Toestraks bij fysio geweest, zal hier een dezer dagen even een update over geven, waarschijnlijk morgen.
Darmschimmel is definitief niet meer aanwezig, probleem nu was m'n ingezakte voet, heb een been wat langer dan de andere waardoor mijn lichaam assymmetrisch functioneerd en dat zie ik ook aan bepaalde spiergroepen terug, bijv:
-Vastus Lateralis rechterbeen beter ontwikkelt dan linker been
-Rechter bicep beter ontwikkelt dan linker
-Linker tri beter dan rechter
-Borst heel licht assymetrisch, imo niet zichtbaar voor andere het is dat ik weet
Maar dit komt dus omdat ik dus al heel lang assymetrisch train door dat m'n bekken niet goed stonden doordat me andere been wat groter is.
Weet wat testjes gehad icm. darmschimmel, tegendruk testen bij benen en armen(gestrekt) verder heeft die me bekken gekraakt/recht gezet en me kaken ook, linker was te gespannen geen prettig gevoel maar ik ben benieuwd nu.
Heb nu tape in m'n linkerzijde die ik 5 dagen moet dragen tenzij het me er slecht van word, die brengt evenwicht in me bekken daarna een simpel voetzooltje voor me linker voet voor 2-3 maanden en daarna een echte zool.
Verder had ik nog gezegt dat ik stuiptrekkende spieren regelmatig heb dit komt omdat ik tekort aan vitamines hebt, Vitamine B-Complex. Gaat m'n moeder even regelen morgen als ik het zonder recept mee krijg, wil geen kruidvat spul, raadde hij me aan.
Toch de update gedaan haha, nu nog even borst knalluh!