- Waardering
- 1.291
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik ga om 4uur bij een paar maten checken, heb net wel al pre judging van Phil gezien, mind is blown! Ik ga vanavond wss weer naar de stad & I'm having second thoughts of ik morgen eigenlijk wel me ex-gf wil helpen met d'r kamer/slapen daar..Ja zolang de training goed voelde waarom niet he.
Nope ik ga vandaag niet, ik ga morgen wel. Ik ga erna na mij de Olympia kijken met nog twee maten van mij, jij ging al met andere mensen de Olympia kijken of niet?
Emm ik eet meer nu alleen haha, ik weet niet hoe het komt hendrie.Wat neem je kwa,voeding anders,dan?dat je nu stuk droger staat?lekkere training mate,
busted!
be my guestEpic train is epic man.. Misschien ga ik wel wat voedingstips van je jatten hehe
thx Roderick, puike prestatie trouwens in je handtekening!
als een set te zwaar was waardoor ik een pauze erin moest lassen nam ik 10 sec. rust ertussen bij de sets 30 a 50 sec. ligt eraan hoe zwaar de set was. Heb verder geen ervaring met FST dus.Dat is een smakelijk schoudertraininkje!
Hoeveel rust pak je bij FST, wil dit volgende week ook wel een weekje proberen![]()
thx buddy
haha ik vond dit ook wel prima aanvoelen, wat meer volume en minder oefeningen de focus opleggen.haha, lekker bezig geweest gelukkig weer. FST-7 moet je dan maar wat over gaan lezen keunus, want het lijkt niet echt op wat jij nu doet![]()
Zat wel goed in me vel bij die training gistereziek volume Koen... zeker met de gewichten die je er voor pakt.... ****ing buffel dat je er bent!

Ja ik ga om 4uur bij een paar maten checken, heb net wel al pre judging van Phil gezien, mind is blown! Ik ga vanavond wss weer naar de stad & I'm having second thoughts of ik morgen eigenlijk wel me ex-gf wil helpen met d'r kamer/slapen daar..

felt so good and weak at the same time!goed keuntje! die cgbp na skulls zijn altijd lekker blaast je tricep goed vol
niet zoals ik had gehoopt, wil er verder ook niet op in gaan in me log tenminste
los van bepaalde dingen was het wel leuk, ben alleen weer gevoelens voor haar gaan krijgen (had ik ook maar had ze verborgen zeg maar).haha ja ben zo weak nu zo na de vakantie, feels bad!Lekkere training Koen, na zo'n katabool weekend zoals je al zei.
Vind hem netjes tussen al je andere trainingen passen![]()