- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk gewoon dat hij niks gained als die zo weinig eet hoorIk vind je voeding echt bizar weinig baas, lekker als je daar op kan gainen. Nice picca trouwens.
als die wat gained moet er ook wat vet bijik ga hem aanpassen, zo gaat het er ongeveer uitzien.Ik vind je voeding echt bizar weinig baas, lekker als je daar op kan gainen. Nice picca trouwens.
ik gun het je brah, but I won't let youKom op brah! Je wilt toch niet dat ik je ga inhalen haha!

haha heerlijk, begin nu ook ineens in de sjmaak te vallen bij de bisheshehehe leuk dat uitgaan he keunje moet ook niet iedere week op de schaal gaan staan!
hvl cal is je voeding ongeveer? je hoort rond de 4000 te eten elke dagik ga hem aanpassen, zo gaat het er ongeveer uitzien.
08.30 40gr whey
09.30 100gr oats, 1 ei-eiwit, fruit
11.00 60-100gr rijst, 200gr kip/vis, groene groentes
15.00 100gr oats, 1 ei-eiwit fruit
18.00 avond eten: altijd goeie, eet nooit junk food mee
pre/w jack3d
post/w binnekort weer bcaa's
21.00 noedles/tonijn 140gr, 1 ei-eiwit, 1 heel ei
23.00 50gr casseine, 2 e.l pindakaas
ik gun het je brah, but I won't let you
haha heerlijk, begin nu ook ineens in de sjmaak te vallen bij de bishes

Ik sta altijd slecht op, ik drink dat gelijk op me stage, meestal eet ik binnen 45min me eerste echte meal zeg maar.
Ik wil eerst even 100gr oats aanhouden voordat ik weer richting 150gr ga, daar zat ik zo"n 4maanden terug altijd op, zelfs regelmatig 200gr oats gehad 1 maal daags.
Nu even chest knalluh, ik knal nu even op de pot, fuaark xD