XXL Nutrition

Log KEUN

Die military press is sick sterk, PR toch?

kan wel weer zien dat koentje zijn sterkste spiergroep getraind heeft! shoulders are strong as **** hier

Comments;
ondanks mijn verkoudheid een goeie workout, zometeen me nest in met wat vitamines en paracetamol erbij + uitje op me kamer hehe.
Is het heel erg met me gesteld als ik dacht dat je een chick op bezoek kreeg bij het lezen van 'uitje' op mijn kamer?:p

het schijnt dat die superman is overleden:O

Het schijnt ook dat 2pac nog leeft?

Ik hoop dat deze superman nog wel leeft eigenlijk, een echte held :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.707
Die military press is sick sterk, PR toch?
weet ik eigenlijk niet eens, weet wel dat me Pushpress op 4x90kg staat.
en hij is gewoon met losse barbell staand
kan wel weer zien dat koentje zijn sterkste spiergroep getraind heeft! shoulders are strong as **** hier
mwaoh, vind het niet specifiek me sterkste spiergroep wel een van de plezantste om te trainen, ondanks dat de pomp is me schouders vaak gewoon pijn doet blijf ik er van houden!
Is het heel erg met me gesteld als ik dacht dat je een chick op bezoek kreeg bij het lezen van 'uitje' op mijn kamer?:p
haha ja heel erg Marvin, word wel weer eens tijd overigens - giggity giggity!!
Eindelijk!!!!Ik dacht je al ergens van te kennen, nu weet ik het weer :)

Ik weet niet wanneer je hier komt trainen, maar aub geen Superman pakje aandoen dan :)
Is dit een uitnodiging Robbie, zo ja sta ik er voor open! En nee ik zal heus niet in dat pakje opdagen dan, hoewel ik het er wel goed warm in had:p

Had je overigens me laatste BDB en Latspread gezien (die ik als avatar heb)?

Is dit een uitnodiging Robbie, zo ja sta ik er voor open! En nee ik zal heus niet in dat pakje opdagen dan, hoewel ik het er wel goed warm in had:p

Had je overigens me laatste BDB en Latspread gezien (die ik als avatar heb)?

Tuurlijk mag jij komen trainen, leuk juist :)

Ik zal eens zoeken waar ze staan :)

Niet de ben en jerries vergeten he!

latspread had ik al gepost maar goed

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Je maakt je rug met die latspread te bol, doen de meeste hoor omdat je dan je rug voelt, maar je haalt er de detail mee uit.De wijdte in feite ook omdat je bol gaat staan gaan je lats naar voren, de massa zit er maar je moet dat onder controle krijgen, kwestie van oefenen, bij de Xenos een goedkope grote passpiegel hallen en die tegenover de spiegel zetten waar je voor staat te poseren :)
Met je dubbel bi achter idem, je linker kant trek je je lat meer naar binnen dan de ander, door naar binnen te duwen/trekken voel je wel je spierdike maar in de pose maak je jezelf klein, zonde want de massa zit er dus echt wel :)

robbie regel voor keun even sponsor contract bij de search naar bb talent 2.0: "natural potentie"

• #6.712
Tuurlijk mag jij komen trainen, leuk juist :)

Ik zal eens zoeken waar ze staan :)
Staat vast ik zal je eens PM'en binnekort, zal in 2012 worden dan sowieso als ;)
Niet de ben en jerries vergeten he!
houdt Robbie van Cookies & Cream?
Je maakt je rug met die latspread te bol, doen de meeste hoor omdat je dan je rug voelt, maar je haalt er de detail mee uit.De wijdte in feite ook omdat je bol gaat staan gaan je lats naar voren, de massa zit er maar je moet dat onder controle krijgen, kwestie van oefenen, bij de Xenos een goedkope grote passpiegel hallen en die tegenover de spiegel zetten waar je voor staat te poseren :)
Met je dubbel bi achter idem, je linker kant trek je je lat meer naar binnen dan de ander, door naar binnen te duwen/trekken voel je wel je spierdike maar in de pose maak je jezelf klein, zonde want de massa zit er dus echt wel :)
Wat me latspread betreft heb het altijd een moeilijke pose gevonden, maar ik snap precies wat je bedoelt en ben gelijk gaan checken hoe ik dit kon verbeteren, me latspread varieert qua uitvoering vaak, bij een bepaalde licht inval oogt bol weer beter dan de correcte uitvoering zeg maar. BDB word een moeilijke! thx voor je inzicht, ben overigens ook meer op front-delt gaan focussen, maar moet m'n chest niet achter laten liggen, deze heeft 'aanleg' om snel minder voel te gaan lijken zodra m'n schouders wat voller worden.

robbie regel voor keun even sponsor contract bij de search naar bb talent 2.0: "natural potentie"
God bless you! haha

• #6.714
Rug-Triceps

Front lat pulldown /plate loaded
15x40KG
15x80KG
15x120KG
10x160KG heavy
15x140KG
2x15x100KG

T-bar row
15x40KG
15x80KG
2x13x90KG
15x80KG

Behind neck pulldown
15x40KG
15x60KG
2x13x75KG
15x60KG

Straight arm rope pulldown
15x17,5KG
15x22,5KG
2x15x17,5KG (soms wat meer reps)

even 7min wat gepraat/filmpje gekeken met maat, die ik toevallig in het begin tegen kwam, was wel nice, is die maat waar ik altijd mee train/mee ga stappen etc. /samen getrained vandaag dus

CGBP
15x50KG
12x70KG
10x90KG
6x110KG
12x90KG
12x70KG

Skull-crushers
15x20KG
15x30KG
2x12x40KG
15x30KG

extra
1 arm DB-extension
12x14KG
10x14KG
12x10KG

Reverse-grip pushdown
15x17,5KG
15x22,5KG
2x15x17,5KG

extra
2 sets cross-over 2x20x7,5kg
2 sets incline flyes/db-press
12x26KG ss 5x26KG
10x20KG ss 8x20KG

Comments;
still going strong, voel me weer stukken beter vandaag, wel nog thuis gebleven om uit te zieken had echt slecht geslapen daarna alsnog tot 10uur.

Kan nie, Koen neemt whey shake:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 28 Oct 2011 om 17:57 ----------

btw, masterlijk volume Koen, die hard training weer!!!

15 reppers is killing lijkt me! ik houd het meestal halverwege wel weer voor gezien...

gaat goed bro! nog wat uitzieken vandaag of diehard stappen? ;)

erg sterk man!

CGBP
15x50KG
12x70KG
10x90KG
6x110KG
12x90KG
12x70KG

:woot:

• #6.720
Kan nie, Koen neemt whey shake:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 28 Oct 2011 om 17:57 ----------

btw, masterlijk volume Koen, die hard training weer!!!
En dat niet eens, heb nu echt weinig supps: casseine en jack3d verder heb ik momenteel niks meer. Haal echt alles uit me voeding laatste tijd.
15 reppers is killing lijkt me! ik houd het meestal halverwege wel weer voor gezien...
Bij bepaalde oefeningen ben ik 15 reps gewoon gewend, ik ga altijd tot ik bepaalde gevoel krijg bij een set en meestal is dat tussen 10-15 reps.
gaat goed bro! nog wat uitzieken vandaag of diehard stappen? ;)
ben imo wel genoeg uitgeziekt als ik zo'n training kan neerzetten haha, moederlief was er niet zo blij mee dat ik was gaan trainen terwijl ik 'ziek' was, wil vanavond nog even de stad in gaan of naar Duitsland in de club maar zal de stad worden, zometeen even wat Johnny Walker halen:rolleyes:
Morgen Dreamersland in Eindhoven, katabool weekend voor de boeg.
Thanks bro, die t-bars blijven een gruwelijke oefening he, flink tekeer gaan altijd.
CGBP
15x50KG
12x70KG
10x90KG
6x110KG
12x90KG
12x70KG

:woot:
Had ik vorige week volgens mij ook gedaan, UB gaat wel heel erg hard moet ik zeggen! Benen beginnen ook weer bij te trekken terwijl ik nu pas weer 4 weken consequent benen aan het doen ben op een minimaal volume. /nog steeds spierpijn van dinsdag in me quads.

Terug
Naar boven