- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Doe er dan wat aan ipv te lopen janken dat je nu niet veel bencht.
jij jankt om aandacht nu.. Maar ik ga je dat niet geven..
En o ja, leer lezen..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1!
... en ik hoop dat je opgehouden bent bij iedereen die wat heeft bereikt te vragen wat die op een dag eet.
---> Nette training Keun - sta nog steeds versteld van de gewichten die je pakt!
+1!
... en ik hoop dat je opgehouden bent bij iedereen die wat heeft bereikt te vragen wat die op een dag eet.
---> Nette training Keun - sta nog steeds versteld van de gewichten die je pakt!
Thanks oekiM
Bedankt Henk, powerliften is niet iets wat ik graag zou willen doen.Dit is echt werkelijk abnormaal.. 72 kilo en 5*90 benchen.. Je bent een uitzondering keun.. Met dit BW..
Ik zou richting PL kant gaan denken.. Voor mij niet weggelegd, want kracht ontbreekt..
Niet iedereen heeft helaas de aanleg om sterk te worden!
Emm ik ga binnekort weer squatten (in de smith gewoon)je bench is echt ziek... wat staat er tegenoversq en dl?
Hehe ja, gewoon tot failure gaan JWTGaat die weer hoor die Spanksta
Lekker KEUN, beest van meEpic hard gebencht weer.
Assisted curls, je gaat er echt voor he![]()
Ik ben schijnbaar gezegend met deze gave

+1!
WOWWWW! Wat een mooie training man, flink gebankt Koen! Errug nice!
Bedankt mannen/vrouw, ik train het liefst gewoon zwaar, en tot BB gericht.Djees Koen! Dat zijn benches..waar ik facking jaloers op ben *kl**tzak*![]()
morgen ben ik toch al kwart over 10 uit, kan ik me weer 110% op me voeding inzetten, en daarna word het rug-triceps trainen. De reden dat ik jullie reacties niet fatsoenlijk kan beantwoorden is omdat onze computer word gemaakt, en vandaag op school zat er iemand naast me("ze" was met me meegekomen)en ging dus niet uitgebreid antwoorden een aantal klasgenootjes weten ook van dbb, of ja "een bodybuild forum" waar ik opzit, ik was toen bezig in me log en vroegen er 2 ineens wie dat op die foto was, ik zo van welke foto? Weet ik niet(ik dus), maar hun herkende me toch, heb ze verder mijn foto's niet laten zienXD en nu vraagt die meid me altijd of ik ze wil laten zien, njah aardige meid is het..Maargoed hopelijk heb ik morgen me comp. weer. Ik zal straks nog even een kijkje nemen in me log. Ik wil zowiezo nog even ingaan op die post van SPANKSTA. Ben weg nu adjeusame prob op school.. Probeer altijd stiekum te gaan naar deze site en dan niemand late zien..

Thanks Marvin, dalijk denken die ook wtf doet ie, (pose's dus).Gefeliciteerd bro met de 1.5 jaar! Daar zit ik nu ook bijna!! Maar gewoon die pics showen joh..is altijd lekker zo'n ego boost