- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koen aan de rotzooi of watzeker zeker, maar ik spacende um zo hard dat ik me daar niet op had gefocused. Zag vaak echt gewoon mensen me aanstaren en in de dnb room was een meid me in nek aan het blazen en toen ik achterom keek waren zij en een vriendin aan het giechelen. (was wel lekker want ik had het vies warm)
we werden zowiezo vaak aangestaard als we als groep los gingen, zo gingen een paar maten van me hakken op een epic stukje van emm dat liedje van de opposites, mix van the new kids on the block, hard!
zulke momenten dat er gewoon mensen in een kring om ons heen stonden hadden we best vaak die dag![]()
?haha sorry vergeten erbij te zettenHehe oke, ziet er prima uit. Mis alleen wel groenten? Of zitten die bij het avondeten?
haha ja daarom post ik het ook omdat er aantal mensen in me log zijn die fysio volgen of willen volgen zoals ik zelf en ook omdat ik al een aantal mensen heb aangespoord zelf eens na een fysio te gaan.Jezus koen wat een levensverhaal! Maar interessant omdat het over fysio gaat![]()
dankje ronniej, ik heb je gemist! boy met gel in hairs polo etc. - beste log naam ooit
maar eentje geopend met een normale log-naam haha!No shit Sherlock!...en dat ik echt heel veel aanleg heb voor de sport en ver kan komen als ik dat wil, ...