deed, maar ik heb vaak de neiging om lang te trainen, terwijl ik dit niet van plan was:rolleyes:
Dankjewel voor de prachtige woorden Peanuthead, dit had ik even nodig!

1 uur en 15min omdat ik nog abs en vacuum erbij deed, maar ik heb vaak de neiging om lang te trainen, terwijl ik dit niet van plan was:rolleyes:
Dankjewel voor de prachtige woorden Peanuthead, dit had ik even nodig!
Dat is dan nog redelijk toch? :D Ik train ook veel te lang, maar het voelt gewoon goed! 2 uur is hierbij geen uitzondering.. Best slecht eigenlijk.

No problem bro, in het broederschap van ijzer zijn we allen familie!

• Like
  • #5.653
Als ik klaar ben met me oefeningen ben ik pas tevreden en ga ik naar huis - one love bro (no homo) haha

Tja het mentale aspect van bodybuilding is ook belangrijk. Een voldoening die je van een training krijgt zorgt wel voor een relaxed gevoel dat weer goed zijn voor je gains. Alleen 2u is behoorlijk lang, hehe.

Hoe gaat het trouwens met je darm-aandoening KEUN?

• Like
Nette training KEUN, goed fysiek ook:).

Toch maar geen pre/w gedronken van te voren, kop koffie en ik was ready to go.

Probeer eens koffie met wat pure cacao en kaneel erdoor, vind echt lekker! :)

fuaarkk!

Heb ik ook altijd.

Als ik klaar ben met me oefeningen ben ik pas tevreden en ga ik naar huis - one love bro (no homo) haha
That's the mentality!

Dikke rows en chins zeg, petje af.

• #5.658
Tja het mentale aspect van bodybuilding is ook belangrijk. Een voldoening die je van een training krijgt zorgt wel voor een relaxed gevoel dat weer goed zijn voor je gains. Alleen 2u is behoorlijk lang, hehe.

Hoe gaat het trouwens met je darm-aandoening KEUN?
Inderdaad, ik neem ook genoegen met trainingen die ik niet af kan maken door bijv. tijd gebrek doordat de gym al gaat sluiten in de weekenden, maar daarnaast ga ik altijd pas als ik mijn trainingen netjes heb gedaan.
Als ik nog tijd/energie over heb voor extra oefeningen dan doe ik deze erbij.

Emm, ik moet 'nog steeds' een afspraak maken met de fysio, slecht bezig wat dat betreft. Het gaat iig steeds beter, me bodyweight is al +-5kg gestegen (omdat ik steeds schommel) sinds ik die tabletten heb genomen voor 2 weken tegen de darm schimmel.
Moet nog steeds regelmatig me schouder knakken en goed op warmen voordat ik met press oefeningen begin - moet alsnog een afspraak maken binnekort!!

Polsen heb ik ook nog afentoe last van en me knieën bijna niet meer.
Acné/uitslag op me bovenrug neemt ook af, of dit door de cardio komt weet ik niet. Binnekort weer paar zonnebankjes pakken:cool:
Nette training KEUN, goed fysiek ook:).
Dankjewel Mahatma en welkom hiero!
Probeer eens koffie met wat pure cacao en kaneel erdoor, vind echt lekker! :)

fuaarkk!

Heb ik ook altijd.

That's the mentality!
Nice multi-quote Yosh! - kaneel snoepjes vond ik altijd vies, is kaneel is originele vorm lekkerder? Drink me koffie meestal met melk/suiker of zoetje, heel afentoe zwart.
Dikke rows en chins zeg, petje af.
Die rows waren geeneens zo zwaar, kon wel nog een paar sets van 10 nemen:p thx MCM, die chins waren wel heavy aan het eind.

Haha, die mentaliteit heb ik op dit moment ook. Ik moet ook nog steeds een afspraak maken bij de dokter met betrekking tot mijn maagproblemen.

Maar zo te zien gaat het al flink wat beter bij jou, geeft weer lekker motivatie om te knallen! :D

Ja - maar smaken verschillen natuurlijk hé.. gewoon kaneel in poedervorm, ik ben er wel voor!

(zou ook nog eens voordelige effecten hebben i.v.m. insuline :cool:)

Terug
Naar boven