AndroidHealthClinic

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.361
Voel me niet fijn als me bodyweight dropt, zo woog ik zondag net 81kg en nu 83,?kg - heb nog pics geschoten mss dat ik een upload, beste was weer een side chest, verbaasd me dat die ader op me arm gelijk eruit popt als ik poseer.
Als het straks nog licht is neem ik nog een paar pics anders evt bij gym.

Ik request een zyzz pose picture. Shirtless(nohomo).:trollface:

• #6.363
haha shit brah, misschien komend weekend:roflol:
noem het in vervolg 'classic zane pose' 4 dem haterz haha, ik ga nu back blazen @gym!

Je voeding gaat toch lekker? Je geeft aan dat je meer op gevoel eet, heeft zeeer goed uitgepakt voor je afgelopen 2 jaar waarom nu een stricter schema? mss werkt het wel averechts

• #6.365
Je voeding gaat toch lekker? Je geeft aan dat je meer op gevoel eet, heeft zeeer goed uitgepakt voor je afgelopen 2 jaar waarom nu een stricter schema? mss werkt het wel averechts
enigste wat ik heb verandert is de boterhammen te vervangen door oats, dit omdat ik altijd goed reageer op hogere in carbs te zitten en die eieren gooi ik er bij voor de extra eiwitten. Reden dat ik me voeding verander is ook voornamenlijk de acné merk dat ik hier heel gevoellig voor ben, nu ik biergist neem en schoner eet weer is m'n acné gelijk vermindert op m'n rug nu eigenlijk niks meer op me rug. Alleen nog wat acné in me gezicht ineens maar dit komt door de drank en ik moet me scheren haha (srs) als ik me moet scheren krijg ik ineens wat acné op me 'godly chin'

Vandaag rust Koen ?

ps.
Hoeveel biergist per dag ?

enigste wat ik heb verandert is de boterhammen te vervangen door oats, dit omdat ik altijd goed reageer op hogere in carbs te zitten en die eieren gooi ik er bij voor de extra eiwitten. Reden dat ik me voeding verander is ook voornamenlijk de acné merk dat ik hier heel gevoellig voor ben, nu ik biergist neem en schoner eet weer is m'n acné gelijk vermindert op m'n rug nu eigenlijk niks meer op me rug. Alleen nog wat acné in me gezicht ineens maar dit komt door de drank en ik moet me scheren haha (srs) als ik me moet scheren krijg ik ineens wat acné op me 'godly chin'

hehehehe, teveel eiwitten of cheat zoals noten/koeken/choco etc ook overgevoelig maar naar 1 week clean eten weer babyface. Scheren met mesje en MET haren MEE dus niet ertegen dan krijg je standaard die meuk

Hoezo krijg je door drank acne? Komt dat niet gewoon door het uitgaan, want dat heb ik ook altijd.

In bier zit gist verwerkt, dus dat moet eigenlijk wel positief werken.
En hoe eet jij je oats trouwens, gewoon met water gemengd uit shakebeker?

• #6.369
Was even bouten weer, wat een goed teken is imo haha steeds vaker weer LOL!
Ik ga nu rug trainen, wel nog wat last van me biceps maar daar train ik wel even doorheen zodra ik goed opgewarmt ben. Tintelingen van de jack3d, been along time, ik voorspel een goeie training

:sad: antwoord even haha

GL met je training brah

Kom maar door met die bazen training!:D

• #6.372
BACK!!! /korte intensieve training, onderrug>klote

Lat pull-down (front buiten schouder breedte)
15x35KG
15x50KG
15x75KG
10x90KG (fs) enigste set met straps
15x75KG

Cable-row seated /v-bar
15x35KG
15x50KG
12x75KG
10x85KG
20x60KG

Reverse close-grip pulldown
12x50KG
12x70KG
12x90KG (fs)
10x90KG +10kg
6x80KG ss 5x70KG ss 8x60KG

DB Pull-over
12x20KG
3x12x26KG die laatste set leken wel 20 reps jeez, had 2 breaks moeten nemen of ik had slecht geteld.

extra;
back-extension machine /seated
pijnlijk, 3x15x25kg

Laatst bewerkt:
die lat puldown is wel sterk geworden man!

• #6.374
Vandaag rust Koen ?

ps.
Hoeveel biergist per dag ?
2x3 tabs, 250mg p.tab
hehehehe, teveel eiwitten of cheat zoals noten/koeken/choco etc ook overgevoelig maar naar 1 week clean eten weer babyface. Scheren met mesje en MET haren MEE dus niet ertegen dan krijg je standaard die meuk
haha nee je begrijpt me verkeerd ik krijg acné VOORDAT ik me moet scheren, zodra me geiten sik doorkomt komt er wat acné bij en dat weet ik dat ik me moet scheren, heb dit niet altijd maar wel vaak.
Hoezo krijg je door drank acne? Komt dat niet gewoon door het uitgaan, want dat heb ik ook altijd.

In bier zit gist verwerkt, dus dat moet eigenlijk wel positief werken.
En hoe eet jij je oats trouwens, gewoon met water gemengd uit shakebeker?
Ik weet het eerlijk gezegt niet, heb alleen opvallend meer acné nadat ik ben uitgeweest, heb dit vooral als ik tequilla shots heb gehad rondom mond /misschien door het zout?
:sad: antwoord even haha

GL met je training brah
done

Kom maar door met die bazen training!:D
insane pump, ook in me biceps die nog brak waren van gister. Ga ik niet meer doen biceps de dag voor rug.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 22:03 ----------

die lat puldown is wel sterk geworden man!
die gaat wel lekker ja, baal ervan dat ik geen t-bar kan nemen en dl's

Gast 15x75kg latpulldown, dat is gewoon dikke killing reps zeer nice

Nice WHOOPWHOOP! epic volumes. nice comeback bij die reverse grip pull downs

Lekker volume:D.

Goed bezig binnen de mogelijkhed Koen! Epic pump:D

idd sterke latpull serie buffel!

keun is goed bezig!

Terug
Naar boven