XXL Nutrition

Log KEUN

arms n pecs are solid brah!

Hee Koen. Doe eens stoppen met die zyzz-shit.

t*ring Koen! Je armen en ook onderarmen beginnen zieke afmetingen aan te nemen!

Heb je die caseine van B&F al eerder gehad? Hoe eet jij dat dan, als ik het door m'n kwark gooi blijven er altijd wat klontjes poeder in zitten en dat is nou niet bepaald lekker.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.805
Zeer nice man. Epic pose is epic.
ik zie dat je hem zelf als avater heb gepakt:trollface:
Ja KEUN steelt mijn progressie.. Ik zit momenteel in een motivatie dip en ben echt jaloers op de sprongen die hij maakt :roflol:
ik ben een dief ik weet het, kop op bro!
kewl story, tell me again:) thx
Hee Koen. Doe eens stoppen met die zyzz-shit.
u mad?
t*ring Koen! Je armen en ook onderarmen beginnen zieke afmetingen aan te nemen!
jup bovenarm heeft eindelijk de 40c aangetikt!
Heb je die caseine van B&F al eerder gehad? Hoe eet jij dat dan, als ik het door m'n kwark gooi blijven er altijd wat klontjes poeder in zitten en dat is nou niet bepaald lekker.
Ja heb heb hem eerder gehad, neem deze omdat ie wat goedkoper is als die van xxl dacht ik.. ik doe het altijd met 300 a 500ml water in de blender.
vandaag zou die als het goed is binnen komen, had vorige x banaan waar ik nog een beetje van heb nu wil ik choco proberen.

• #5.806
update:
vandaag laatste werkdag achter de rug, nu even vakantie, heerlijk!
vriendin is volgens mij terug van vakantie
kapsel is weer fresh, opgeschoren bij de oren >mooiboy status ON
volgende x nog korter boven op jup jup

Nog getraint met een maat van me, vriend had me geknipt voor het eerst vandaag had goeie dingen erover gehoord en zo is het ook! hij ging ook nog trainen dus met hem meegereden en met een andere maat samen benen getraint.

Ben niet naar die ene gym gegaan omdat het telaat zou worden dan = no squats :(

Legs

Leg-press
15x80KG
12x160KG
12x240KG
12x300KG
12x360KG
15x260KG

FSQ (smith)
15x50KG
12x50KG
12x70KG
10x90KG
12x70KG ss 15x50KG

1 Legged Leg-curl
15x25KG
12x30KG
12x35KG
10x45KG lekker!
10x45KG VPR aan reps met dit gewicht
15x30KG

Leg-extensions
15x25KG
15x40KG
15x60KG
15x60KG

Standing Calve-raises (smith) staand op plankje
15x50KG
15x70KG
15x90KG
12x90KG
12x70KG ss 15x50KG strict

Half standing calve-raises
15x80KG
15x160KG
15x120KG
15x80KG

Comments:
lekkere training goeie pomp, voel me goed, kapsel ziet er goed uit haha..
nu even wat eten en daarna feestje daarna de stad in en daarna misschien nog de nachtclub in(?)

drink or not to drink, that's the question

Je lever kan geen proteinesynthese fixen als t alcohol aan het afbreken is volgens mij. Hard trainen motiveert me beter te eten en minder te zuipen etc ;)

OT: Eerst die zyzz-phaggot shit en nu geen squats, gaat bergafwaarts hier.

• #5.809
Haha shut up brah, had andere plannen was nu namenlijk al laat.
Heb nu toch even 2 weken vakantie, zodra ik weer hersteld ben word er gesquat, wil binnenkort weer met ub/lb beginnen.

Net pas thuis dus, 4 bier 1 rode wijn/vasculair.. Wil nu zowiezo de drank beperken ook al is t maar 1 dag laatste tijd in het weekend.

Koentjeeeeee slaap lekkerrrr

Mooie tijd om te DBB'en Koen! ;)

• #5.812
Haha ben er alweer uit hoor, zit nog steeds in me werk ritme waardoor ik eerder wakker werd. Beetje moe alleen nog maar goed, zometeen wat caffeine.

Even nog wat anders, ik heb vaker gezegt dat ik last had van stuiptrekkende/trillende spieren, heb het het vaakst in een van me abs en verder tri's/zij kant onderrug.
Omdat dit te gaan verhelpen ben ik sinds gisteren begonnen met vit-b complex te nemen 1maal daags.

Gister voor het eerst lachgas ingeademd, mind was blown tehfak? - wou het eerst niet maar alsnog gedaan met z'n 5e. Een maat van mij had op het eind van de avond 6 van die balonnen gepakt naast de nodige drank, wat dat betreft heb ik me goed ingehouden.

Vandaag even genieten van me 1ste vrije dag weer met me controller in me hand hehe.

Is dat wat lachgas? heb t nog nevaah gedaan.

• #5.814
Is dat wat lachgas? heb t nog nevaah gedaan.
Ik wist niet wat ik moest verwachten, kreeg ineens een superzwaar hoofd en alles ging slowmotion, ik was de 1ste die em voelde en hun zaten allemaal te lachen al daarvoor haha, daarna sloeg de lachkick ook bij mij in maar hield hem in met moeite, meer grinniken:p. Maar wat ik zo verder hoor is het wel leuk zo nu en dan, die maat van me ging iets teveel van stapel maar goed zijn keuze, zoveel is ook niet goed voor je brainz lijkt mij. Vond het iig een leuke ervaring

Heb ook al lachgas gedaan, was wel vet.
Dacht eerst van wtf is dit, voel er niets van, maar dan komt het plots wel op. Was echt nice.

Idd, je hoofd blaast dan helemaal op als een ballon en alles gaat in slowmo :D

• #5.817
Rug

Chin-ups (wide grip)
12xbw
10xbw
10xbw +10KG
5xbw +20kg
8xbw +10KG
8xbw +10
10xbw

Rackpulls
15x50KG
10x90KG
6x130KG moeizaam
vanaf hier straps
6x170KG lightweight
4x210KG VPR
8x180KG VPR - ga normaal niet echt hoog in reps

Cable-row seated
15x45KG
15x60KG
12x75KG
12x75KG
15x55KG

Lat pulldown (close-grip onderhands en schouder breedte bovenhands)
12x60KG CG >close grip
12x60KG SB >schouderbreedte
12x60KG CG
10x60KG SB
12x60KG CG
10x60KG SB

Straight arm rope pull-down
3-4x12x20KG

extra;
DB-row
2-3x12x26KG

Comments:
bewust met chin-ups als eerst begonnen, wil weer wat meer focus op wijdte geven.
wat rackpulls betreft, vanaf de 170kg zat ik echt in een goeie groove, speed reps ook.
VPR was onbewust, had pas door dat ik 210 erop had liggen toen ik klaar was.

Laatst bewerkt:
Jouw chin-ups zijn echt baas KEUN!

Ben overigens niet aan 't cutten, probeer wel zo lean mogenlijk te blijven.
Vriend @gym zei vandaag dat ik een stuk minder bloated erbij sta, hij vond me +-5 weken geleden wat opgeblazen uitzien, nu stuk meer ripped bij het zelfde BW

Hoe heb je trouwens dat bloated probleem aangepakt? Minder carbs, zuivel en meer vetten?

pak je nu alweer 4x210? sjonge jonge...ik weet nog dat je bij mij kwam trainen en volgens mij de 200 met moeite los kreeg

• #5.820
Was niet makkelijk haha, vooral in het begin belastend voor me rechter schouder.
Wat me schouders betreft, heb deze week vrij weinig met me schouder gedraait/geknakt/losgemaakt, dit deed ik eerst regelmatig omdat het vast zat of pijn deed, ik haal morgen de tape strip in me lies eraf die ik bij de fysio behandeling erop had gekregen en ga morgen kijken voor een klein tijdelijk schoenzooltje.

Heb simpelweg alleen wat cardio toevoegt, laatste 4 weken heb ik zowiezo bijna elke dag zo'n 50min aan cardio gehad door me vakantie werk, 20 a 25min. heen fietsen en terug. Nu dropt me bodyweight pas, weird, maar ik moet nu wel in me ritme blijven en genoeg blijven eten.

Qua voeding inname is er eigenlijk niks opvallend verandert, alleen dit weekend minder aantal maaltijden gehad, zit nu pas op 2 dus word even bunkeren nog vandaag.

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 17:42 ----------

pak je nu alweer 4x210? sjonge jonge...ik weet nog dat je bij mij kwam trainen en volgens mij de 200 met moeite los kreeg
hahaha ja klopt, ik heb toen 3 of 4 singles met 200 gedaan. Ging vandaag ook extra op een plate van 10kg staan zodat de bb precies onder de knie lag.

Terug
Naar boven