- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zodat de brahs en brahettes kunnen mirin @gym, nee ik doet dit simpelweg omdat ik bij bepaalde oefeningen geen voldaan gevoel heb aan alleen me werksets, vandaar dat ik vaak in gewicht drop daarna voor 1-2 sets gefocused op contractie. Meestal zo strict en langzaam mogenlijk, depends aan de oefening.Waarom wil je die pomp? Heeft het invloed denk je op je gains om zo te trainen? Hoeveel scoops jack gebruik je trouwens?

Ik splitste dit op in beide UB trainingen, van alles een beetje ik kan je binnekort wel eens een voorbeeldje geven.Die BB press. Focking zwaar
Zeg Keun vraagje:
Hoe deed jij je UB/LB trainingen altijd?
Trainde je elke UB training je hele bovenlichaam? Of splitste je dit op in beide UB trainingen.
Dus bijvoorbeeld UB1: rug schouders triceps UB2: borst schouders biceps.
Wat dus niet 2x in de week al je spiergroepen traint.
En Squatte en DL-de je bij elke LB training? Met verschillen reps enzo. En Elke training quads en hams iso en kuiten? Of ene LB training squatten met quad iso's en kuiten en de 2e UB trainingen deadliften met hams iso en kuiten?
Heb uit goede bronnen vernomen dat keuntje een bench pr gezet heeft.
2 zelfsim cummin at yu
inderdaad, had dit absoluut niet verwacht, schouder voelde goed aan en ik was goed gefocused! Zat daarna echt vol, wou eigenlijk nog zwaar gaan op incline-bp maar dit was al zwaar haha en had geen zin om een spotter te regelen. Zelfde geld voor dips, maar goed ik focus me vrij weinig op gewichten eigenlijk laatste tijd, wel altijd een bepaald gewicht in gedachten.mooie PR man! dikke mijlpaal. wel jammer dat de rest vd training bijna alleen maar uit lichte 12-reppers bestaat![]()
Ik ben nooit gestopt met trainen, ondanks fysieke klachten, sinds ik volledig hersteld ben van me darmschimmel wat zoals velen weten ook mijn persoonlijkheid toendertijd heeft verandert ben ik nog meer gemotiveerd en heb mezelf ook weer gevonden. Dit ook icm. me vriendengroep(en) irl nu wat ik toendertijd allemaal gemist heb en heb laten vallen.Gefeli met je benchPR man, supermooi resultaat. Hoe heb jij de motivatie en consitentie er eigenlijk ingehouden tijdens die lange weg?
Nice schoudervolume ook vrijdag.