XXL Nutrition

Log KEUN

Klassieke muziek festival? LOL!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.102
Ja man zekers :D

Heb na het einde trouwens nog 30 min gelopen in de gietende regen. Was nat tot op mijn onderbroek, faaak!!

Mooi, ik moest ook door de regen lopen.
Shirtloos lopen "through rain,hail or shine" haha, was lekker verfrissend maar toen ik in de auto zat ging het nog heftiger regenen en donderen.

---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 21:19 ----------

Njah er zullen wel bepaalde solo artietsen optreden, zoals marco borsato etc hehe.
Smaken verschillen he

Aaah fack! Waarom doet op mijn werk youtube het niet! Wil dat filmpje zien!:rolleyes:

• #6.105
Je bent bijna weer thuis, net als mij, eerste stage dag vandaag gehad.

Keun stond erbij als a boss!

Op dat filmpje zit er een kerel ook serieus te mirren achter jou :D

Wat een baas ben je ook Koen! Nog mirin' bitches achter je aan gehad?

• #6.108
Keun stond erbij als a boss!

Op dat filmpje zit er een kerel ook serieus te mirren achter jou :D
hahaha ik zie het nu ook pas, die kerel met dat blauwe hemd en witte tanktopje eronder, die kerel die naast me stond te wijzen is me bro trouwens:cool:
Wat een baas ben je ook Koen! Nog mirin' bitches achter je aan gehad?
zeker zeker, maar ik spacende um zo hard dat ik me daar niet op had gefocused. Zag vaak echt gewoon mensen me aanstaren en in de dnb room was een meid me in nek aan het blazen en toen ik achterom keek waren zij en een vriendin aan het giechelen. (was wel lekker want ik had het vies warm)
we werden zowiezo vaak aangestaard als we als groep los gingen, zo gingen een paar maten van me hakken op een epic stukje van emm dat liedje van de opposites, mix van the new kids on the block, hard!
zulke momenten dat er gewoon mensen in een kring om ons heen stonden hadden we best vaak die dag:p

Je dwarft je broer?:P

• #6.110
haha ik ben atm wel meer gedefineerd, hij is nu emm 1,88 zoiets bij 100kg 14-15% bf.
paar weken terug had die nog voor paar reps 170kg gebankdrukkert, sick c*nt!

Ah, zo zie je maar, droger is beter imo:).

• #6.112
komt wel goed met hem, 2012 gaat die cutten

Oke oke dan heeft die nog eventjes. Hoe oud is die?

• #6.114
Oke oke dan heeft die nog eventjes. Hoe oud is die?
hij was de dag op het festival 22 geworden, maar geloof me hij is groter als je denkt!! laatste tijd noem ik hem chestbrah haha en die rug is ook flink wijdt

edit;
ook waren we nog een groep tegen gekomen die ook relaxt waren, me broer heel gesprek met hun en ik kreeg wat dingen mee, zo van nee man je kan nooit 22 zijn, qua size etc. en toen kwam ik erbij staan me broer zo van dit is me broertje hij is 19 en hij op z'n belgs, nooo dat ken nie. Je ontmoet echt de tofte mensen op zulke feesten!

---------- Post toegevoegd Mon 5 Sep 2011 om 18:51 ----------

even OT: pak nu pre/w en straks delts-traps, morgen benen.

Laatst bewerkt:
Ja klopt zoveel verschillend volk daar:D. Had je trouwens nog wat genomen X of M ofso?

Nice, hoe ziet je split er nu uit?

• #6.116
hier me trainingschema in excel sheet
wat die leg-raises betreft, daar wil ik naar toe werken en als ik eens geen zin heb of juist wel dat is het of leg/knee raises en rope crunches, die vind ik echt heerlijk laatste tijd die rope crunches.
ik wil me abs nu eens echt hard aan gaan pakken en kijken of dit positief uitpakt voor me obliques o.a.

Bijlagen

hoe was je stage dag?

• #6.118
Was wel leuk, klein bedrijf, tot nu maar slecht 4 man gezien daar.
1ste taak was inboeken van inkoop facturen, gelukkig werk ik met een programma waar ik op school ook mee heb gewerkt dus ik wist wat ik moest doen. Verder lekker rustig zelfstanding werken, maar er zullen nog meer taken komen deze 20 weken, moet ook binnekort gaan opbergen:o
En er is een ijstkast en magnetron, morgen gaat de pasta mee van vandaag dag erna maak ik wat nasi, iig rijst/kip.

Zojuist nog getraint, ging beter als verwacht! Maar ik denk dat ik even een rustweek moet inlassen, ik heb al last/spierpijn in m'n onderrug sinds vorige week maandag van die rackpull sessie. Morgen moet ik zowiezo naar de fysio dus ik hoop dat hij me mss kan los maken.
En ik denk persoonlijk niet dat het door m'n nieuwe trainingschema komt maar gewoon overtraint misschien, twijelachtig.

Delts-Traps

MP/PP
15x30KG
12x50KG
8x65KG
7x75KG PP verloor bij 8ste me evenwicht een beetje
9x70KG PP
15x60KG MP

Front-raises
10x12KG
10x16KG
10x20KG
8x24KG
10x20KG
12x16KG

Side-raises
15x14KG
15x18KG
Seated
15x22KG
15x20KG
15x18KG

1 Armed Side-raises (super strict)
3x12x12KG
15x8KG

extra
Seated DB-press
12x18KG
12x22KG
10x26KG
12x20KG

Machine-shrugs (ipv bb-shrugs)
15x100KG back
15x140KG back
10x180KG straploos +10x180 straps
15x200KG front
15x100KG front

Comments;
die MP/PP ging echt lekker!! rest van de training ook had alleen toch wat last van me onderrug en ook aan me chestikels (srs), zodra m'n benen tegen elkaar kwamen kreeg ik pijn brah, niet chil!

Ben benieuwd morgen, kwart over 6 is de afspraak, 5uur klaar met werken.

lekkere training man! en goede shrugs! die op de machine zijn erg lekker idd!

damn goeie shit man :)

Terug
Naar boven