- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Yarp! Enige min punt aan split is dat ik met armen in de knoei kom en lb herstel.Bam jonge, weer lekker aan 't old skool splitten.. Progressie stays on, nice!![]()
Njah ik doe bij bepaalde oefeningen oof 2-3 warm-up sets voordat ik met me werksets begin en die sets noteer ik ook altijd, anders leek het al minder. Ook pak ik bij veel oefeningen nog een afbouw set met hogere rep ranges 6-10, heb ik mezelf gwn aangeleerd..
Gemotiveerd blijf ik hoor, je moet gwn weten wanneer je moet stoppen, is bij mij ook niet altijd het geval hoor maar getraint word er zowiezo
Merkte vroeger wel dat uren world of warcraft spelen niet motiverend werkt om op een druilerige dag te gaan squatten
Dikke bench baas, jammer van de triceps maar die moeten ook hun best doen met (incline) banken![]()

Inderdaad normaal pak ik ook geen triceps bij borst, maar dat kwam deze week even beter uit qua indeling. Biceps heb ik vandaag bij benen al gedaan.
Morgen worden rond een uur of 5 de video's/training geplaatst, trusten buffels. En handen boven de deken he fapfap

Ja ..., ik wie is dat dan, daarna had ik even je foto in het systeem gecheckt en toen wist ik het gelijk, tof dat je daar nu zit!

(al pak ik wel de helft van dat gewicht)
- ook moet ik altijd me ROM iets aanpassen, iets meer naar binnen gedraait anders heb ik te veel last van me schouders, trekkend gevoel, dus dat voorkom ik gewoon.