Fitness Seller

Log KEUN

en een beetje swagger van mij!

Toch mirin training brah! Lekker weekend gehad dus ?

Bruut volume blijf je draaien

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.243
ik wens dat ik dat zou pressen xD
een beetje ripped van mij, ik een beetje van jou presses?
ben ripped zat, je kan me nergens mee blij maken of toch..
FUAAARK!
Thanks man maar zeewolde is een gat dus trek je er niet veel van aan.
Flevoland vond ik wel nice:D
Ach ja een titel op je naam blijft een titel, niemand kan je die meer ontnemen ;)
en een beetje swagger van mij!

Toch mirin training brah! Lekker weekend gehad dus ?
ik kan je text-skills wel gebruiken haha
vrijdag/zaterdag was wel nice, vrijdag was me ex-gf ook indezelfde kroeg/club, wou nog met haar praten maar was al laat daar waardoor ik niet op de tijd had gelet. Vrijdag ook vrij rustig gehouden wat drank betreft, blik bier, paar slokken cola/malibu en verder alleen water.
Zaterdag weer uit geweest, meer gedronken en van alles door elkaar:rolleyes:
bier,malibu,baco,tequilla,sambucca 6uur in bed

Bruut volume blijf je draaien
thanks hendrie, voelt erg fijn aan wat hoger in reps en toch relatief zware gewichten te hanteren, krijg steeds meer lijnen en fans in me gym haha

vandaag rug-biceps

Laatst bewerkt:
Terug gaan naar je chick met hangende pootjes en staart tussen je benen, niet alpha!

• #6.245
Heb zowiezo een oestrogeen-piek opgelopen dit weekend, ipv een test piek en daling:mad:

Snap jou niet man, ik regel al chicks met mijn fysiek, moet voor dan toch ook wel aardig wat meiden voor jou bij zitten? :roflol:

• #6.247
Ben ook nogal kieskeurig wat dat betreft..of ik daar aan toe ben is een 2e, vrouwelijke contacten in algemeen is niet verkeerd nu atm.

Ben ook nogal kieskeurig wat dat betreft..of ik daar aan toe ben is een 2e, vrouwelijke contacten in algemeen is niet verkeerd nu atm.

Je moet wel een neukertje fixen.
Klaarkomen schijnt slecht voor je test te zijn, nken zonder klaarkomen kan nog wel tof zijn.

Maar geef toe, fappen zonder hoogte punt is niks.

ik kan je text-skills wel gebruiken haha
vrijdag/zaterdag was wel nice, vrijdag was me ex-gf ook indezelfde kroeg/club, wou nog met haar praten maar was al laat daar waardoor ik niet op de tijd had gelet. Vrijdag ook vrij rustig gehouden wat drank betreft, blik bier, paar slokken cola/malibu en verder alleen water.
Zaterdag weer uit geweest, meer gedronken en van alles door elkaar:rolleyes:
bier,malibu,baco,tequilla,sambucca 6uur in bed, 11uur opgehaald om met me ex-gf mee te gaan naar d'r kamer.

ben iig weer gevoelens voor d'r gaan krijgen, ik weet alleen niet wat zij wilt..zodra ik dat weet ken ik pas bepalen hoe ik alles ga aanpakken en verder met haar te gaan of het proberen te verwerken wat f*cked word.

ik weet waar ik voorheen de fout in ben gegaan en ook hoe 't kwam en dit wil ik voorkomen, was teveel met mezelf bezig op een begeven moment /dit icm met me darmschimmel waardoor dit kwam (srs)

Aaaaah brah! Je had haar die vrijdag dus niet gesproken ?
Misschien gewoon over een klein tijdje vragen aan haar wat ze wilt, gewoon direct zijn en neit via een omweg van vrienden en vriendinnen erachter komen of wat dan ook.

en qua drinking, gewoon alleen wodka-cola light en bier joh! haha

• #6.250
Je moet wel een neukertje fixen.
Klaarkomen schijnt slecht voor je test te zijn, nken zonder klaarkomen kan nog wel tof zijn.

Maar geef toe, fappen zonder hoogte punt is niks.
Dat komt alleen voor als ik te moe ben, val ik met me babyarm in me hand inslaap, heerlijk is dat, volgende ochtend is die nog hard:trollface:

meh, hoeft voor mij op dit moment nog niet
Aaaaah brah! Je had haar die vrijdag dus niet gesproken ?
Misschien gewoon over een klein tijdje vragen aan haar wat ze wilt, gewoon direct zijn en neit via een omweg van vrienden en vriendinnen erachter komen of wat dan ook.

en qua drinking, gewoon alleen wodka-cola light en bier joh! haha
kan je ook om cola light vragen bij een baco dan? LOL

Laatst bewerkt:
Ja tuurlijk brah, anders trap je toch de hele t*ring bar in elkaar!
Maar baco is ****ed hahaha

a man on a mission hier!

Heerlijk volume met die gewichten kerel

• Like
Waarderingen: KEUN
ja krijg je veel reactie ook in de gym laaste tijd koen?

• #6.254
Wel veel blikken, zometeen naar de gym.

Heb jij ook gespierde vingers?

(ps3)

Klote van je ex kerel. Achjah ik kan alleen zeggen dat het leven zonder vriendin ook best chill is :p. Maar als je er echt nog gevoelens voor hebt moet je dr gewoon voor gaan :).

Succes met het trainen :D.

---------- Post toegevoegd Tue 20 Sep 2011 om 22:37 ----------

Klote van je ex kerel. Achjah ik kan alleen zeggen dat het leven zonder vriendin ook best chill is :p. Maar als je er echt nog gevoelens voor hebt moet je dr gewoon voor gaan :).

Succes met het trainen :D.

tell him twice!

• #6.258
Thx mannen

Training van gister, Rug/Biceps

DL (recovery)
2x15x50KG
12x70KG
2x12x90KG
12x70KG
15x50KG

V-bar pulldown
15x42,5KG
15x62,5KG
12x82,5KG
6x90KG(fs) +10kg
15x75KG

Hammer-grip Row (schouder breedte)
15x40KG
15x50KG
12x60KG
10x70KG
15x55KG

DB-pull over
12x20KG
12x26KG
10x26KG
15x20KG

Straight arm rope pull-down
2x15x25KG
15x17,5KG

Hammer-curl
10x14KG
10x18KG
10x22KG
8x26KG
10x18KG

Preacher curl (1 arm op incline bench)
12x12KG
12x14KG
10x12KG
10x10KG

Pose-curl
x7,5KG
x12,5KG
x10KG

extra
beetje onderarmen

Comments;
Lekkere training opzich gezien de lak aan motivatie..vandaag recovery day, evt. even zonnebanken.

Lkker volume weer kerel! Doe je dit weekend weet ps3? denk dat ik dan weer ff ga gamen brah

• #6.260
Terug
Naar boven