XXL Nutrition

Log KEUN

Sterke schouders heb je! Al betwijfel ik dat je side raises erg strikt zijn :D Maar dan nog, good job, keun!

Sterke MP man ... die side raises zijn ook niet verkeerd. Ik zou zeggen, probeer ze eens seated ;) Dan
blijft je beweging wat strikter.

• Topic Starter Topic Starter
Goed dat je niet teveel meer maxed! Je bent natuurlijk geen PL'er!! Maar harde schouder training koen, met flinke MP en belachelijke single arm side raises!:eek:
Ik zal tuurlijk nog zwaar blijven trainen maar niet ''te zwaar'', zwaar trainen vind ik het fijnst. Thanks, schouder dag is een van me favoriete dagen, benen zit er overigens ook bij, eerst was dit echt een ''haat dag'' maar nu ik vooruitging begin te zien wil ik ze binnekort 2x p.week aanpakken, moet alleen even kijken hoe ik het ga indelen.
Sterke schouders heb je! Al betwijfel ik dat je side raises erg strikt zijn :D Maar dan nog, good job, keun!
Thanks, die side-raises zijn strikt tot de laatste 2-3 reps, dan heb ik een kleine swing.
Sterke MP man ... die side raises zijn ook niet verkeerd. Ik zou zeggen, probeer ze eens seated ;) Dan
blijft je beweging wat strikter.
Bedankt Rob, ik doe altijd varieren, dan pak ik 1 voor 1 side raises, dan alleen 1 hand, en dan 2 tegenlijk, en afentoe zittend ja, maar dan hou ik het op 10-14KG (laatste x dan)

sterke MP idd keun!

Keun, train jij met een vast trainingsschema of doe je elke training andere oefeningen?

Benen

Leg-Extension
15x60KG (warm-up)
15x85KG (full stack)
16x85KG
15x85KG

Squatten-Smith
15x50KG
10-12x90KG
8x110KG
4x130KG ( raakte uit balans raakte de haken(om in te haken) )
12x90KG --> SS +-20 reps halve rom's boven/onder. met 50KG

Leg-Press
15x120KG
15x200KG
12x220KG
25x120KG (pompen)

1 Legged Leg-Curl
15x30KG
12x35KG --> SS 30KG --> 25KG tot net geen fail (branduuuh)

Standing Calve-Raises (smith)
20x90KG SS --> 20x90KG (ik weet het wtf, de gym ging sluiten dus ik snel nog 20reps gepakt, tot failure).

Opmerkingen:
ME BENEN ZIJN KAPOT!!!

Kuiten pak ik deze week wel nog een keertje, ik wil ze zowiezo 2x p.week gaan doen (ook evt 2x benen)

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

Zou niet zo slim zijn op een openbaar forum, of wel?

Kheb de cd trouwens wel!

Hmm, hij zal waarschijnlijk zowiezo al op torrents staan
Thank GOD for the internet

Hoe bevalt die?
Bedankt ''Ex-BB'er''!!
Keun, train jij met een vast trainingsschema of doe je elke training andere oefeningen?
Ik train met een 4 daagse split, soms kan het wel eens 5 dagen zijn, maar meestal is het 4.

skoftige training Koen. Zeker beestige gewichten broeder! Nais :bow:

Hmm, hij zal waarschijnlijk zowiezo al op torrents staan
Thank GOD for the internet

Hoe bevalt die?

Geweldige cd, alleen het instrumentale nummer hadden ze er af mogen laten ;)

Ik kan 100% procent bevestigen dat de cd op torrentsites te vinden is ;)

Even nog een update hoe ik er nu bij sta.
Het was niet de bedoeling om nog een foto te posten dit jaar, maar zo hebben jullie een beeld hoe ik 2009 ga afsluiten.

24nffx2.jpg

Zoooo nice, Koen, damn bro...

Ziet er goed uit!
Behoorlijk droog zelfs zo te zien...
(minder genuanceerde kritiek is te lezen bij je karma ;))

• Like
Waarderingen: KEUN
Beeeescht +1

:D Netjes keuning.

Droge shit Gap.. Lucky genen ;)

Doe je altijd squats in de smith?

Zoooo nice, Koen, damn bro...
Thanks Kwarkski
Ziet er goed uit!
Behoorlijk droog zelfs zo te zien...
(minder genuanceerde kritiek is te lezen bij je karma ;))
ik voel me gevleid haha:)
Beeeescht +1

:D Netjes keuning.
Bedankt Ron-boi, heb je je al gewogen?
ben benieuwd of we het halen(ga er van uit van wel)
Droge shit Gap.. Lucky genen ;)

Doe je altijd squats in de smith?
Nog steeds redelijk droog ja, buik word minder maar ik maak me geen zorgen, alles is nog zichtbaar zullen we maar zeggen.
lucky genen en goed eten/trainen.

Ik ben vandaag weer begonnen met squatten in de Smith, ging opzich wel goed vandaag.
Ik had er gewoon geen zin meer in om te kloten om de BB uit de MP te tillen, voelde verder erg lekker aan, hoewel ik liever los zou willen squatten.

Wat ik eigenlijk bedoelde was qua oefeningen, doe je 6/8 weken lang dezelfde oefeningen die in je schema staan of bekijk je pas in de gym wat voor oefeningen je gaat doen

moet wel lukken beast voor 2010 die 75kg :d!

Edit/
friends gheghe!
bffl

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Wat ik eigenlijk bedoelde was qua oefeningen, doe je 6/8 weken lang dezelfde oefeningen die in je schema staan of bekijk je pas in de gym wat voor oefeningen je gaat doen
ik weet wat ik op die en die dag pak, ik heb tot nu toe alleen split gedaan.
maar ik zorg voor afwisseling in oefeningen, neem bijv rug:

week 1 BOR, DL
week 2 T-bar's, Rackpulls, lat pull down front/back (ook om de week veranderen)
week 3 BOR, Rackpulls
week 4 T-bar, DL

ik zorg in ieder geval dat ik elke week wel variatie heb, zo doe ik ook zo nu en dan omwisselen met borst-biceps naar borst-triceps, het fijnste vind ik borst-biceps omdat ik dan op me rug dag me triceps ''zwaarder/beter'' kan aanpakken.

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

ik pak natuurlijk wel nog andere oefeningen erbij, maar dit zijn de hoofd oefeningen.

Terug
Naar boven