MuscleMeat

Log KEUN

U mad?:trollface:

Zit me niet dwars hoor, doe het zelf ook(af en toe).

Welke stoere kloon ben jij dan?

Haha zit je maar te pesten hoor, vind het alleen grappig dat het elke keer zo duidelijk is dat jij het bent ivm je oral aas posts/topics en aan mensen vragen of ze wel of geen alcohol drinken.

Bedankt voor uitleg:) Zie dat voorbeeld(schema) graag tegemoet held.
Gratz met dikke bench pr!!!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.865
Ahaha, njah me rug klachten staan los van krampen. Me biceps hadden gewoon al een 'getraint' gevoel voordat ik aan de training begon al, wou ze toch licht aanpakken. Heb vaker krampen in me onderarm/biceps na een intensieve rug-bicep dag, vooral als ik rug erbij heb gedaan, schiet me alleen erin als ik me haren was achteraf. Dag erna is het weer weg. Qua krampen heb ik een stuk minder last laatste periode doordat ik nu dagelijks dergelijks vit's neem etc. Je zou dat op dit moment de enige supplementantie van mij op dit moment mogen noemen. Heb zelf gaan whey meer al een tijdje!

Wat de weekenden betreft, ik blijf wel een drankje nuttigen alleen met mate zit sowieso kort nu financieel gezien. Ben blij dat ik half januari kan gaan werken en kan sparen voor me toekomstige studieplannen en rijbewijs enz.

Lees mee nog steeds :) Niet dat dat echt nodig is :p

nice man 140 bench

Ahaha, njah me rug klachten staan los van krampen. Me biceps hadden gewoon al een 'getraint' gevoel voordat ik aan de training begon al, wou ze toch licht aanpakken. Heb vaker krampen in me onderarm/biceps na een intensieve rug-bicep dag, vooral als ik rug erbij heb gedaan, schiet me alleen erin als ik me haren was achteraf. Dag erna is het weer weg. Qua krampen heb ik een stuk minder last laatste periode doordat ik nu dagelijks dergelijks vit's neem etc. Je zou dat op dit moment de enige supplementantie van mij op dit moment mogen noemen. Heb zelf gaan whey meer al een tijdje!
Zo herkenbaar!:D Vind het nog een beste training hoor Koen, voor het feit dat je er aan begon met een "ik-heb-al-getraind-gevoel".. Vandaag een rustdagje of staat er weer een knaltraining op de planning?

• #6.869
Knaltraining ofcourse, delts-traps..siked!!
Heb alleen stuitrekkende spier in me borst, zojuist vit-b en magnesium/calc gepakt

• #6.870
Delts-Traps

Seated behind back BB-press (smith)
15xbb
15x30KG
12x50KG
10x60KG
4x70KG ging nogal moeizaam
12x50KG

Upright-row (gewicht excl. ez-b)
15x20KG
15x30KG
15x40KG
15x35KG
15x30KG

Front-raises
10x18KG
10x20KG
10x18KG
12x16KG

Side-raises (om en om zeer strict)
10x14KG
10x16KG
10x16KG
12x14KG
12x12KG

Rear delt-raise
15x14KG
15x16KG
15x14KG
15x12KG

BB-shrugs
15x50KG
12x90KG
4x15x110KG

extra;
seated db-press /zonder rugleuning
12x18KG
10x26KG
12x20KG
12x18KG

shoulder-bombs ss front raises ss side raises
2x15x ss 2x10x ss 2x12x met 12-8KG

Comments;
Decent workout, upright rows nog eens pijnloos gedaan, wel beetje knakkend gevoel in me polsen.

Nog wat pics geschoten na de training, ben veelste lang in de gym geweest na me training nog..was ook al koud aan 't einde

• #6.871
20nj9t.jpg

onyw4.jpg

deze foto had me maat tijdens me set side-raises gemaakt voordat ik begon, heeft die doorgestuurd naar een meid die mij wel digt> WIN! lol

25u4n4j.jpg

Hmmm nice rows weer..

edit/ laatste foto is ****ing bruut man! Fapfapfap

• #6.873
Hmmm nice rows weer..

edit/ laatste foto is ****ing bruut man! Fapfapfap
haha thanks man, die chick was er ook stil van, ze wist niet wat ze erop moest zeggen haha:roflol: ook schrok een meid op de wc van me, ik liep de wc (ruimte) op ineens keekt ze heel opgewekt/licht geschrokken..ik dacht van awyeah!

Laatst bewerkt:
Brute foto's gast, echt goed bezig :thumbs:

Super training en die fotos bruut joh

dikke triceps man !

lekker bench PR ook nog gewenst :)

Bruute pic, juiceboy

KEUN ff vraagje heaa;

Hoe voer jij db rows uit?

Laat je je schouder op dezelfde hoogte, of laat je hem mee naar beneden hangen (als de dumbbell beneden is) En als je de dumbbell weer na boven laat gaan hou je je schouder dan gelijk aan je rug of een stukje mee na boven?

Zo hatelijk ik heb echt tig verschillende tips / uitvoeringsmogelijkheden gekregen.

Het enige waar ik het mee eens ben is dat je elleboog dicht bij je lichaam moet zitten.

Holy sh** wat een schouder workout! Insane volume!

En tja..wat zal ik zeggen over die foto's...

:wanker:

Donders klere. 8 oefeningen voor schouders?:P
EN die foto's. wat een massa:bow2:
Held!!!!! Stuur je nog wat binnekort dan?^^

Terug
Naar boven