MuscleMeat

Log KEUN

hele nette training baas!

Dat is een smakelijk schoudertraininkje!
Hoeveel rust pak je bij FST, wil dit volgende week ook wel een weekje proberen :)

Prima training man!

haha, lekker bezig geweest gelukkig weer. FST-7 moet je dan maar wat over gaan lezen keunus, want het lijkt niet echt op wat jij nu doet ;)

ziek volume Koen... zeker met de gewichten die je er voor pakt.... ****ing buffel dat je er bent!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.226
multi-quote hehe

Ja zolang de training goed voelde waarom niet he:D.

Nope ik ga vandaag niet, ik ga morgen wel. Ik ga erna na mij de Olympia kijken met nog twee maten van mij, jij ging al met andere mensen de Olympia kijken of niet?
Ja ik ga om 4uur bij een paar maten checken, heb net wel al pre judging van Phil gezien, mind is blown! Ik ga vanavond wss weer naar de stad & I'm having second thoughts of ik morgen eigenlijk wel me ex-gf wil helpen met d'r kamer/slapen daar..
Wat neem je kwa,voeding anders,dan?dat je nu stuk droger staat?lekkere training mate,
Emm ik eet meer nu alleen haha, ik weet niet hoe het komt hendrie.
busted!
Epic train is epic man.. Misschien ga ik wel wat voedingstips van je jatten hehe
be my guest
thx Roderick, puike prestatie trouwens in je handtekening!
Dat is een smakelijk schoudertraininkje!
Hoeveel rust pak je bij FST, wil dit volgende week ook wel een weekje proberen :)
als een set te zwaar was waardoor ik een pauze erin moest lassen nam ik 10 sec. rust ertussen bij de sets 30 a 50 sec. ligt eraan hoe zwaar de set was. Heb verder geen ervaring met FST dus.
thx buddy
haha, lekker bezig geweest gelukkig weer. FST-7 moet je dan maar wat over gaan lezen keunus, want het lijkt niet echt op wat jij nu doet ;)
haha ik vond dit ook wel prima aanvoelen, wat meer volume en minder oefeningen de focus opleggen.
ziek volume Koen... zeker met de gewichten die je er voor pakt.... ****ing buffel dat je er bent!
Zat wel goed in me vel bij die training gistere:cool:

FST-7

3-4 oefeningen

Random: 6-10reps
Laatse oef: 7x12 met 30sec rust tussen de sets (zelfde gewicht)

Schijnt voor de pomp te zijn.
Aldus haney rambod ;)

• Like
Waarderingen: KEUN
Is dat hele FST-7 niet ontwikkeld voor pro's die (zwaar) aas gebruiken en dat dus kunnen hebben. Heb het zelf ook wel eens geprobeerd hoor, gewoon een enkel keertje. Vraag me af of het niet overkill is voor mensen die naturel trainen.

Ja ik ga om 4uur bij een paar maten checken, heb net wel al pre judging van Phil gezien, mind is blown! Ik ga vanavond wss weer naar de stad & I'm having second thoughts of ik morgen eigenlijk wel me ex-gf wil helpen met d'r kamer/slapen daar..

Tjaa moeilijk natuurlijk haha.. ik had het zelf niet gedaan denk ik maarja kan ik niet voor jou bepalen:p

• #6.230
Borst-Triceps /na katabool weekend

Incline-BP
15x40KG
12x40KG
8x80KG
6x90KG
4x100KG hmm
8x80KG
8x80KG

Guillotine-press
12x50KG
10x90KG
8x100KG
10x90KG
10x90KG
10x90KG

Incline seated press (plateloaded)
15x40KG
12x60KG
4x100KG pff ss 8x60KG
10x60KG

Incline-flyes (45graden)
12x18KG
12x22KG
12x26KG
10x26KG
15x20KG

Skull-crushers
15x15KG
5x35KG ss 5xCGBP
8x35KG ss 5x'' paar spots
2x10x27,5KG ss 10x''

Dips
5x13xbw

Reverse-grip pushdown
15x20KG
15x25KG
2x15x30KG
15x25KG
20x20KG

Lying crunches ss Vacuum
7x15 crunches x7 vacuum a 15-25 seconden

Knee-raises
3x15x

Laatst bewerkt:
mirin ****ing presses.....

mmmmmmmmmmmmm

goed keuntje! die cgbp na skulls zijn altijd lekker blaast je tricep goed vol

Hoe was je zondag?

Lekkere training Koen, na zo'n katabool weekend zoals je al zei.
Vind hem netjes tussen al je andere trainingen passen;)

• #6.235
goed keuntje! die cgbp na skulls zijn altijd lekker blaast je tricep goed vol
felt so good and weak at the same time!
niet zoals ik had gehoopt, wil er verder ook niet op in gaan in me log tenminste:rolleyes: los van bepaalde dingen was het wel leuk, ben alleen weer gevoelens voor haar gaan krijgen (had ik ook maar had ze verborgen zeg maar).

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 22:10 ----------

Lekkere training Koen, na zo'n katabool weekend zoals je al zei.
Vind hem netjes tussen al je andere trainingen passen;)
haha ja ben zo weak nu zo na de vakantie, feels bad!
nice avater is nice inderdaad, thx Ice :)

strong ignore is strong

je staat er btw goed bij op je ava :)

• #6.237
ahaha sorry bro, had het niet eens door, vind ze persoonlijk niet zo indrukwekkend de incline voornamenlijk maar ja i'm getting dryer and looking bigger.

ik wens dat ik dat zou pressen xD
een beetje ripped van mij, ik een beetje van jou presses?

mirin

thx Roderick, puike prestatie trouwens in je handtekening!

Thanks man maar zeewolde is een gat dus trek je er niet veel van aan.
Flevoland vond ik wel nice:D

Terug
Naar boven