Fitness Seller

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
Rug

Ik was van plan om rackpulls te gaan doen, maar alle bankjes waren bezet.
Dus ben ik maar gaan doodtillen.

Deadlift
12x50KG
7x90KG (alweer me gladde handen)
9x110KG (straps)
6x140KG
+- 8x110KG

Sitting Row (hammer strength machine) (plate loaded)
1 handed
*12x40KG
*12x50KG
*12x60KG

T-Bar Row
+-12x60KG
+-12x80KG
15x70KG

Chin-Ups (wide grip)
5xBW
5xBW
5xBW
5xBW
5xBW
6xBW

Lekkere training man.
Geen magnesium in je gym zeker ?

Nope, ik train in een health-center jewhey't:cool:
was wel aan het denken om het gewoon aan te schaffen, zullen ze me nog minder mogen daar(het personeel, een aantal)

Ach gewoon in een bakje doen en niet teveel zooi aanraken :D!

Heb je al mixed grip geprobeerd bij DL?

Wij hebben ook echt een shitstang maar het komt op een gegeven moment gewoon echt op grip aan. Probeer om deze te vergroten wat static holds als je de laatste rep doet bij bijvoorbeeld een pull-oefening zoals pulldown. Magnesium zullen ze niet blij van worden als je het gebruikt zoals het hoort maar als je het in een plastic zak doet en een beetje op je palmen doet zal het wel meevallen.
Een keer over de vloer wrijven met je handen of onder je schoenen doorhalen kan ook al wonderen doen.

Nice going Koenski :thumbs:

Heb je al mixed grip geprobeerd bij DL?

Wij hebben ook echt een shitstang maar het komt op een gegeven moment gewoon echt op grip aan. Probeer om deze te vergroten wat static holds als je de laatste rep doet bij bijvoorbeeld een pull-oefening zoals pulldown. Magnesium zullen ze niet blij van worden als je het gebruikt zoals het hoort maar als je het in een plastic zak doet en een beetje op je palmen doet zal het wel meevallen.
Een keer over de vloer wrijven met je handen of onder je schoenen doorhalen kan ook al wonderen doen.
ik heb wel eens mixed grip gedaan, maar ik vind het niet zo fijn om het te doen, doe het wel zo nu en dan.

Hmm ja dat is wel een goed idee inderdaad, dat doe ik nu overigens ook wel eens maar als ik het gewoon vaker doe zal me grip-kracht wel verbeteren.
ik dacht zelf ook evt. aan BB-Holds dat ik een 100KG een aantal sec. vast houdt of waar ik doe chinnen aan hangen met 10-30KG om me gebonden(dip riem) en dan gewoon 10 a 20 sec. hangen, we hebben ook een wrist-roller hier(is gewoon een ronde stok, met een touwtje en daar 2.5KG aan), ook wel een brandende oefening.

Ik doe elke x voor ik een set doe, me handen goed droog vegen aan me handoek/shirt/broek en afentoe zelf blazen zodat ze nog droger worden.

Bedankt Sjek

Goede training met een pittige DL.:)

ik heb wel eens mixed grip gedaan, maar ik vind het niet zo fijn om het te doen, doe het wel zo nu en dan.

Hmm ja dat is wel een goed idee inderdaad, dat doe ik nu overigens ook wel eens maar als ik het gewoon vaker doe zal me grip-kracht wel verbeteren.
ik dacht zelf ook evt. aan BB-Holds dat ik een 100KG een aantal sec. vast houdt of waar ik doe chinnen aan hangen met 10-30KG om me gebonden(dip riem) en dan gewoon 10 a 20 sec. hangen, we hebben ook een wrist-roller hier(is gewoon een ronde stok, met een touwtje en daar 2.5KG aan), ook wel een brandende oefening.

Ik doe elke x voor ik een set doe, me handen goed droog vegen aan me handoek/shirt/broek en afentoe zelf blazen zodat ze nog droger worden.

Bedankt Sjek

die wrist-roller is echt een chille oefening idd, maar waarom geen straps? of had ik dat al gevraagd?:p

ziet er allesbehalve slecht uit kerel ... lekker veel reps op je DL

ziet er allesbehalve slecht uit kerel ... lekker veel reps op je DL
Thanks rob, bij jou gaat het ook ''altijd'' hard aan toe,
ik heb wel vaak de neiging om minder reps te doen op de DL, maar ik dwing me zelf altijd tot 5reps en meer

Vandaag stonden de schouder op het progamma, maar dat gaat niet ivm. spierpijn in me bovenrug, dan word het maar triceps-kuiten (triceps van gister inhalen, en kuiten omdat het kan, evt wat buik, en grip training) enige tips?

spierpijn in je bovenrug, doe je netjes. ik zou niet weten hoe dat voelt :P

tips:
kuiten goed aanpakken, supersetten.
ik vind zelf zwaar gewicht standing calf raise SS donkey raise (gewoon met BW), en dan extra slow helemaal verzuren wel fijn.

spierpijn in je bovenrug, doe je netjes. ik zou niet weten hoe dat voelt :P

tips:
kuiten goed aanpakken, supersetten.
ik vind zelf zwaar gewicht standing calf raise SS donkey raise (gewoon met BW), en dan extra slow helemaal verzuren wel fijn.
komt door de sitting-row en t-bar row, beide lats zeg maar.
maar goed ik bedoelde tips voor me grip te verbeteren, bepaalde oefeningen.

maar die donkey raise, gewoon over een apparaat (gebogen) leunen, plankje/schijven op de grond en dan gewoon doen..

standing-calve raise was ik zowiezo van plan in de smith.
we zullen zien misschien nog wat toepresses.

komt door de sitting-row en t-bar row, beide lats zeg maar.
maar goed ik bedoelde tips voor me grip te verbeteren, bepaalde oefeningen.

maar die donkey raise, gewoon over een apparaat (gebogen) leunen, plankje/schijven op de grond en dan gewoon doen..

standing-calve raise was ik zowiezo van plan in de smith.
we zullen zien misschien nog wat toepresses.

dan zou ik een barbell, en daar flink wat schijven aanhangen.
op een hoogte van ongeveer bij je kruis leggen, vanaf daar oppakken en vasthouden tot je grip faalt.
en repeat

dan zou ik een barbell, en daar flink wat schijven aanhangen.
op een hoogte van ongeveer bij je kruis leggen, vanaf daar oppakken en vasthouden tot je grip faalt.
en repeat
hmm om het makkelijk op hoogte krijgen kan ik de smith nemen,
of 2 bankjes, 2 stapeltjes schijven maken, BB erop leggen en dan met een losse BB uitvoeren.
(zeg het maar)

hmm om het makkelijk op hoogte krijgen kan ik de smith nemen,
of 2 bankjes, 2 stapeltjes schijven maken, BB erop leggen en dan met een losse BB uitvoeren.
(zeg het maar)

smith is een goeie optie.
ik doe borren, shruggen etc.. bij mij in de gym vanaf het squat-rack. dat onderste horizontale gedeelte. daar leg ik de bb op dan

Terug
Naar boven