AndroidHealthClinic

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.901
Borst-Triceps

Incline press (plateloaded)
15x40KG
15x80KG
6x120KG
12x100KG
15x80KG

Flat-BP (smith)
15x50KG
12x70KG
10x90KG
9x100KG
12x80KG

Incline-flyes
12x16KG
12x22KG
12x26KG
10x26KG
12x20KG

Dips
15xbw
12xbw+20KG
11xbw+40KG
15xbw+20KG ss 12xbw

Push-down
15x27,5KG
15x32,5KG
15x40KG
15x32,5KG

Reverse-grip pushdown
15x25KG
15x30KG
15x25KG
15x15KG

Rope-crunches
3x25x20-35KG

Hanging leg-raises
15xbw
17xbw
22xbw
kleine wedstrijdje met maat van me:p

extra
3 sets 1 arm db-extension

Delts-Biceps

Seated BB-press
15x30KG
2x12x50KG
10x65KG
6-8x75KG
10x67,5KG
12x55KG

Front-raises
10x14KG
10x18KG
10x22KG
10x22KG
12x16KG

1 arm side-raises /strict
12x12KG
10x14KG
10x12KG
15x8KG

Cable rear-delts raises 1 arm
3x15x5-7,5KG

21'en
3x20KG lekker

1 arm Preacher-curl
2x12x14KG
10x14KG

Hammer-curl /tepelhoogte
3 sets gewicht 16-22KG

Comments:
Decent workouts, ben meer te spreken over de kickboks trainingen van afgelopen maandag en gisteravond. Gisteravond dus de 2e proefles gehad en het bevalt me echt super goed! Ik ben vanplan gewoon lid te worden maar het enige waardoor ik ga twijfelen is dat het een prijzige sport is gezien ik op het moment geen baantje heb en ik wil niet dat mijn fysiek eronder gaat lijden. Ik wil sowieso rond 80KG willen blijven wegen als ik het zou gaan doen en ik weet ook dat veel vechters bij 'westrijden' ook zo licht mogenlijk in gewicht gaan zo gaat de trainer daar bijv op 4% bf z'n wedstrijd in.

Sterker nog ik wil ook nog kg's gainen maar of dit haalbaar is dan weet ik niet, ik ben gewoon benieuwd naar hoe ik bb'en en kickboks het beste kan combineren dan.

Het is zeer moeilijk te combineren, ik ben er hierdoor ook mee gestopt. Je lichaam krijgt zwaar op z'n klote elke training weer. Wel is het een hele vette sport, en goed voor je conditie.

Het is zeer moeilijk te combineren, ik ben er hierdoor ook mee gestopt. Je lichaam krijgt zwaar op z'n klote elke training weer. Wel is het een hele vette sport, en goed voor je conditie.

Kan het niet beter verwoorden, mij is het ook niet gelukt. Het is echt leuk om te doen maar op een gegeven moment kom je op een dood punt waarbij je motivatieloos wordt (meestal op bb gebied)

Kan het niet beter verwoorden, mij is het ook niet gelukt. Het is echt leuk om te doen maar op een gegeven moment kom je op een dood punt waarbij je motivatieloos wordt (meestal op bb gebied)
Klopt, je krijgt steeds meer pijntjes tijdens het trainen waardoor de lol een beetje verdwijnt. Voor mij althans.

dit
ik heb ook een jaartje mma gedaan en toen kwam ik tot de conclusie dat ik het niet kan combineren...

super training kerel, ik denk ook dat het moeilijk te combineren is maar niks is onmogelijk natuurlijk. Je zult wel een keuze moeten maken waar je de prioriteit legt.

flinke training man! respect

Helddd!!!!!!!!!

• #6.909
Even korte update, door financiele omstandigheden stel ik het kickboksen nog even uit tot aan februari-maart ongeveer kan ook later zijn maar als alles goed verloopt kan je van deze datum uitgaan. Ben super siked voor de kickbokstrainingen!!
Wat dus betekend dat ik me nu dus gewoon nog bezig houd met bb'en, ik probeer nog enkele gains te maken voordat ik ga kickboksen en hoop hiermee tevreden te zijn want ik zal dan ook wat size inleveren door conditie training etc. blijf dan wel gewoon 3 maal in de week trainen en 'sowieso' 5 dagen in de week dedication aan me voeding.
En in de weekend 'YOLO' is de motto voor de mensen die me snappen

Wel wil ik een paar x door de week wat cardio doen o.a. ook touwtje springen als warm-up, gezien dit ook 1maal p.week tijdens kickboksen word gedaan en er nu niet echt al te goed in ben haha.

Dus je wilt niet meer super mega groot worden?

• #6.912
Dus je wilt niet meer super mega groot worden?
Mijn doel is eigenlijk 90-95kg -10% bf, maar ik heb nu laatste tijd minder lichamenlijk klachten doordat ik anders ben gaan trainen en meer stretch en ik denk dat kickboks in dat opzich beter is voor me lichaam. (ik wacht nog steeds op me schoenzooltjes, maar ik lijk al redelijk te herstellen).
En ja ik ga er niet eromheen draaien wil ik nog echt groot worden als ik bb'en en kickboks ga doen dan is aas toch de enige optie..
met andere woorden ik moet prioriteiten stellen waar ik mijn waardes leg

ik kan altijd nog omschakelen dus
Dat is ie toch al...
lol maar gaat echt lekker keun als ik die foto's zie, vooral die rug :eek:
haha valt reuze mee:p

Valt niet mee Koen, je bent goed bezig. :thumbs:
Ga je nou nog naar de Flex volgend weekend? Ik krijg echt helemaal geen hoogte van je. Je bent net een vrouw! :D

• #6.915
Valt niet mee Koen, je bent goed bezig. :thumbs:
Ga je nou nog naar de Flex volgend weekend? Ik krijg echt helemaal geen hoogte van je. Je bent net een vrouw! :D
ik twijfel nog, had vandaag zo goed als NIET besloten..maar van de andere kant wil ik wel gaan ik laat het morgen officieel aan Pleister weten.
would u hit it als ik een vrouw was:trollface:
You Only Live Once
(is niet de originele versie is vertraagd)

http://www.youtube.com/watch?v=FSLJKMXvS4M&feature=related

Aha dat betekent dus gewoon junken/zuipen/feesten? :D

De nieuwe badr hari is born

• #6.919
Terug
Naar boven