MuscleMeat

Log KEUN

Lekkerrr mijlpaaltje! Ook nice dat je er nog een flink aantal pull-ups achter aan pakte!

200 bam lekker :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.724
bam bam bam bam!! net pre/w sample gepakt die ik bij de sample actie van Bodylab kreeg..heb er geen hoge verwachtingen bij maar we zullen zien.
Monday national chest-day:sd:

Nee man, vrijdag borst en armen oppompen en dan stappen :sd:

200 boooom! :eek:

awh yeah come at me 200!

• #5.728
Borst-Triceps

Incline-BP
15x30KG
12x50KG
10x70KG
5x5x90KG mmm

Guillotine-press
10x70KG
5x6x85KG pumpzz, sommige sets gingen makkelijker dan de andere?

Incline-Flyes (60graden)
12x16KG
8x22KG
2x8x26KG ss 15x16KG

Cross-over
15x10KG
15x15Kg
12x15KG
15x10KG
15x10KG

Dips
15xbw
12xbw +20KG
4xbw +40KG zat er niet in door alle press oefeningen al
12xbw +20KG
12xbw +20KG

Push-down
15x30KG
15x35KG
10x40KG
15x35KG

Reverse-grip pushdown
15x30KG
15x35KG
12x35KG
15x30KG
15x25KG

Comments:
Heerlijke training, niet te veel van stapel gegaan gewoon lekker..
Halverwege de training nog met iemand samen getraint die ik eigenlijk al zo'n 5jaar van zien ken, keek altijd tegen hem op fysiek gezien nu is het andersom wss, estetisch fysiek heeft die, small frame, zeker aanleg om groter te worden maar hij heeft er moeite mee. Probeert nu z'n oude shape terug te krijgen.

Nee man, vrijdag borst en armen oppompen en dan stappen :sd:
Vrijdag ook ja;)
Doet me goed!

vind je guillotine press geen kloteoefening? ik krijg er alleen maar pijntjes van overal... Mooi workout verder

• #5.730
vind je guillotine press geen kloteoefening? ik krijg er alleen maar pijntjes van overal... Mooi workout verder
Ik moet er wel mee oppassen altijd, zodra mijn delts te ver doorzakken voelt het niet fijn. Als ik hem rustig en gecontroleer doe krijg ik een immense pomp ervan

kreeg vandaag wel last van me schouders bij push-downs???

immense pomp klinkt wel geil :cool:

• #5.732
Door het slechte weer niet gaan zwemmen en had niet de motivatie op vroeg in de ochtend te gaan trainen. Werd op 9uur wakker, bio-klok-systeem door het werken nu. Kreeg ineens spontaan een bloedneus, dat heb ik echt al jaren niet meer gehad en bloedde deed het! Any how, 5uur was ik alsnog bij de gym ready for some skwats <3

Legs

even een opmerking, ik heb alle gewichten verkeerd ingeschat ik dacht dat ik 10kg meer deed bij elke set:o
Squat
15xbw /stretchen
10xbw
10x50KG
6x90KG
3x6x120KG lekker - video's
10x90KG video
zoals ik zei ik dacht dat ik 130kg deed en 10x100kg njah

Leg-extension /stroeve machine
15x15KG
12x20KG
12x25KG
rugleuning verzet, wist niet dat dat kon
15x25KG
12x25KG
15x20KG
15x20KG pumpzz

1 Legged Leg-raises
4x12x10KG VPR
10x10KG

was op dit moment erg dizzy/kots gevoel, geen p*ssy zijn en doorzettenDB-lunges (20 stappen heen en 20 terug)
x12KG
x18KG
x18KG
2x heen/terug xbw

Seated-calve raises (halve/hele rep)
15x35KG
12x60KG
3x12x75KG (fs)
15x55KG

Leg-raises
3x10xbw

Decline side crunches
3x10xbw

Standing Calve-raises (smith) staand op 2 plates
halve/hele rep principe weer, dit doe ik eigenlijk altijd
15x50KG
2x15x80KG

GHR in lat-pully - voor het eerst gedaan
alles sets zijn 10+ reps
xbw assisted
daarna raadde de gym eigenaar me aan een stok te gebruiken als support
4 a 5 sets nog gedaan zo, insane pomp - lange tijd geleden dat ik mijn hams zo gevoeld heb! een blijvertje en verwacht dikkere hams komende tijd nu ik deze erin ga houden

Comments:
Squats gingen wel lekker, goeie groove, goed tempo erin gehouden vind ik zelf.
Ik keek na elke set de video terug en daarna gelijk de volgende set doen desondanks ik nog niet op adem was.

Shape blijft lekker vol en lean! - binnekort nog eens wat foto's maken:rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=5GVYmtKP0f0

http://www.youtube.com/watch?v=zCpQJHBF5lQ

http://www.youtube.com/watch?v=vKH1398OeVY

http://www.youtube.com/watch?v=pk311MFUZIs

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 20:51 ----------

Voordat ik er comments op krijg, ik zal ook eens andere oefeningen als squat op video opnemen;)
Bij squats is het gewoon het makkelijkste omdat ik de camera op een goeie positie kan zetten en niemand hoef te vragen om op te nemen.

Laatst bewerkt:
Goede duidelijke vids van jou altijd en nice techniek ook.
Lol dacht idd al dat je normaal meer pakte, ik dacht al even ik kom nu erg dicht bij jou in de buurt :p

• #5.734
Dankjewel, toch wel het minste wat ik kan doen eh;)
Njah ik hou het even voor gezien de singles enz nu weer wat quality massa proberen te pakken door wat lagere gewichten te pakken.

Hee Koen kan je niet een programmatje downloaden wat automatisch de eerste 40 seconden van al je filmpjes af knipt? :D

• #5.736
Vind het wel prima zo, uploaden duurt al lang genoeg, wait wut? Even doorspoelen is zo gedaan hé:p

Ja, standaard doorspoelen naar 40 secs bij jou, mis nooit wat :p

hehe geen geflame op je video's vanuit de zaanstreek. Ziet er nice uit koen! Je moet wel echt weer eens komen trainen bro. Ga lekker hiero fysio doen :p Je kan altijd crashen in de lounge :trollface:

gewichten zien er altijd nice uit bij jouw benen dag!

• #5.739
Ja, standaard doorspoelen naar 40 secs bij jou, mis nooit wat :p
Ik wil dat jullie zien hoe ik voor ik begin de set al in me gedachte visualize;)
hehe geen geflame op je video's vanuit de zaanstreek. Ziet er nice uit koen! Je moet wel echt weer eens komen trainen bro. Ga lekker hiero fysio doen :p Je kan altijd crashen in de lounge :trollface:

gewichten zien er altijd nice uit bij jouw benen dag!
In de herfst of kerst vakantie anders weer, verwacht dan dat we dezelfde gewichten kunnen pakken en even zwaar zijn, jup jup! Ahyeah chillen op de lounge, zolang er wat 'lemon' aanwezig is ben ik aanwezig hahaha
Thanks bro

nice workout koen top werk!is het niet pittig na je Squad sessie nog zoveel setjes op de Leg-extension te doen?

Terug
Naar boven