AndroidHealthClinic

Log KEUN

Maxen op die bench jonge!
Nice train koenebaas.;)

whooop wat een bazen training weer kerel, nice!

lekkere training koen ga je altijd laaste 2setjes effe terug ingewicht om vol te pompen ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.824
Meestal wel ja, doe dit meer omdat ik hier een lekker gevoel bij heb/krijg en pomp ofcourse.
Volgende training Delts-Legs

Waarom wil je die pomp? Heeft het invloed denk je op je gains om zo te trainen? Hoeveel scoops jack gebruik je trouwens?

• #6.826
Waarom wil je die pomp? Heeft het invloed denk je op je gains om zo te trainen? Hoeveel scoops jack gebruik je trouwens?
Zodat de brahs en brahettes kunnen mirin @gym, nee ik doet dit simpelweg omdat ik bij bepaalde oefeningen geen voldaan gevoel heb aan alleen me werksets, vandaar dat ik vaak in gewicht drop daarna voor 1-2 sets gefocused op contractie. Meestal zo strict en langzaam mogenlijk, depends aan de oefening.

---------- Post toegevoegd Fri 18 Nov 2011 om 10:03 ----------

1 tot 1,75 scoop als ik hem pak

• #6.827
Training van gister

Delts-Legs-Traps

Seated BB-press
15x30KG
15x50KG
12x65KG
8-10x75KG
4x82,5KG VPR 1 spot
10x70KG
12x60KG
15x50KG

Front-raises
10x16KG
10x20KG
10x24KG
10x18KG
13x14KG

Side-raises /12-15 reps
x14KG
x18KG
x20KG
x16KG
x16KG

Upright-rows
3x15x25KG slow controlled reps
geen steken in me delts, wel een pop(pend) gevoel in me pols

Smith squats (benen voor lichaam)
2x15x50KG
2x12x70KG
15x70KG
?x50KG halve reps met verschillende voet standen

1 Legged Leg-curl
2x15x25KG
15x35KG
15x25KG

Standing calve-raises ss Machine shrugs
4 a 5 sets 15x50KG ss 15-20x100KG

Comments:
voorzichtig doen met squats, heb nu sowieso weer een beurse onderrug :o

Die BB press. Focking zwaar:)

Zeg Keun vraagje:
Hoe deed jij je UB/LB trainingen altijd?
Trainde je elke UB training je hele bovenlichaam? Of splitste je dit op in beide UB trainingen.
Dus bijvoorbeeld UB1: rug schouders triceps UB2: borst schouders biceps.
Wat dus niet 2x in de week al je spiergroepen traint.

En Squatte en DL-de je bij elke LB training? Met verschillen reps enzo. En Elke training quads en hams iso en kuiten? Of ene LB training squatten met quad iso's en kuiten en de 2e UB trainingen deadliften met hams iso en kuiten?

Heb uit goede bronnen vernomen dat keuntje een bench pr gezet heeft.

Zal wel 3/4 rep geweest zijn..... :trollface:

• #6.831
Borst-Triceps

shoulder discolations

Flat-BP
15x50KG
12x70KG
10x90KG
6x110KG
1x120KG
1x130KG PR
1x140KG PR dikke PR, 15kg erbij gepakt in +-6 maanden
12x90KG
15x50KG

Incline-flyes
45graden
12x16KG
12x22KG
30graden
3x12x26KG

Incline-BP
15x50KG
12x70KG
10x70KG
8x70KG
12x50KG

Cross-over
20x7,5KG p.kant
15x12,5KG
15x12,5KG
15x7,5KG
1 armed
2x15x7,5KG

Dips
15xbw
2x12xbw +20KG
15xbw

Skull-crushers /nieuwe stang is 10 a 15kg volgens mij
alleen weights genoteerd
15x20KG
2x12x30KG
15x20KG
12x20KG

Reverse-grip pushdown
15x17,5KG
15x22,5KG
15x27,5KG
15x27,5KG ss 15x22,5KG ss 15x17,5KG

Comments;
Gruwelijke workout, ik dacht ga nog een maxen gezien die 6x110kg vrij zwaar ging, 130 was peanuts, 140 toch wel een gevecht maar spotloos!
feelin gud, livin better!

nu eten/koken/douche/gamen/eten/slapen in 1uur

Die BB press. Focking zwaar:)

Zeg Keun vraagje:
Hoe deed jij je UB/LB trainingen altijd?
Trainde je elke UB training je hele bovenlichaam? Of splitste je dit op in beide UB trainingen.
Dus bijvoorbeeld UB1: rug schouders triceps UB2: borst schouders biceps.
Wat dus niet 2x in de week al je spiergroepen traint.

En Squatte en DL-de je bij elke LB training? Met verschillen reps enzo. En Elke training quads en hams iso en kuiten? Of ene LB training squatten met quad iso's en kuiten en de 2e UB trainingen deadliften met hams iso en kuiten?
Ik splitste dit op in beide UB trainingen, van alles een beetje ik kan je binnekort wel eens een voorbeeldje geven.
Ik deed 1 maal in de week squatten zonder DL en de week erna DL en lichte squats, meestal 1x in de 2 weken DL, pakte daarop vaak rackpulls, mis het echt!
hams pakte ik indd op LB deadlift dag, kuiten 2 maal in de week.

Heb uit goede bronnen vernomen dat keuntje een bench pr gezet heeft.
:D 2 zelfs
Zal wel 3/4 rep geweest zijn..... :trollface:
im cummin at yu

mooie PR man! dikke mijlpaal. wel jammer dat de rest vd training bijna alleen maar uit lichte 12-reppers bestaat ;)

• #6.833
overigens excuses als ik minder log en logs bekijk, heb nu eenmaal minder tijd en zin om naast me werk/trainingen ook nog eens alles te gaan bekijken, ben blij als ik wat tijd voor mezelf vrij heb!

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 22:39 ----------

mooie PR man! dikke mijlpaal. wel jammer dat de rest vd training bijna alleen maar uit lichte 12-reppers bestaat ;)
inderdaad, had dit absoluut niet verwacht, schouder voelde goed aan en ik was goed gefocused! Zat daarna echt vol, wou eigenlijk nog zwaar gaan op incline-bp maar dit was al zwaar haha en had geen zin om een spotter te regelen. Zelfde geld voor dips, maar goed ik focus me vrij weinig op gewichten eigenlijk laatste tijd, wel altijd een bepaald gewicht in gedachten.

Gefeli met je benchPR man, supermooi resultaat. Hoe heb jij de motivatie en consitentie er eigenlijk ingehouden tijdens die lange weg?

Nice schoudervolume ook vrijdag.

• #6.835
Gefeli met je benchPR man, supermooi resultaat. Hoe heb jij de motivatie en consitentie er eigenlijk ingehouden tijdens die lange weg?

Nice schoudervolume ook vrijdag.
Ik ben nooit gestopt met trainen, ondanks fysieke klachten, sinds ik volledig hersteld ben van me darmschimmel wat zoals velen weten ook mijn persoonlijkheid toendertijd heeft verandert ben ik nog meer gemotiveerd en heb mezelf ook weer gevonden. Dit ook icm. me vriendengroep(en) irl nu wat ik toendertijd allemaal gemist heb en heb laten vallen.

Trainen is gewoon een manier van leven voor me geworden, standaard 3-4x in de week trainen, 5 a 6x p.dag eten elke dag (op de weekenden na), ik kan gewoon niet zonder.
Heb laatste tijd ook vaak het gevoel dat ik alleen maar eten en maar weinig train.

Post zo even me voeding van vandaag nog eens via me telefoon.

waaaaaatt?!?! 1x140KG is this real life? nice man, congratz!:D

Chill dat je alles op een rijtje hebt, kun je alleen maar meer genieten van bb.

• #6.837
Vlak voordat ik single was geworden had ik alles weer op een rijtje, nu alleen maar meer, alleen foreveralone status haha. Meer genieten van me blackberry right? Nee maar gelijk heb je.

Voeding:
5 boterhammen (kipfilet, kaas+stroop)
110gr rijst + ghoulash
120gr havermout + 2 kiwi's + 1 heel ei + 1 ei-eiwit
Avond eten aardappelen/gehaktballen/rode kool
Portie woknoedles, 130gr tonijn, 1 ei
250gr kwark

niet hele post gecheckt, maar 140 op de bench is wel nice!!

• Like
Waarderingen: KEUN
  • #6.839
Zoals ik net al poste, feelin good livin better..mis alleen liefde van 't vrouwelijk geslacht

know that feel bro

Terug
Naar boven