- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tell us.

hoop niks erg man! vindt wel dat je veel droger staat en meer lijnen zietvalt wel mee laatste weken hendrie, moet meer gaan eten op werk dagen.
volgende week even na me onderrug laten kijken, vermoed dat het iets met me bekken is.
haha would love to, maar ik heb besloten bepaalde dingen niet meer in 't openbaar te posten.
hier overigens nog een 'update foto' van afgelopen vrijdag
![]()
/
ik hoop 't ook niet, het belemmerd alleen me LB trainingen, me benen zijn nu ook wat minder maar ik zal binnekort wat betere pics posten weer.hoop niks erg man! vindt wel dat je veel droger staat en meer lijnen ziet
haha thanks buddy! maar me shape was voorheen beter vind ik zelf.

haha would love to, maar ik heb besloten bepaalde dingen niet meer in 't openbaar te posten.
hier overigens nog een 'update foto' van afgelopen vrijdag
![]()
Had je reactie over m'n chest pas gelezen nadat je 'het terugnam' haha.ik neem mijn woorden terug, nice chest bro!
dikke ader op je bicep ook damn
zyzz would be proud hehe

Opzich had ik wel willen meedoen maar vind mezelf nog niet er klaar voor om weer diep te gaan, wil eerst nog wat meer massa. Heb laatst nog erover nagedacht, als ik mee doe zal ik waarschijnlijk junioren en/of tot 80kg klasse meedoen maar dan wil ik wel het uiterste eruit halen zodat ik net in die klasse terrecht kom.Jammer dat je niet mee doet bij de junioren Flex Cup...had je prima kunnen doen!
haha zyzzed my pants..dan doe ik deze ook maar erbij, uitvoering pose wat minder en heb slechte inval daar.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]