AndroidHealthClinic

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.701
Owja 26 kilo front raises, ARE U KIDDIN'? :D

Dat zijn de brutere gewichten man, goed bezig!
Nope, only faking my workouts:p - voor m'n darm/gewricht klachten hanteerde ik ook ALTIJD front-raises van 20 a 26kg, laatste paar weken gaan m'n front raises weer beter.

Nope, only faking my workouts:p - voor m'n darm/gewricht klachten hanteerde ik ook ALTIJD front-raises van 20 a 26kg, laatste paar weken gaan m'n front raises weer beter.

Hahah nou ik ben dat gewicht net voorbij bij m'n lying db press! :D

• #5.703
Even een leuke update vanaf het werk, collega heeft me net gewogen op zo'n weegschaal waar je omhoog word getilt:p leuke ervaring.
Ik woog met kleren aan 87,2kg - weet alleen niet hoeveel ik er af moet trekken dan..

Ik gebruik dat gewicht ook wel eens voor db-presses aan't einde van me training omdat er in die gyn geen zwaardere db's zijn.

Epic front raises are epic.:D

Even een leuke update vanaf het werk, collega heeft me net gewogen op zo'n weegschaal waar je omhoog word getilt:p leuke ervaring.
Ik woog met kleren aan 87,2kg - weet alleen niet hoeveel ik er af moet trekken dan..
Volgens de regwl is het zo dat als je met kleren weegt en wilt weten wat je zonder weegt dat je er ongeveer 15kg vanaf moet trekken, dus je weegt zonder kleren 72.5kg :trollface:

Damn heavy. Het is zomer dus als het goed is niet veel.

• #5.707
Dat is dus de reden dat ik me ecto voel @marv
Hoe bedoel je mark, het is zomer dus als het goed is niet veel?

Nu tijd voor een ontbijt, damn...dissapoint

• #5.708
heb even wat bijgelezen (na m'n drie daagse afwezigheid)...gebeurd een hoop hier :p
sowieso mooie squats in die filmpjes - je gaat wel hard vooruit joh, ook die bench gaat de goede kant op. succes zo met de deads

• #5.710
heb even wat bijgelezen (na m'n drie daagse afwezigheid)...gebeurd een hoop hier :p
sowieso mooie squats in die filmpjes - je gaat wel hard vooruit joh, ook die bench gaat de goede kant op. succes zo met de deads
Haha, hoe was het? Ik wil er eigenlijk ook een paar dagen tussenuit, naar het warme weer. Maar goed het word komende week beter weer hebben ze gemeld en ik heb woensdag vrij dus ben benieuwd.

Het gaat nog steeds progressief voorruit allemaal, vandaag wel even een twijfel gehad of ik niet even een deload week er tussen doe, had vanmorgen ineens last van me elleboog, is nu zo goed al weg gelukkig.

• #5.711
Rug-Biceps

DL
15x50KG
8x90KG
5x130KG
3x160KG
1x190KG
1x200KG PR!! Beltloos ook het werd verdomme tijd dat ik hem pakte

Cable-row
15x45KG
15x60KG
12x75KG
8x95KG (fs) PR
12x70KG

Chin-ups (wide/shoulder-grip)
10xbw w
10xbw s
8xbw w
8xbw s
8xbw w
8xbw s 2 partial reps

Straight arm rope pulldown
15x22,5KG
15x27,5KG
8x32,5KG ss 4x30KG
15x25KG
15x20KG

Ez-bar curl (gewicht excl. ez-bar)
12x20KG
2x10x40KG
3x8x40KG VPR aan reps?

Concentration-curl
12x12KG
12x16KG
10x14KG
12x12KG

Pose-curl
12x7,5KG p.kant
10x12,5KG
8x10KG
12x7,5KG

HIIT cardio op steps
10min met 3 HIIT momenten van 2-3 minuten, killing!

Comments:
Wat hou ik van deze sport, eindelijk die 200kg gepakt. Ik had hem al eerder kunnen pakken maar ik wou niks overhaasten vandaar dat ik laatste 2 maandjes in stappen naar de 200kg heb toegewerkt 190-195-200 en vaak om de week varieren tussen dl/rackpulls.
Lift-off kon beter, lock out was super easy.

Katabool weekend gehad imo, maar bodyweight is steady gebleven of zelfs gestegen. Vanmorgen op 1 meal woog ik 85kg.

Tijd om naar nieuwe doelen toe te werken

Welke sport keun? Je maxt zovaak. Zo je niet eerder gaan powerliften?

Grats

• #5.713
hahaha, vind low reps op compounds vaak fijner..en nee hier liggen niet mijn doelen, wil wel eens events gaan trainen in de toekomst en evt. 'ooit' een wedstrijd mee pakken.
thx

mooie mijlpaal koen!

Erg sterk! Maak ook eens filmpjes van die deadlift, is altijd leuk om te zien :D!

• #5.716
netjes broski!

Nice die 200 Koen! En wat een ez-bar geweld hee.

nice koen die 200heel mooi! nu door knalluh!

shiiit congratz met je 200 DL maat!!

Terug
Naar boven