- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben ripped zat, je kan me nergens mee blij maken of toch..ik wens dat ik dat zou pressen xD
een beetje ripped van mij, ik een beetje van jou presses?
FUAAARK!
Ach ja een titel op je naam blijft een titel, niemand kan je die meer ontnemenThanks man maar zeewolde is een gat dus trek je er niet veel van aan.
Flevoland vond ik wel nice![]()

ik kan je text-skills wel gebruiken hahaen een beetje swagger van mij!
Toch mirin training brah! Lekker weekend gehad dus ?

thanks hendrie, voelt erg fijn aan wat hoger in reps en toch relatief zware gewichten te hanteren, krijg steeds meer lijnen en fans in me gym haha
Ben ook nogal kieskeurig wat dat betreft..of ik daar aan toe ben is een 2e, vrouwelijke contacten in algemeen is niet verkeerd nu atm.
ik kan je text-skills wel gebruiken haha
vrijdag/zaterdag was wel nice, vrijdag was me ex-gf ook indezelfde kroeg/club, wou nog met haar praten maar was al laat daar waardoor ik niet op de tijd had gelet. Vrijdag ook vrij rustig gehouden wat drank betreft, blik bier, paar slokken cola/malibu en verder alleen water.
Zaterdag weer uit geweest, meer gedronken en van alles door elkaar
bier,malibu,baco,tequilla,sambucca 6uur in bed, 11uur opgehaald om met me ex-gf mee te gaan naar d'r kamer.
ben iig weer gevoelens voor d'r gaan krijgen, ik weet alleen niet wat zij wilt..zodra ik dat weet ken ik pas bepalen hoe ik alles ga aanpakken en verder met haar te gaan of het proberen te verwerken wat f*cked word.
ik weet waar ik voorheen de fout in ben gegaan en ook hoe 't kwam en dit wil ik voorkomen, was teveel met mezelf bezig op een begeven moment /dit icm met me darmschimmel waardoor dit kwam (srs)
Dat komt alleen voor als ik te moe ben, val ik met me babyarm in me hand inslaap, heerlijk is dat, volgende ochtend is die nog hardJe moet wel een neukertje fixen.
Klaarkomen schijnt slecht voor je test te zijn, nken zonder klaarkomen kan nog wel tof zijn.
Maar geef toe, fappen zonder hoogte punt is niks.

kan je ook om cola light vragen bij een baco dan? LOLAaaaah brah! Je had haar die vrijdag dus niet gesproken ?
Misschien gewoon over een klein tijdje vragen aan haar wat ze wilt, gewoon direct zijn en neit via een omweg van vrienden en vriendinnen erachter komen of wat dan ook.
en qua drinking, gewoon alleen wodka-cola light en bier joh! haha
. Maar als je er echt nog gevoelens voor hebt moet je dr gewoon voor gaan
.
.
. Maar als je er echt nog gevoelens voor hebt moet je dr gewoon voor gaan
.
.Moet ik even kijken, weinig behoefte daar aan momenteel /laatste weken al.Lkker volume weer kerel! Doe je dit weekend weet ps3? denk dat ik dan weer ff ga gamen brah