Wat me training van net betreft, veelste lang daar gebleven, door posen de bus gemist en daardoor ben ik pas 11uur thuis, wil dan eigenlijk na bed gaan maar moet nog eten, heb zowiezo buikpijn van de honger, f-up!
Wel nog een vpr met squatten en op video
2x2x150kg is me vpr, heb ook nog 5x130 van daarna op video.
Ben benieuwd brah, 3 plates duurt nog wel even, vanuitgaande dat 1 plate 25kg is dan. Je zult wel 20kg plates bedoelen
Duimloze grip heb ik vandaag ook gedaan bij skulls, stuk lekker maar wel tricky bij zware sets me dunkt ja, deload vandaag dus geen flauw idee hoe mij het af gaat
Haha nee ik ga uit van 20kg plates en de stang bij de gym waar ik doe bankdrullert is 10 a 15kg. Met een ez-bar is een duimloze grip fijner, ik neem bijna nooit een duim grip.
****ing sterk man, je gaat hard!
Ik ga hard, ik ga lekker! Nu alleen nog zorgen dat ik dageijks voor 11uur in bed lig en dan komt het hellemaal goed!
keun zou een keer minder black ops moeten spelen, dan gaat die echt knallen.
Haha, dat beinvloed me training in geen opzicht vind ik zelf, ik rust goed uit, eet tussen door me meals, ik word gwn gamend buffer haha
jezus mina Koen wanneer stagneert t eens ff bij jou! Ben jaloers sta nu echt ff geparkeerd...
---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 21:47 ----------
Had je geen last met je stoelgang Koen?
Zodra ik weer stil sta schakel ik weer terug naar ub/lb, misschien eerdee, herstel is zo toch minder in me onderrug voornamenlijk.
Komt wel goed met jou, anders ook even wat meer varieren

Emm ik breng wel veel wc bezoekjes laatste tijd, maar dat zal door het eten komen hoop ik en de pittge sausjes daarbij.
Morgen bel ik 'eindelijk' de fysio!
Thanks hendrie, hoe gaat die met jou nou?