MuscleMeat

Log KEUN

grats on the deadlit:) (dat haar van je begint al aardig te groeien:P jwz)

wat bedoel je eigenlijk met sw 2 partial reps ofzo? Ja ik wil graag alles weten(:

Vlotte squat ! Proficiat met je DL ook :D , bruut!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.743
nice workout koen top werk!is het niet pittig na je Squad sessie nog zoveel setjes op de Leg-extension te doen?
Vind het juist heerlijk om daarna leg-extensions of 1 legged leg raises te doen, zelfde als lunges, telkens afzien maar zwaar m'n benen trainen maare ik hou er van haha
grats on the deadlit:) (dat haar van je begint al aardig te groeien:P jwz)

wat bedoel je eigenlijk met sw 2 partial reps ofzo? Ja ik wil graag alles weten(:
thanks dwarff, haha dat valt wel mee maar ik vind het zelf ook lang worden. Komt omdat de boy geen gels in hairs heeft, ben nogal lui laatste dagen doe alleen me haren in het weekend.

Emm staat dit bij chin-ups SW (schouder wijdte grip), zijn gewoon 2 halve reps;)
Vlotte squat ! Proficiat met je DL ook :D , bruut!
nogal telleurstellend toen ik erachter kwam dat ik 120 had gedaan:p Bedankt kerel, wil nu alleen nog over de 200 gaan met rackpulls, DL'en wat meer reps hanteren blegh

• #5.747
OT: net even me bovenarmen koud opgemeten, rechts 40cm links 39,5cm - progressie van 1cm op beide armen tov. 6 juli, nice!

Erg stevige beentraining man. Zeker lunges wanneer je al misselijk bent vind ik vrij dapper :p

Lekkerrr! En bruut, die GHR on lat pulley ga ik ook eens proberen! Zag in een filmpje dat je ook een skippy bal als support kunt gebruiken, dat je weer makkelijker omhoog komt.

• #5.750
@strngr: had deze quote in me achterhoofd 'I have no fear of fainting - ahnuld'
@istimewa: een stok lijkt me langer, de ROM van de oefen voel je zo ook beter aan en een goeie support. Evt een gewicht aan een riem hangen vanuit de pully kan ook een oplossing zijn voor als contrage gewicht om naar een bodyweighted GHR toe tewerken, dat duurt nog een tijd, had echt angst voor spierscheuring omdat het zo'n zware oefening is. Maar het voelde echt super lekker aan!

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 00:16 ----------

Heb er spijt van dat ik hem niet eerder heb geprobeerd, ik zie een betere SQ en DL aankomen!

nice squatting! ook zonder die 10 kilo nog steeds een goede workout. techniek ziet er ook prima uit. GHR ook maar weer eens proberen.

Ik snap niet helemaal hoe je die support uitvoert met GHR :p Leg het eens duidelijk uit als je wilt, want dit is inderdaad een killeroefening! Misschien ergens filmpje van te vinden ofzo?

• #5.753
Thanks sjaak en zeker doen weer!
@rahrah: met dat tegen gewicht heb ik nog niet gedaan, dat ga ik ooit eens een x proberen en zo op te gaan bouwen naar bodyweighted ghr's.

Wat ik gister heb daan, ik strekte me armen en steunde op een stok die ze daar hebben, zo kon ik de volledige ROM doen maar dan wel assisted maar goed;)

goed man! keep doing

• #5.755
Training van gister avond

Delts-Traps

Seated BB-press
15x30KG
12x30KG
10x50KG
8x60KG
6x70KG
4-3x80KG
6x70KG
5x70KG
4x70KG

Power Cleans
10x50KG
6x70KG
4x80KG
3x90KG VPR
6-8x70KG

Push-Presses
3x8x70 of 80KG ?

Front-raises
10x14KG
10x20KG
10x24KG lekker
10x20KG
10x16KG

Seated Side-raises
15x14KG
12x18KG
12x22KG
8x22KG
15x18KG

1 arm Rear-delt cable raise
12x7,5KG
12x10KG
10x10KG
12x7,5KG
12x5KG

BB-shrugs
15x50KG
15x90KG
15x130KG
12x170KG
12x170KG
15x130KG

extra;
Seated DB-press
10x20KG
10x26KG
8x26KG

Comments:
Lekkere training, vandaag noxi-pro als pre/w gepakt - mind is blown!

En epic mostmuscular is epic damn son

Thanks koekie, will do;)

Laatst bewerkt:
Strong powercleans.

• #5.757
Was een gevecht die 2e en 3e rep, raakte bijna uit balans bij die 2e rep en ik wou perse 3 reps kosste wat het kost, was een halve FSQ die 3e haha zoals die wedstrijd cleans

strong bb press is strong

Lekker complete training Koen. Zijn die powercleans technisch lastig om te leren? Zit er ook aan te denken ivm mn football plannen.

Sterke presses manG.

Terug
Naar boven