- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
dank u wel Marvin17

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dank u wel Marvin17

Nope, ik train in een health-center jewhey'tLekkere training man.
Geen magnesium in je gym zeker ?

Allemaal jaloers!Nope, ik train in een health-center jewhey't
was wel aan het denken om het gewoon aan te schaffen, zullen ze me nog minder mogen daar(het personeel, een aantal)
Nope, ik train in een health-center jewhey't
was wel aan het denken om het gewoon aan te schaffen, zullen ze me nog minder mogen daar(het personeel, een aantal)
!ik heb wel eens mixed grip gedaan, maar ik vind het niet zo fijn om het te doen, doe het wel zo nu en dan.Heb je al mixed grip geprobeerd bij DL?
Wij hebben ook echt een shitstang maar het komt op een gegeven moment gewoon echt op grip aan. Probeer om deze te vergroten wat static holds als je de laatste rep doet bij bijvoorbeeld een pull-oefening zoals pulldown. Magnesium zullen ze niet blij van worden als je het gebruikt zoals het hoort maar als je het in een plastic zak doet en een beetje op je palmen doet zal het wel meevallen.
Een keer over de vloer wrijven met je handen of onder je schoenen doorhalen kan ook al wonderen doen.
ik heb wel eens mixed grip gedaan, maar ik vind het niet zo fijn om het te doen, doe het wel zo nu en dan.
Hmm ja dat is wel een goed idee inderdaad, dat doe ik nu overigens ook wel eens maar als ik het gewoon vaker doe zal me grip-kracht wel verbeteren.
ik dacht zelf ook evt. aan BB-Holds dat ik een 100KG een aantal sec. vast houdt of waar ik doe chinnen aan hangen met 10-30KG om me gebonden(dip riem) en dan gewoon 10 a 20 sec. hangen, we hebben ook een wrist-roller hier(is gewoon een ronde stok, met een touwtje en daar 2.5KG aan), ook wel een brandende oefening.
Ik doe elke x voor ik een set doe, me handen goed droog vegen aan me handoek/shirt/broek en afentoe zelf blazen zodat ze nog droger worden.
Bedankt Sjek

Ik doe me best he, welkom in me log dumba.
echt een killer oefening!die wrist-roller is echt een chille oefening idd, maar waarom geen straps? of had ik dat al gevraagd?![]()
Thanks rob, bij jou gaat het ook ''altijd'' hard aan toe,ziet er allesbehalve slecht uit kerel ... lekker veel reps op je DL
komt door de sitting-row en t-bar row, beide lats zeg maar.spierpijn in je bovenrug, doe je netjes. ik zou niet weten hoe dat voelt
tips:
kuiten goed aanpakken, supersetten.
ik vind zelf zwaar gewicht standing calf raise SS donkey raise (gewoon met BW), en dan extra slow helemaal verzuren wel fijn.
komt door de sitting-row en t-bar row, beide lats zeg maar.
maar goed ik bedoelde tips voor me grip te verbeteren, bepaalde oefeningen.
maar die donkey raise, gewoon over een apparaat (gebogen) leunen, plankje/schijven op de grond en dan gewoon doen..
standing-calve raise was ik zowiezo van plan in de smith.
we zullen zien misschien nog wat toepresses.
hmm om het makkelijk op hoogte krijgen kan ik de smith nemen,dan zou ik een barbell, en daar flink wat schijven aanhangen.
op een hoogte van ongeveer bij je kruis leggen, vanaf daar oppakken en vasthouden tot je grip faalt.
en repeat
hmm om het makkelijk op hoogte krijgen kan ik de smith nemen,
of 2 bankjes, 2 stapeltjes schijven maken, BB erop leggen en dan met een losse BB uitvoeren.
(zeg het maar)