hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Word tijd voor nieuwe pics. vind mezelf echt voorruit gegaan weer

Thx tijmen
Same here, go hard or go home mentality..Sterke training bro! Hou van deze manier en instelling!
True, nu nog een worden geld voor mij en jou (of ben je al toegelaten?)
true true, maar daar focus ik me niet opdie incline komt al behoorlijk dicht bij je flat bench! sterk man!
Will do

What can I say, roidz kickin in5x6x100kg op de bench! Say whut!? Je gaat echt als een sneltrein Koen!![]()

Had ik vorige x ook gepakt hehe
Emm ik doe normaal nooit onderarmen erbij pakken maar ik wil ze wat in size laten toenemen door wat extra werk erbij te pakken, vind achter me rug natuurlijker aanvoelensterke shrugs
Hoe werkt die laatste oefening precies? de behind the back bb-wrist curls.
barbbelle draaien achter je rug? voor polsen ofzo?
zoiets doe ik ook maar dan gwn met stang(20kg) en voor me buik niet achter me rug. wrrm achter je rug?
don't get to hyped up now hehe, ze zijn mwoah.Lekkere training neergezet bro! Ben benieuwd naar de pics (no homo)

Thanks kerel, doet me goed! Met 10cm groter oogt je taille alleen maar nog smaller dus was height heeft ook z'n positieve kanten. Stay motivated!bruut fysiek, en dat op je 19e!
Dat is wel een doel voor mij, alleen ben ik 10cm groter, dus zou ik tegen de 100kg moeten zijn om as buff as u te lijken....
long way to go!
thanks man, classic poses vind ik erg mooi
thx bro, still not big enough, wil naar die 90kg toe! Maar hang nu al een tijdje tussen 83-85kgik sta echt versteld van jouw progressie man - pff, je gaat echt keihard momenteel

Ja KEUN steelt mijn progressie.. Ik zit momenteel in een motivatie dip en ben echt jaloers op de sprongen die hij maaktik sta echt versteld van jouw progressie man - pff, je gaat echt keihard momenteel