- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zie dat je hem zelf als avater heb gepakt

ik ben een dief ik weet het, kop op bro!Ja KEUN steelt mijn progressie.. Ik zit momenteel in een motivatie dip en ben echt jaloers op de sprongen die hij maakt![]()
kewl story, tell me again
thxu mad?
jup bovenarm heeft eindelijk de 40c aangetikt!t*ring Koen! Je armen en ook onderarmen beginnen zieke afmetingen aan te nemen!
Ja heb heb hem eerder gehad, neem deze omdat ie wat goedkoper is als die van xxl dacht ik.. ik doe het altijd met 300 a 500ml water in de blender.Heb je die caseine van B&F al eerder gehad? Hoe eet jij dat dan, als ik het door m'n kwark gooi blijven er altijd wat klontjes poeder in zitten en dat is nou niet bepaald lekker.

Ik wist niet wat ik moest verwachten, kreeg ineens een superzwaar hoofd en alles ging slowmotion, ik was de 1ste die em voelde en hun zaten allemaal te lachen al daarvoor haha, daarna sloeg de lachkick ook bij mij in maar hield hem in met moeite, meer grinniken
. Maar wat ik zo verder hoor is het wel leuk zo nu en dan, die maat van me ging iets teveel van stapel maar goed zijn keuze, zoveel is ook niet goed voor je brainz lijkt mij. Vond het iig een leuke ervaringBen overigens niet aan 't cutten, probeer wel zo lean mogenlijk te blijven.
Vriend @gym zei vandaag dat ik een stuk minder bloated erbij sta, hij vond me +-5 weken geleden wat opgeblazen uitzien, nu stuk meer ripped bij het zelfde BW
hahaha ja klopt, ik heb toen 3 of 4 singles met 200 gedaan. Ging vandaag ook extra op een plate van 10kg staan zodat de bb precies onder de knie lag.pak je nu alweer 4x210? sjonge jonge...ik weet nog dat je bij mij kwam trainen en volgens mij de 200 met moeite los kreeg