hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
here comes the pain!

haha als je het zo noteerd is het indd veel, ik zet gewoon altijd de opwarm sets neer en aan het eind doe ik meestal nog een extra drop setje kind off.6 setjes fly's
6 setjes skulls
Allemaal met 10+ reps per set, dat zijn echt veel reps.
Doe je zolang over voor je pomp hebt? haha.
Respect respect![]()
yeaaah buddy, vandaag weer epic quote te horen gekregen:
Thanks marv

Haha ja laatste tijd wel, had eerst altijd een haat/liefde verhouding met chestday, nu vind ik het heerlijk! epic sight tijdens die flyes je chest zo opgepompt.Fuarkkk dacht dat ik groot borst volume had maar jij gooit er wel weer een schepje bovenop heheehe. Lekker bezig man, jij vindt het volgens mij ook heerlijk om borst te trainen.
haha, vind 60graden wel fijn switch zo wekelijks /shoulder bombs heb ik achter me nek vind het wel lekker isoleren zo.Nice man! ik zie wel duizend keer tien plus reppers staan met biekse gewichten!
he maarre incline flyes op zestig graden.. dat zijn bijna shoulder bombs man![]()
Net terug van me training, kan hem nu niet even posten, of ja kan wel maar dan moet ik het via me mobiel doen en daar heb ik geen zin in, morgen zal ik hem ergens updaten.
Rug-Biceps en onderarmen gedaan. Voor het eerst nog een t-bar rows gedaan, met een hele strakke form, leek meer op een yates row stand om zo de druk van me onderrug af te halen.
Heb me fysio nog niet kunnen berreiken, fak!