Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal tuurlijk nog zwaar blijven trainen maar niet ''te zwaar'', zwaar trainen vind ik het fijnst. Thanks, schouder dag is een van me favoriete dagen, benen zit er overigens ook bij, eerst was dit echt een ''haat dag'' maar nu ik vooruitging begin te zien wil ik ze binnekort 2x p.week aanpakken, moet alleen even kijken hoe ik het ga indelen.Goed dat je niet teveel meer maxed! Je bent natuurlijk geen PL'er!! Maar harde schouder training koen, met flinke MP en belachelijke single arm side raises!![]()
Thanks, die side-raises zijn strikt tot de laatste 2-3 reps, dan heb ik een kleine swing.Sterke schouders heb je! Al betwijfel ik dat je side raises erg strikt zijnMaar dan nog, good job, keun!
Bedankt Rob, ik doe altijd varieren, dan pak ik 1 voor 1 side raises, dan alleen 1 hand, en dan 2 tegenlijk, en afentoe zittend ja, maar dan hou ik het op 10-14KG (laatste x dan)Sterke MP man ... die side raises zijn ook niet verkeerd. Ik zou zeggen, probeer ze eens seatedDan
blijft je beweging wat strikter.
Zou niet zo slim zijn op een openbaar forum, of wel?
Kheb de cd trouwens wel!
Bedankt ''Ex-BB'er''!!
Ik train met een 4 daagse split, soms kan het wel eens 5 dagen zijn, maar meestal is het 4.Keun, train jij met een vast trainingsschema of doe je elke training andere oefeningen?
Hmm, hij zal waarschijnlijk zowiezo al op torrents staan
Thank GOD for the internet
Hoe bevalt die?

Thanks Kwarkski
ik voel me gevleid hahaZiet er goed uit!
Behoorlijk droog zelfs zo te zien...
(minder genuanceerde kritiek is te lezen bij je karma)

Bedankt Ron-boi, heb je je al gewogen?
Nog steeds redelijk droog ja, buik word minder maar ik maak me geen zorgen, alles is nog zichtbaar zullen we maar zeggen.Droge shit Gap.. Lucky genen
Doe je altijd squats in de smith?
Bedankt Ron-boi, heb je je al gewogen?
ben benieuwd of we het halen(ga er van uit van wel)
! Denk wel dat ik het ga redden.schommel tussen 72,5 73KGYep dude 74,4! Denk wel dat ik het ga redden.
Jij dan ?
edit/Het was echt een schok voor me dat wel maar goed.
!bfflmoet wel lukken beast voor 2010 die 75kg :d!
Edit/
friends gheghe!
ik weet wat ik op die en die dag pak, ik heb tot nu toe alleen split gedaan.Wat ik eigenlijk bedoelde was qua oefeningen, doe je 6/8 weken lang dezelfde oefeningen die in je schema staan of bekijk je pas in de gym wat voor oefeningen je gaat doen