Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
presses gaan lekker weer laatste tijd, nu hoop dat mijn katabole avond niet aankomende week gaat beinvloeden.
zeg dat wel man, gister zat ik tussen 83 en 84,5kg en nu net 81kg haha, maar ben wel lekker vasculair nu.Daar gaan je gains keun hehehe, lees net dat stukje. Die chick nog gezien toevallig? Je weet, vraag altijd 06 dan kan je later altijd nog een keer bellen
Een beetje van beide, ben daar ook semi pumped had arms getraint en zo'n 20min na de training is die foto dus, heb net even nog een paar foto's geschoten ter vergelijking. Het licht eraan hoe ver je ervan af staat etc. en een beetje goeie inval zoeken.Jezus, Keun. Kom je er gewoon heel goed uit op die foto of is dat je shape? Erg bruut bro!
heb nu ook ineens een uitbreiding in veins op me bicep die ik normaal nooit zie.Nice mate, als je gezopen hebt sta je de dag erna inderdaad epic shredded.
sta op die andere dichterop de spiegel, op die 2 andere ben ik zo ver na achter gegaan voor een redelijke zon inval.die op je ava lijk je veel buffer.
hier is natuurlijk ook 0 lichtinval
thank stam, verbaasd mezelf ook wel.

dat ik nooit eerder 'mirror' foto's heb geschotenSuper goeie foto's en precies zo kunnen eten en zo droog staan fijn joh
ecto-meso hé, dan kan dat