- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bishes b mirin'!
lekker keuning!
Waarom een duimloze grip ? inb4epicfail haha
Niet alleen schouders!

1x125 zo'n 5maanden terug toen ik nog UB/LB deed
was vrijdag uitgeweest, niet goed afgelopen..zaterdag nog eens game avond/dag gehouden ipv stappen haha, was nice!
haha, aardig wat reps ja!
bevalt me altijd wel goed, ik neem hem nu 1 tot 2x p.week met stage heb ik wel zo'n dagen dat ik me wat futter voel achteraf. trainingen gaan keihard met jack3d, ook zonder. Pak hem meestal op chestday
vermoed ik ook ja, maar ga nog niet maxen deze tijd, baal echt dat ik niet kan DL'en of Squatten, lijnen in benen worden minder, size blijft.
dat heb ik zelf ook, broek lijkt beetje opgepoft soms door de ruimte bovenin.wees blij dat je size blijft mijn broeken vallen van me kont af tegenwoordig, moet weer een gaatje bij prikken in me riemgelukkig ben ik weer bijna beter
eten marv eten!Man, man! Lig ik te stikken onder de barbell bij een 3x100kg bench..duw jij even droog 8x100 en daarna nog even 6x115kg!Gaat lekker Koen!
Zoals Vergil ook al zegt zou je 1RM nu waarschijnlijk rond de 135-140kg liggen..ik zeg ga ervoor!![]()