MuscleMeat

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.201
Waarvan 2jaar bb gericht zeg maar, sindsdien maak ik de gains van me leven

me hoofd is toch wazig, dit was afgelopen vrijdag toen ik dronken uit de stad kwam haha
dag erna ben ik overigens zonder shirt gaan rond fietsen na afloop:o

2em287a.jpg
GEIL!!! (nohomo:rolleyes:)

freaking buffel:)

Je bent lekker bezig kerel...

hahaha - dude

mmmmmmmmmmmmmmm

hahaha die pics van jou altijd :P
maarja met zo'n fysiek mag het ;)

Hahah nice picca man!

Zyzz would be mirin'

Heb ik op me telefoon staan ( no homo ) hahaha

Grotesjaak = mooiboy!

Haha, je hoofd op die pic is echt ' mmmmmm '.

• #6.214
haha epic reacties ook, maar ja was ook een epic pic LOL

Vandaag en gister nog getraint;

Gister spontaan met mede DBB'er Pleister getraint, toevallig stuurde ik hem wat toen ik onderweg was en zo heeft die me even opgepikt.
Eerste been training sinds 3 weken icm. onderrug, gewichten waren redelijk en had geen moeite ermee opzich maar me onderrug zat me echt tegen, alsnog een goeie training neer gezet. Even in het kort (niet alle sets)

squat
3x6x120
leg-press /zwaarste set
12x250-300kg zoiets?
Leg-extensions 4-6 sets
Lying leg-curl /plate loaded
+- 6 sets
Seated Leg-curl
3-5 sets
Seated Calve-raises
5-6 sets

Niet samen kunnen poseren, volgende x of niet buddy!

Vandaag delts-traps /probeerde het FST-7 principe uit te voeren en was erg fijn moet ik zeggen.

Weet de gewichten niet precies meer en heb nogal haast dus even kort weer

DB-shoulder press
12x26
12x26
12x26
12x22
12x22
12x22
12x18

Side-raises
12x12
12x14
12x16
12x18
12x20
12x20
12x16

Front-raises
12x16
12x18
12x20 1 korte pauze van 10 sec ertussen
12x20 ''
12x18
12x16
12x14

Machine shrugs
5x15x 100-120-140-140-140kg

plate front raises /max. 15 sec rust tussen de sets
10x10kg ss 10x20kg dit 5keer

Dat was het zo'n beetje
Even fysieke update, me rug voelt nu na de training iets wat beter doordat ie wat doorbloed is weer, maar ik moet echt zsm met die sportmassages beginnen.
Bodyweight zit tussen de 82 en de 84,5kg, shape>EPIC!!!
Volgens mij sta ik nu echt op 9-10%, krijg weer lijnen in me schouders, moet eigenlijk eens training pics/vids schieten, uitzicht in de spiegel bij die front-raises was gwn sick!

---------- Post toegevoegd Fri 16 Sep 2011 om 22:46 ----------

Even nog wat anders, krijg weer wat meer acné sinds deze week doordat ik nu meer aan 't eten ben weer vermoed ik. Vandaag biergist aangeschaft en ga deze 2x2 tabletten p.dag nemen, de aanbevolen dosering is 2x3, even kijken wat dit brengt.
Vanaf volgende week geen brood meer mee na me werk alleen nog whey/havermout pannekoeken 2 met 2 ei-eiwitten p.pannekoek en een warme maaltijd rijst/pasta, als we de dag ervoor dat niet hebben gegeten wil ik droge rijst met vis/kip mee nemen, als ik sauce erbij doe zo'n 80-100gr rijst.

Verder neem ik nu best veel qua voeding supps in vitamines en dergelijke;
2x vit-b, 2x zink, 1 tot 2x calcium/magnesium in 1, 2x2 biergist, 3 tabs vit-c

Nu ben ik na me maten toe en gaan we nog even de stad in, even aanzien of ik ga drinken, feels bad nu ik net heb getraint:o ik zie wel hoe het loopt wss ga ik drinken.

Was wel goeie training inderdaad, helaas niet meer kunnen poseren. De leg press hadden we trouwens allebei op 290 kilo gedaan;). Heb nu wel goeie spierpijn aan de quads:p.

Bij FST-7 doe je trouwens maar bij één oefening 7 sets. Meestal de spiergroep die achterloopt, bijvoorbeeld zijkant schouders ofzo. Ik zie dat jij elke oefening 7 sets hebt gedaan?

• #6.216
Ja ik ook man, kon al niet goed bukken/zitten nu nog erger XD

Ooow, njah had iig een goeie pomp en hoefde niet veel oefeningen te doen of echt zwaar te gaan hoewel ik dat wel 1-2 sets deed :p feels good!
ben weg nu, kom straks nog wel even tussendoor checken als ik in de club ben..

mss zie ik je daar? Ciao brah's en brahettes

Ja ik ook man, kon al niet goed bukken/zitten nu nog erger XD

Ooow, njah had iig een goeie pomp en hoefde niet veel oefeningen te doen of echt zwaar te gaan hoewel ik dat wel 1-2 sets deed :p feels good!
ben weg nu, kom straks nog wel even tussendoor checken als ik in de club ben..

mss zie ik je daar? Ciao brah's en brahettes

Ja zolang de training goed voelde waarom niet he:D.

Nope ik ga vandaag niet, ik ga morgen wel. Ik ga erna na mij de Olympia kijken met nog twee maten van mij, jij ging al met andere mensen de Olympia kijken of niet?

haha epic reacties ook, maar ja was ook een epic pic LOL

Vandaag en gister nog getraint;

Gister spontaan met mede DBB'er Pleister getraint, toevallig stuurde ik hem wat toen ik onderweg was en zo heeft die me even opgepikt.
Eerste been training sinds 3 weken icm. onderrug, gewichten waren redelijk en had geen moeite ermee opzich maar me onderrug zat me echt tegen, alsnog een goeie training neer gezet. Even in het kort (niet alle sets)

squat
3x6x120
leg-press /zwaarste set
12x250-300kg zoiets?
Leg-extensions 4-6 sets
Lying leg-curl /plate loaded
+- 6 sets
Seated Leg-curl
3-5 sets
Seated Calve-raises
5-6 sets

Niet samen kunnen poseren, volgende x of niet buddy!

Vandaag delts-traps /probeerde het FST-7 principe uit te voeren en was erg fijn moet ik zeggen.

Weet de gewichten niet precies meer en heb nogal haast dus even kort weer

DB-shoulder press
12x26
12x26
12x26
12x22
12x22
12x22
12x18

Side-raises
12x12
12x14
12x16
12x18
12x20
12x20
12x16

Front-raises
12x16
12x18
12x20 1 korte pauze van 10 sec ertussen
12x20 ''
12x18
12x16
12x14

Machine shrugs
5x15x 100-120-140-140-140kg

plate front raises /max. 15 sec rust tussen de sets
10x10kg ss 10x20kg dit 5keer

Dat was het zo'n beetje
Even fysieke update, me rug voelt nu na de training iets wat beter doordat ie wat doorbloed is weer, maar ik moet echt zsm met die sportmassages beginnen.
Bodyweight zit tussen de 82 en de 84,5kg, shape>EPIC!!!
Volgens mij sta ik nu echt op 9-10%, krijg weer lijnen in me schouders, moet eigenlijk eens training pics/vids schieten, uitzicht in de spiegel bij die front-raises was gwn sick!

Even nog wat anders, krijg weer wat meer acné sinds deze week doordat ik nu meer aan 't eten ben weer vermoed ik. Vandaag biergist aangeschaft en ga deze 2x2 tabletten p.dag nemen, de aanbevolen dosering is 2x3, even kijken wat dit brengt.
Vanaf volgende week geen brood meer mee na me werk alleen nog whey/havermout pannekoeken 2 met 2 ei-eiwitten p.pannekoek en een warme maaltijd rijst/pasta, als we de dag ervoor dat niet hebben gegeten wil ik droge rijst met vis/kip mee nemen, als ik sauce erbij doe zo'n 80-100gr rijst.

Verder neem ik nu best veel qua voeding supps in vitamines en dergelijke;
2x vit-b, 2x zink, 1 tot 2x calcium/magnesium in 1, 2x2 biergist, 3 tabs vit-c

Nu ben ik na me maten toe en gaan we nog even de stad in, even aanzien of ik ga drinken, feels bad nu ik net heb getraint:o ik zie wel hoe het loopt wss ga ik drinken.
Wat neem je kwa,voeding anders,dan?dat je nu stuk droger staat?lekkere training mate,

Epic train is epic man.. Misschien ga ik wel wat voedingstips van je jatten hehe

Terug
Naar boven