Fitness Seller

Log KEUN

Damn harde training Koen! Kwam je log (na mijn vakantie) ook even doodleuk binnen op een 4x120kg BP..****ing ziek bro!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.762
Huh 4x120 heb ik dat gedaan:eek:
Ja ben drunk, problem?

keeeeeeeeeeeeeun mothertrucker laten we black oepsen jwzelluuffff

• #5.764
Haha ben in de club bro, van de stad naar de club gegaan desperados en tequilla's ftw

:roflol: vandaag heeft die spijt.

• #5.766
Dear lord haha, ken me die berichten geeneens meer herinneren:trollface:
Maar goed, katabool weekend gehad overduidelijk, weinig gegeten en dag na het uitgaan weer 2kg aan vocht kwijt geraakt, had dit de vorige x ook maar toen was het 3kg, of het er nu weer bij is weet ik nog niet.

Vandaag weer back on track, zometeen meal 7/8 pakken en heb toenet nog getraint met lots of effort, pff!

Rug-Biceps

DL (alles beltloos)
15x50KG
8x90KG
5x130KG
5x150KG strapsloos
5x170KG straps vanaf hier
1x190KG
6-8x150KG

V-bar pulldown
15x45KG
12x60KG
12x75KG
12x90KG (fs)
6x90kg +20KG
12x70KG
15x55KG

Low-row machine (plateloaded)
15x80KG 2 handed
15x60KG 1 handed
12x60KG
15x80KG 2 handed
12x40KG 1 handed

Front lat pulldown - chin ups kreeg ik niet meer voor elkaar door de pumpz
15x40KG
15x55KG
12x75KG
8x55KG ss 10x40KG strict/holds

Straight arm rope pully
kneeling
15x22,5KG
15x27,5KG
12x30KG
15x25KG
15x17,5KG

nu biceps doen met verzuurde onderarmen en biceps al, blegh
DB-curls
10x18KG
9x18KG
9x18KG
10x14KG

Concentration-curl
3x12x10-12KG

extra
Ez-bar curl - gewicht zat al erop en had zowiezo geen kracht meer, kon door de pomp geeneens meer full ROM's maken
2x15x25KG

Laatst bewerkt:
Goed getraind Koen, na zo'n weekend zeker !
epic ez curl is epic.. door de pomp geen full rom kunnen maken, maakt het wel een stuk minder erg toch?
Je gaat wel steeds vaker los in het weekend he? Beetje lemon hier, beetje tequila daar.

Netjes man na zo'n weekend, ouwe zuiplap:D.

• #5.769
Goed getraind Koen, na zo'n weekend zeker !
epic ez curl is epic.. door de pomp geen full rom kunnen maken, maakt het wel een stuk minder erg toch?
Je gaat wel steeds vaker los in het weekend he? Beetje lemon hier, beetje tequila daar.
Had to give my best, was me goed op aant fokken bij DL'en, beurse schenen/knieën maar ik vind DL'en steeds leuker om te doen:rolleyes:
Njah ik doe zowiezo vaak mijn ez-bar curl tot aan me voorhoofd brengen, dat ging wel prima, maar had gewoon pijn van de pomp haha..word wat dalijk met haren wassen/drogen:o krampen

Ja klopt, maar ik probeer het te beperken heb nu wel weer meer contact met oude vrienden waar ik voorheen ook veel me omging, ben blij dat ik ze nu weer regelmatig zie. 2-3 jaar geleden was m'n laatste tequilla shot met die maat samen toen had we er 6 op een avond en nog wat bieries, wat een nacht was dat toen:p
Netjes man na zo'n weekend, ouwe zuiplap:D.
hahaha thanks man, moet ook een beetje leven he..nu door de week dedicated bezig zijn en weekenden losser en ipv. thuis zitten te gamen op een vrijdag/zaterdag avond ga ik nu weer uit..hoewel ik thuis zitten ook lekker op z'n tijd vind.

Snap ik, maar ik ga ook gewoon uit zonder te drinken:). Niet dat het erg is hoor als je af en toe zuipt.

• #5.771
Toestraks bij fysio geweest, zal hier een dezer dagen even een update over geven, waarschijnlijk morgen.
Darmschimmel is definitief niet meer aanwezig, probleem nu was m'n ingezakte voet, heb een been wat langer dan de andere waardoor mijn lichaam assymmetrisch functioneerd en dat zie ik ook aan bepaalde spiergroepen terug, bijv:

-Vastus Lateralis rechterbeen beter ontwikkelt dan linker been
-Rechter bicep beter ontwikkelt dan linker
-Linker tri beter dan rechter
-Borst heel licht assymetrisch, imo niet zichtbaar voor andere het is dat ik weet
Maar dit komt dus omdat ik dus al heel lang assymetrisch train door dat m'n bekken niet goed stonden doordat me andere been wat groter is.

Weet wat testjes gehad icm. darmschimmel, tegendruk testen bij benen en armen(gestrekt) verder heeft die me bekken gekraakt/recht gezet en me kaken ook, linker was te gespannen geen prettig gevoel maar ik ben benieuwd nu.
Heb nu tape in m'n linkerzijde die ik 5 dagen moet dragen tenzij het me er slecht van word, die brengt evenwicht in me bekken daarna een simpel voetzooltje voor me linker voet voor 2-3 maanden en daarna een echte zool.

Verder had ik nog gezegt dat ik stuiptrekkende spieren regelmatig heb dit komt omdat ik tekort aan vitamines hebt, Vitamine B-Complex. Gaat m'n moeder even regelen morgen als ik het zonder recept mee krijg, wil geen kruidvat spul, raadde hij me aan.

Toch de update gedaan haha, nu nog even borst knalluh!

Toestraks bij fysio geweest, zal hier een dezer dagen even een update over geven, waarschijnlijk morgen.
Darmschimmel is definitief niet meer aanwezig, probleem nu was m'n ingezakte voet, heb een been wat langer dan de andere waardoor mijn lichaam assymmetrisch functioneerd en dat zie ik ook aan bepaalde spiergroepen terug, bijv:

-Vastus Lateralis rechterbeen beter ontwikkelt dan linker been
-Rechter bicep beter ontwikkelt dan linker
-Linker tri beter dan rechter

-Borst heel licht assymetrisch, imo niet zichtbaar voor andere het is dat ik weet
Maar dit komt dus omdat ik dus al heel lang assymetrisch train door dat m'n bekken niet goed stonden doordat me andere been wat groter is.

Weet wat testjes gehad icm. darmschimmel, tegendruk testen bij benen en armen(gestrekt) verder heeft die me bekken gekraakt/recht gezet en me kaken ook, linker was te gespannen geen prettig gevoel maar ik ben benieuwd nu.
Heb nu tape in m'n linkerzijde die ik 5 dagen moet dragen tenzij het me er slecht van word, die brengt evenwicht in me bekken daarna een simpel voetzooltje voor me linker voet voor 2-3 maanden en daarna een echte zool.

Verder had ik nog gezegt dat ik stuiptrekkende spieren regelmatig heb dit komt omdat ik tekort aan vitamines hebt, Vitamine B-Complex. Gaat m'n moeder even regelen morgen als ik het zonder recept mee krijg, wil geen kruidvat spul, raadde hij me aan.

Toch de update gedaan haha, nu nog even borst knalluh!

Heel appart man, heb ik ook! links/rechts maar tricep juist andersom...

BTW: de dag na alcohol drinken knal ik altijd als een malle in de gym... alcohol is pure brandstof voor je muscles man... ;)

Hondsbrutale volumes gedraaid op je rug!! Lekker! Geen foto's gemaakt na die 2 kg vochtverlies? Ik vind mezelf er altijd erg bruut uitzien na een avondje (sterke) drank!:rolleyes:

lekker bezig koen flink volume weer!

• #5.775
Chest/Abs

Flat-BP
2x15x50KG
10x80KG
5x6x100KG VPR? laatste set 1 spot

Incline-BP
10x60KG
10x70KG
6x80KG +4x80kg broer wou de plates er niet af halen omdat ik 10 reps zei, fckyeah
12x50KG nice&slow

Flat Flyes
10x18KG
10x22KG
Incline 45graden
8x22KG
10x22KG
12x18KG

Cross-over
15x10KG p.kant
15x15KG
12x15KG
15x10KG

Lying-crunches
3x20x
+1 set lying side leg-raises, 5 reps p.kant

Vacuum
1x15 sec.
2x20 sec.
5x30 sec. VPR aan sets met 30 seconden

Comments;
DAT DERE PUMPZ WAS EPIC!
Lekker training, vandaag vrijwel geen last van me delts wel een goeie pomp ook in me delts, shape blijft voorruit gaan en me bodyweight was post/workout weer 85kg

Heel appart man, heb ik ook! links/rechts maar tricep juist andersom...

BTW: de dag na alcohol drinken knal ik altijd als een malle in de gym... alcohol is pure brandstof voor je muscles man... ;)
Net even nog een nagecheckt in de spiegel of het nog steeds zo is, borst is vrij indentiek aan elkaar nu, zowiezo goed bij getrokken upperchest voornamenlijk. Wat benen betreft ook niet op het oog zichtbaar meer eerst stak me rechterbeen meer uit nu niet meer zo. Bicep zie ik zelf overduidelijk verschil in..hoop dit nu bij te gaan trekken qua size verschillen ze niet meer veel.

Haha ja dat is me nu ook vaker opgemerkt, zaterdag avond toen ik gedronken had moest ik een tal keer even pissen en zei tegenmezelf in de spiegel, fakking ecto wat je bent, kijk dan (loooool)
Word tijd voor nieuwe pics. vind mezelf echt voorruit gegaan weer
Hondsbrutale volumes gedraaid op je rug!! Lekker! Geen foto's gemaakt na die 2 kg vochtverlies? Ik vind mezelf er altijd erg bruut uitzien na een avondje (sterke) drank!:rolleyes:
Juist niet man, vochtverlies werkt demotiverend voor mij
lekker bezig koen flink volume weer!
Thx hendrie jij ook Marv

Laatst bewerkt:
Je kaken en bekken kraken? Klinkt niet echt fijn nee... maar gelukkig is de darmschimmel weg. Klinkt wel als een goede fysio volgens mij!

• #5.777
Je kaken en bekken kraken? Klinkt niet echt fijn nee... maar gelukkig is de darmschimmel weg. Klinkt wel als een goede fysio volgens mij!
Bekken had ik nergens last van, kaak voelde erg onprettig aan - indd ben al blij dat dat goed is afgelopen en nieren/lever werkt ook prima had die ook nog getest. Is het ook, hij is me inspiratie om zelf ook fysio te worden/proberen.
+ hij heeft ook nog eens een goed fysiek, ongeveer <1,90m lang bij 100kg @6-8% vasculair als maar wat, mirin!

damn! nice work out brah!

Sterke training bro! Hou van deze manier en instelling!

Fysiotherapeuten zijn bazen :)

Terug
Naar boven