Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ja zoals je ziet, wou je nog bellen gisteravond maar ik was te moe en gamen had ik ook geen zin in.Haha toch nog gegaan? Hij moet de rugtraining van vorige week vrijdag wel overschaduwen![]()
Hier de link IceLeovince voor de 1 legged leg-raises, of ik hierdoor meer lijnen ben gaan zien weet ik niet. Maar sinds ik ze doe zijn me benen verbeterd.
http://www.jimcordova.com/videos/videos.php?id=22
Was wel freaky man, toen ik dat flesje water van de bar moest pakken dacht ik al ''oh noes'', het fysiek zo zwaar om me hand op te tillen. Ik ging niet eens meer naar die maat die een paar meter verder stond ik moet gelijk naar buiten.Heb dat onlangs ook meegemaakt met drank. Hoe later het werd, hoe erger. Toen gingen we in de McDonald en het was daar echt warm. Na enkele minuten voelde ik me echt compleet van de kaart!
Na zo'n dingen zie je wel in dat het wat strikter moet hé!

Emm nee ik heb niet zo'n ding, ik gebruik gewoon het handvat van de cross-over zeg maar en daar plaats ik mijn voet in, het zit dan zeg maar half op je schoen.Ziet eruit als een lekkere oefening. Heb jij zo'n ding, zoals hij dat om zijn enkel heeft, of pak jij wat anders?
Iets onder de knie ja, vandaag niet op 1 plate gaan staan. Psst niet doorvertellen haha, I'm on THCdie rackpulls zijn onder de knie neem ik aan? je gaat hard de laatste tijd! u on roids son?

ssj mode ONIets onder de knie ja, vandaag niet op 1 plate gaan staan. Psst niet doorvertellen haha, I'm on THC
Zoals ik zei, I'm on a rollssj mode ON

Yarp!
1 uur en 15min omdat ik nog abs en vacuum erbij deed, maar ik heb vaak de neiging om lang te trainen, terwijl ik dit niet van plan wasStrong Keun.. Strong....
Hoe lang doe je over zo'n training?
Speciaal voor jou wat inspirerende woorden:
Visualize perfection. Visualize mmm.

Dat is dan nog redelijk toch?1 uur en 15min omdat ik nog abs en vacuum erbij deed, maar ik heb vaak de neiging om lang te trainen, terwijl ik dit niet van plan was
Dankjewel voor de prachtige woorden Peanuthead, dit had ik even nodig!
Ik train ook veel te lang, maar het voelt gewoon goed! 2 uur is hierbij geen uitzondering.. Best slecht eigenlijk.Toch maar geen pre/w gedronken van te voren, kop koffie en ik was ready to go.

fuaarkk!
Heb ik ook altijd.1 uur en 15min omdat ik nog abs en vacuum erbij deed, maar ik heb vaak de neiging om lang te trainen, terwijl ik dit niet van plan was![]()
That's the mentality!Als ik klaar ben met me oefeningen ben ik pas tevreden en ga ik naar huis - one love bro (no homo) haha
Inderdaad, ik neem ook genoegen met trainingen die ik niet af kan maken door bijv. tijd gebrek doordat de gym al gaat sluiten in de weekenden, maar daarnaast ga ik altijd pas als ik mijn trainingen netjes heb gedaan.Tja het mentale aspect van bodybuilding is ook belangrijk. Een voldoening die je van een training krijgt zorgt wel voor een relaxed gevoel dat weer goed zijn voor je gains. Alleen 2u is behoorlijk lang, hehe.
Hoe gaat het trouwens met je darm-aandoening KEUN?

Dankjewel Mahatma en welkom hiero!
Nice multi-quote Yosh! - kaneel snoepjes vond ik altijd vies, is kaneel is originele vorm lekkerder? Drink me koffie meestal met melk/suiker of zoetje, heel afentoe zwart.Probeer eens koffie met wat pure cacao en kaneel erdoor, vind echt lekker!
fuaarkk!
Heb ik ook altijd.
That's the mentality!
Die rows waren geeneens zo zwaar, kon wel nog een paar sets van 10 nemen
thx MCM, die chins waren wel heavy aan het eind.