- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
thx bart
ahaha ik ook, maar goed moet goed komen!Prima training Koen! Ben benieuwd of het je gaat lukken af te kicken van je huidige manier van uitgaan..![]()
Probeer altijd zoveel mogenlijk te variereren in oefeningen, zijn altijd maar kleine aanpassingen wat ik maak. Njah nog serieuzer wil ik het eigenlijk niet noemen, ik ben altijd serieus geweest met me sport, ik ga pas weer uit sinds 3 maanden en zit nu pas weer goed in me vel! Zolang er nog geen wedstrijd op de planning staat en mijn trainingen en niet onder lijden zie ik geen probleem en alsnog wil ik het rustiger aan gaan doen..uit principeLekkere gevarieerde training Keun, ziet er goed uit en ben benieuwd hoe je gaat ontwikkelen nu je het nog serieuzer gaat aanpakken![]()
ik weet dat ik nog niet zo lang geleden had gezegt ik eind volgend waarschijnlijk on-stage zal staan maar als ik ga kijken naar me studie etc. zal dat er niet in zitten in die periode, even afzien, wel jammer als ik uiteindelijk toch 'nog geen' wedstrijd zou hebben gedaan als Junior als ik volgend jaar geen tijd ervoor heb om me naast studie op een wedstrijd moet focussen.