XXL Nutrition

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.681
Bam jonge, weer lekker aan 't old skool splitten.. Progressie stays on, nice! :D
Yarp! Enige min punt aan split is dat ik met armen in de knoei kom en lb herstel.
Je doet wel extreem veel sets in totaal ook.
Njah ik doe bij bepaalde oefeningen oof 2-3 warm-up sets voordat ik met me werksets begin en die sets noteer ik ook altijd, anders leek het al minder. Ook pak ik bij veel oefeningen nog een afbouw set met hogere rep ranges 6-10, heb ik mezelf gwn aangeleerd..
:roflol:

Merkte vroeger wel dat uren world of warcraft spelen niet motiverend werkt om op een druilerige dag te gaan squatten ;)

Dikke bench baas, jammer van de triceps maar die moeten ook hun best doen met (incline) banken ;)
Gemotiveerd blijf ik hoor, je moet gwn weten wanneer je moet stoppen, is bij mij ook niet altijd het geval hoor maar getraint word er zowiezo;)

Inderdaad normaal pak ik ook geen triceps bij borst, maar dat kwam deze week even beter uit qua indeling. Biceps heb ik vandaag bij benen al gedaan.

Morgen worden rond een uur of 5 de video's/training geplaatst, trusten buffels. En handen boven de deken he fapfap:p

stevig volume keun
dat plated loaded , heb ik vorige week eens gedaan
mooi spul om op te trainen

• #5.683
DEM LEGZ

warm-up
bodyweighted squats

Squat
15x60KG
8x90KG
6x130KG
2x2x150KG VPR video
5x130KG video
10x90KG - met holds onderin en een extra brede stand
me eigen opmerkingen op de video, het lijkt alsof ik minder diep ga als voorheen maar dit komt doordat ik de lens van de camera aan de verkeerde kant had gedaan en het filmt ook meer van een hoek van voren. Hoe dan ook meerals tevreden met me VPR's - 3e rep zat er niet in zonder spotter.

1 Legged leg-raises
12x10KG
12x15KG VPR
10x15KG
12x10KG
10x10KG

Leg-extension (erg stroef apparaat, voelt wel goed aan opzich)
Voeten naar buiten wijzend>focus tear
15x15KG
15x20KG
15x25KG
12x30KG
10x35KG
15x30KG

DB SLDL
15x14KG
15x20KG
15x24KG
15x28KG
15x32KG
15x36KG nice!
15x26KG

poging tot ez-bar preacher curl geprobeerd, maar ik zit niet stevig genoeg en het voelt niet fijn op me armen.
EZ-bar curl
12x10KG
10x30KG
3x6x40KG heavy, hele andere grip dan bij die andere gym

Hammer-curl
10x18KG
10x22KG
8x28KG
10x20KG
10x18KG

Concentration-curl
12x14KG
8x14KG
10x12KG
10x12KG

extra
Seated (strict) DB-curl (halve/hele rep)
?x10KG
?x8KG
?x8KG

Seated calve-raises
15x45KG
15x60KG
3x15x75KG (fs)
15x45KG pff

http://www.youtube.com/watch?v=bHWQ2yBXzU0

http://www.youtube.com/watch?v=wHETHYbBMBY

http://www.youtube.com/watch?v=ZSHZa7_tr_I

stevig volume keun
dat plated loaded , heb ik vorige week eens gedaan
mooi spul om op te trainen
Thanks John, fijne apparatuur is het inderdaad, zo kun je tenminste nog leuk varieren ipv altijd compounds te nemen, eens in de zoveel weken vervang ik het voor de standaard oefeningen zoals rows/pully's en presses

Laatst bewerkt:
Lekkere squats hoor!
Moet wel zeggen dat je erg lang wacht voordat je zakt, ook tussen reps in, waarom? Ik denk dat je daar best wat energie in verliest.

Verder lekker volume hoor!

Zoo, flinke training!

monster squats!

Echt sick:bow2:

Mocht je interesse hebben,kunnen we binnenkort eens samen trainen voor de motivatie! Wellicht kunnen we nog wat leren van elkaar!
Nieuwe gym bevalt super!

Had het al gezegd, maar nogmaals dikke skwats man!

• #5.690
Lekkere squats hoor!
Moet wel zeggen dat je erg lang wacht voordat je zakt, ook tussen reps in, waarom? Ik denk dat je daar best wat energie in verliest.

Verder lekker volume hoor!
Omdat ik regelmatig met de verkeerde ademhaling zak, ik zak pas zodra m'n ademhaling perfect is als het ware om zo geen inzakking te hebben.
+ ik hanteer ook een gewicht waarmee ik voorheen slechts 1rep mee had gedaan nu pak ik 4 reps in 2 sets. Met een spotter erachter had ik nog wel een 3e gewaagt.
Maar ik ben van plan om wat minder rust tussen de reps te nemen..dat energie verlies maakt me niet veel uit, zolang ik met een goede mind focus de volgende rep doe ipv. kort ademhalen en gelijk de volgende rep, dat garandeer ik vrijwel een failure. Thx
Dankjewel flower:)
monster squats 4 monster quads;)
Ik doe m'n best mezelf steeds weer te overtreffen
Mocht je interesse hebben,kunnen we binnenkort eens samen trainen voor de motivatie! Wellicht kunnen we nog wat leren van elkaar!
Nieuwe gym bevalt super!
Hey kerel, ik had al begrepen dat je nu ook bij gnj traint maar ik had nog geen tijd om je een PM te sturen, of ja ik vond je account niet.
Ik kreeg ineens de groeten van een mede forummer en ik dacht zo van wie dat dan??? Ja ..., ik wie is dat dan, daarna had ik even je foto in het systeem gecheckt en toen wist ik het gelijk, tof dat je daar nu zit!

Stuur me maar eens een PM hoe en wat, ik ben er wel voor in dus
Had het al gezegd, maar nogmaals dikke skwats man!
Wederom bedankt bro - vanavond delts-traps met een zure onderrug

Suc6 vanavond baas, beter dan squatten met zure traps iig ;) Oh en ik heb nog aan je gedacht bij mn training vandaag :heart:

En McM blijft maar beweren dat die hetero is..

Nou squats zien er keurig uit voor dat gewicht hoor, lekker.
Lijken ook haast meer bbsquats dan plsquats, voor een 1RM kan je waarschijnlijk dus nog wel een eindje hoger ;)

Diep genoeg zijn ze wel overigens.

• #5.695
:roflol:@posts hierboven

Delt-Traps

MP
15xbb
12x40KG
10x40KG
8x50KG
6x65KG
2x4x75KG - 4e rep was bij beide sets met leg-drive, heavy!
2x3x75KG
10x60KG

Front-raises
10x18KG
10x22KG
10x26KG VPR come at me brah! heerlijk dit
6x26KG
12x16KG

1 armed side-raises /strict
12x8KG
10x8KG
10x12KG
12x10KG

Seated side-raises
12x18KG
12x20KG
12x22KG
15x18KG

BB-shrugs
15x50KG
10x90KG
12x130KG
12x170KG - andere schijven dan normaal, puffen
15x130KG

Behind back Machine-shrugs
3x100kg veelste licht, put some more weight on AHYEAH!
12x100KG +40KG
12x100KG +80KG
12x100KG +120KG VPR heb nog nooit zoveel plates erop gehad, wel vaker 2 mensen erop laten zitten
9x100KG +120KG
15x100KG +80KG

Hanging Leg-raises
3x6xbw
8xbw
8xbw

Plate front raise /extra
2x15x20KG

Decline side-crunches
10x p.kant
8x
8x

Side-bends - ik maak hier altijd een side-crunch van alsof ik de pose hit zeg maar
3x12x14KG

+2 setjes rope-crunches
2x12x25KG

Comments:
Decent workout, MP gaat wat minder laatste tijd vind ik zelf. Dit omdat ik PP veel fijner vind nu, ik doe als ik MP liever 1-3 reps nemen, of gewoon 6-10 bij wat lagere gewichten.
/gaat imo achteruit

Nou squats zien er keurig uit voor dat gewicht hoor, lekker.
Lijken ook haast meer bbsquats dan plsquats, voor een 1RM kan je waarschijnlijk dus nog wel een eindje hoger ;)

Diep genoeg zijn ze wel overigens.
Stiekem ben ik aankomende pl'er:trollface:

Thanks Mark, ben benieuwd wanneer de ik 160+ ga squatten, wil nu even op wat lagere gewichten focussen weer en een hoger volume.

Laatst bewerkt:
Is ook erg lekker, en we blijven bb ;)

Sterke training trouwens, zeker wat gooi en smijtwerk op de raises :p

• #5.697
Is ook erg lekker, en we blijven bb ;)

Sterke training trouwens, zeker wat gooi en smijtwerk op de raises :p
Die 26kg front raise was indd niet zo netjes meer bij de laatste 3-4 reps, omdat me onderarm compleet verzuurde en ze met me vinger toppen vasthield. Rest gaat me goed af

Oh is onderarmpower de reden waarom je faalt bij front raises lol.
Die voel ik compleet niet met front raises :eek: (al pak ik wel de helft van dat gewicht)

• #5.699
Heb dat altijd gehad dat me onderarmen bij front-raises verzuren, heb dan net van die 'popeye' forearms :cool: - ook moet ik altijd me ROM iets aanpassen, iets meer naar binnen gedraait anders heb ik te veel last van me schouders, trekkend gevoel, dus dat voorkom ik gewoon.

Even me food van vandaag plaatsen nog eens, decent foodz:
90gr oats, 45gr whey iso
2 sneeën brood (kipfilet)
portie pasta/gehakt
2 sneeën brood (pindakaas)
avond eten, 2 en een half bord witte rijst/kip
kop koffie pre/w
1,5 scoop BCAA, 3 scoops dextro, 1 scoop crea post/w
ongeveer 100gr rijst/kip, zelfde als avond eten
500gr kwark, 1-2 lepels pindakaas

7 totale meals, die boterhammen zijn maar magertjes maar die eet ik op werk in de koffie pauze snel.

Owja 26 kilo front raises, ARE U KIDDIN'? :D

Dat zijn de brutere gewichten man, goed bezig!

Terug
Naar boven