- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind het juist heerlijk om daarna leg-extensions of 1 legged leg raises te doen, zelfde als lunges, telkens afzien maar zwaar m'n benen trainen maare ik hou er van hahanice workout koen top werk!is het niet pittig na je Squad sessie nog zoveel setjes op de Leg-extension te doen?
thanks dwarff, haha dat valt wel mee maar ik vind het zelf ook lang worden. Komt omdat de boy geen gels in hairs heeft, ben nogal lui laatste dagen doe alleen me haren in het weekend.grats on the deadlit(dat haar van je begint al aardig te groeien
jwz)
wat bedoel je eigenlijk met sw 2 partial reps ofzo? Ja ik wil graag alles weten(:

nogal telleurstellend toen ik erachter kwam dat ik 120 had gedaan
Bedankt kerel, wil nu alleen nog over de 200 gaan met rackpulls, DL'en wat meer reps hanteren bleghIk wil dat jullie zien hoe ik voor ik begin de set al in me gedachte visualize![]()
Doe ik ook wel es, zoals The Oak zegt: "If you really believe 100% you can do something you can do something".

Thanks koekie, will do