Fitness Seller

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.741
Goede planning Koentjeeee, dikke training weer!
thx bart
Prima training Koen! Ben benieuwd of het je gaat lukken af te kicken van je huidige manier van uitgaan.. :P
ahaha ik ook, maar goed moet goed komen!
Lekkere gevarieerde training Keun, ziet er goed uit en ben benieuwd hoe je gaat ontwikkelen nu je het nog serieuzer gaat aanpakken :)
Probeer altijd zoveel mogenlijk te variereren in oefeningen, zijn altijd maar kleine aanpassingen wat ik maak. Njah nog serieuzer wil ik het eigenlijk niet noemen, ik ben altijd serieus geweest met me sport, ik ga pas weer uit sinds 3 maanden en zit nu pas weer goed in me vel! Zolang er nog geen wedstrijd op de planning staat en mijn trainingen en niet onder lijden zie ik geen probleem en alsnog wil ik het rustiger aan gaan doen..uit principe

ik weet dat ik nog niet zo lang geleden had gezegt ik eind volgend waarschijnlijk on-stage zal staan maar als ik ga kijken naar me studie etc. zal dat er niet in zitten in die periode, even afzien, wel jammer als ik uiteindelijk toch 'nog geen' wedstrijd zou hebben gedaan als Junior als ik volgend jaar geen tijd ervoor heb om me naast studie op een wedstrijd moet focussen.

• #6.742
Goede keuze keun je studie is belangrijker! Waarom train je rug 12+ herhalingen?

Je zou toch nog brnen pakken? Moet wel zeggen dat ik uitkijk naar het eind van de middag op donderdag (no homo)

• #6.745
Goede keuze keun je studie is belangrijker! Waarom train je rug 12+ herhalingen?
Enige periode dat ik me er echt op kan focussen om me voorteberreiden op een wedstrijd is eigenlijk nu, ik heb nu nog tot half januari stage, daarna ben ik klaar met me studie en ga ik waarschijnlijk parttime werken of fulltime even aanzien. Maar ik zie mezelf in die periode nog niet 'wedstrijdklaar' zowel als me off-season shape als wedstrijdshape.

Vind ik erg fijn aanvoelen, ook omdat ik momenteel geen compounds (met bb) erbij had genomen.

Je zou toch nog brnen pakken? Moet wel zeggen dat ik uitkijk naar het eind van de middag op donderdag (no homo)
Dit was de training van maandag, same here brah!

training van gisteravond

Triceps/calves/hams

Dips
15xbw
12xbw
12xbw +20KG
10xbw +40KG
6xbw +50KG
4xbw +60KG
8xbw +40KG ss 12xbw +20KG ss 15xbw

CGBP
15x50KG
12x70KG
8x90KG
9x80KG
12x70KG ss 15x50KG

Rock n Rolls /1ste keer
bij de meeste sets kwam ik toen 10 reps, begin movement, op de schouders
daarna nog 5 reps vanaf voorhoofd positie/ POMP!
15x14
15x16
15x14
15x12
15x10
15x8

Standing Calve raises (smith) /staand op plankje
20x50KG
20x70KG
20x90KG
15x90KG
20x70KG
20x70KG ss 20x50KG

1 Legged Leg-curl /staand
3x15x25KG

Lying crunches
3x30x

Rotary torso machine /seated
3x15x25KG

Hanging knee-raises /poging tot, kreeg voorheen veel last van me bekken
3x15x

Comments;
Lekkere training, dips verliepen erg gemakkelijk, geen last van me schouders daarbij nu. Volgende 2 trainingen deze week zijn dus samen met Ice_Leovince do-vrij;)

Ziek sterke dips bro

Haha gekke dips man! Die gaan we vrijdag ook doen he :p

Idiot dips are idiot!:eek:

:thumbs:

• #6.750
ahahah als ik geen pijntjes in m'n schouders heb zijn me dips wel netjes opzich:p volgens mij stond mijn top op 4xbw +70kg tijdje terug weer.
@Ice beter is me herstel goed deze week!!

vandaag recovery day

Haha gekke dips man! Die gaan we vrijdag ook doen he :p

?????????:eek: dat is eigenlijk best ziek he?? :D

Erotische massage?

• #6.752
I wish, i wish!!

Is goed, ik ga alvast klaar liggen, zal de massage olie voor je klaar leggen!!!

Met je goden handjes!

weer geknalt kerel! je bent wel een echte dipstick jij! :)

Fuark jij gaat hard!

Gaat zo verdert.

• #6.757
Misschien dat ik morgen even update post qua trainingen, gister delts getraint en vandaag borst-biceps.

Misschien dat ik dan ff je logje bezoek om de update te bekijken...

• #6.759
Delts

Seated DB-press
15x14KG
12x22KG
10x32KG VPR
8x36KG PR

MP
10x40KH
10x60KG

Clean&Press
8-10x80KG
20x60KG MP

Front-raises
10x16KG
10x20KG
2x8x24KG
10x18KG

Rear-delt raise
15x14KG
15x16KG
15x14KG

Upright-row /cable
3 sets

Borst-Biceps

Incline DB-press
15x16KG
15x26KH
12x32KG
8x40KG
1x44KG /ging voor 4 reps
12x36KG

Flat-BP
15x60KH
7x90KG
8x80KG
2x10x70KG

Flat Flyes
12x16KG
12x22KG
10x26KG
12x22KG

1 Arm Preacher-curl
12x14KG
2x8x18KG
12x14KG

EZ-bar curl *gewicht excl. ez-bar, 10kg volgens Ice)
12x20KG
2x10x40KG
15x20KG

Bent-over (leaning) concentration-curl
8x16KG
2x12x12KG

Comments:
Gruwelijke workouts met Ice_Leovince, beide wat lekkere gewichten verplaats en wat PR's zijn gesneuveld. Ook hadden we bij delts nog wat sets front-squats gepakt tot 80kg. Verliep allemaal heel soepel en me rug kon het houden, dag erna leek ik wel een beetje een opa maar dat is nu weer allemaal lekker losjes.

Gister rondleiding gekregen door de wallen in Amsterdam, fuaark me test levels zijn sky high, heb geen testorone nodig:trollface:
Vanavond misschien nog even stappen in A'dam wil zeker nog eens even wat bishes mirin bij de wallen vanavond...beter lees je dit Ice!!!!
FAPFAPFAPFAPFAPFAP

bodyweight was tussen 85-86kg hiero op de scale

man man het gaat met sprongen is t niet?

Terug
Naar boven