AndroidHealthClinic

Log KEUN

ahahahaha yes yes nice

sterke close gripp keun

Daar gaan je gains keun hehehe, lees net dat stukje. Die chick nog gezien toevallig? Je weet, vraag altijd 06 dan kan je later altijd nog een keer bellen

Jezus, Keun. Kom je er gewoon heel goed uit op die foto of is dat je shape? Erg bruut bro!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.446
haha thanks guys! xox

presses gaan lekker weer laatste tijd, nu hoop dat mijn katabole avond niet aankomende week gaat beinvloeden.
Daar gaan je gains keun hehehe, lees net dat stukje. Die chick nog gezien toevallig? Je weet, vraag altijd 06 dan kan je later altijd nog een keer bellen
zeg dat wel man, gister zat ik tussen 83 en 84,5kg en nu net 81kg haha, maar ben wel lekker vasculair nu.
Jezus, Keun. Kom je er gewoon heel goed uit op die foto of is dat je shape? Erg bruut bro!
Een beetje van beide, ben daar ook semi pumped had arms getraint en zo'n 20min na de training is die foto dus, heb net even nog een paar foto's geschoten ter vergelijking. Het licht eraan hoe ver je ervan af staat etc. en een beetje goeie inval zoeken.

upload hem zo

Misschien dat maandag wat minder gaat, maar het gaat echt niet je hele week beinvloeden hoor:). Ben benieuwd naar nieuwe fap pics.

• #6.448
de eerste foto heb ik gepakt om ook een slechtere inval te laten zien, op die eerste hou ik alleen me core tight verder niks. Nu door gisteravond ben ik fysiek gezien lichtjes depleted maar wel scherper. (door het vocht verlies, heb ook bijna niks gegeten)

3505vuf.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

294nre8.jpg

Nice mate, als je gezopen hebt sta je de dag erna inderdaad epic shredded.

die op je ava lijk je veel buffer.
hier is natuurlijk ook 0 lichtinval

• #6.451
die fotos zijn echt onmogelijk ziek :D

• #6.453
die fotos zijn echt onmogelijk ziek :D
thank stam, verbaasd mezelf ook wel.

gister avond vroeg na bed gegaan, was nog niet hellemaal lekker, zwaarhoofd vooral. van 9 tot kwart over 7 geslapen, doet me goed.
kijken of ik probleemloos me eten naar binnen krijg:

4 boterhammen (kip/kaas en stroop), 1 banaan
500gr kwark
80gr basmati rijst met rundvlees /1ste keer dat ik basmati rijst ga eten kijken of het bevalt
4 boterhammen (kip/kaas en stroop) 1 banaan
probeer hiertussendoor zoveel mogelijk water te drinken bij elke maaltijd
avond eten ?
pre/w jack3d
post/w pure whey hydrolisate (moet weer bcaa's aanschaffen of pwo nog wat)
wok noedles, 150gr tonijn, 1 heel ei, 1 ei-eiwit
50gr casseine, 1 lepel pindakaas

vanaf morgen komt de havermout weer, misschien dat ik een havermout meal pak en toch 1 boterhammen meal, die kaas met stroop bevalt me goed! :p

super foto's kerel, je lijkt echt stukken droger te staan man!

zo droog staan en toch zo mogen eten ... me = jelly :)

Super goeie foto's en precies zo kunnen eten en zo droog staan fijn joh

• #6.457
thx ijzer veteranen! dat is het enige positieve aan een snel metabolisme. BF gezien heb ik nooit hoeven te klagen.

vandaag chestdayyy alweer, eten zit een beetje tegen nu, ligt erg zwaar op de maag en me maag is ook een beetje pijnlijk/gevoellig, maar goed no pain no gain blijven eten dus.

---------- Post toegevoegd Mon 3 Oct 2011 om 12:37 ----------

Super goeie foto's en precies zo kunnen eten en zo droog staan fijn joh
dat ik nooit eerder 'mirror' foto's heb geschoten:rolleyes: ecto-meso hé, dan kan dat

Ey ik ook chest/triceps vandaag ik ga zo.
Ben benieuwd naar je training.;D

Damn KEUN echt nice picz bra! streeffysiek for sure

Hoe gaat met voeding nu dan bij je? Alcohol brengt echt mijn schema in de war, afgelopen dagen totaal geen eetlust :(

• Like
Waarderingen: KEUN
  • #6.460
Gister heb ik vrijwel niks gegeten, vandaag gaat het wel lekker, zoals ik zei beetje zwaar op de maag maar heb honger als een paard voortdurend. Door de weeks is mijn voeding echt super vind ik zelf, trainingen gingen weer hard mis alleen de SQ/DL's nu.

Terug
Naar boven