MuscleMeat

Log KEUN

Damn op die eerst foto komt je borst er ook goed uit man, nice! En die laatste foto kunnen ze wel op de cover van een of ander bb tijdschrift gebruiken!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.882
Brute foto's gast, echt goed bezig :thumbs:

Super training en die fotos bruut joh

dikke triceps man !

lekker bench PR ook nog gewenst :)
still feels good
ahaha wederzijds
KEUN ff vraagje heaa;

Hoe voer jij db rows uit?

Laat je je schouder op dezelfde hoogte, of laat je hem mee naar beneden hangen (als de dumbbell beneden is) En als je de dumbbell weer na boven laat gaan hou je je schouder dan gelijk aan je rug of een stukje mee na boven?

Zo hatelijk ik heb echt tig verschillende tips / uitvoeringsmogelijkheden gekregen.

Het enige waar ik het mee eens ben is dat je elleboog dicht bij je lichaam moet zitten.
leuke vraag, ben van mening dat het verschillende mogelijkheden zijn om de DB-row uit te voeren ook qua richting waar de DB heen draait, zo weet ik dat 'Robke' bijv. regelmatig de croc-row uitvoerd. Hoe dan ook, ik zelf maak er meer een 'swing' naar me heupen toe. Ik leun meestal tegen het DB-rack aan en laat me arm volledig gestrekt hangen en breng hem dan vloeiend naar me middel, ongeveer de zelfde movement als je de straight arm rope pulldown doet. Maar ik doe niet zovaak DB-rows dus. Je moet gewoon verschillende varianten proberen en kijken hoe je hem het beste voelt.

Holy sh** wat een schouder workout! Insane volume!

En tja..wat zal ik zeggen over die foto's...

:wanker:
SirFapAllot:D thx M

even een paar quotes beantwoorden hierboven

thanks voor de comments bro's, appreciated allot!

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 15:39 ----------

Damn op die eerst foto komt je borst er ook goed uit man, nice! En die laatste foto kunnen ze wel op de cover van een of ander bb tijdschrift gebruiken!
come at me Flex Magazine haha:p

AIght, thnx voor uitleg. Nja idd echt veel uitvoeringen maar was benieuwd dus vraag beetje rond :D

• #6.884
training van gister, beetje van alles wat..focus lag op benen zover het ging.
gewichten weet ik niet meer precies dus ik vermeld alleen de oefeningen met het aantal sets, incl. warm-up

stretchen

leg-extensions
6 sets

1 legged squats /plates in handen
2x15xbw
3x15xbw +40kg voelt lekker

1 legged leg-curl
3-4x15x25KG

standing calve-raises (smith)
4-5x15x50KG

incline-bp /met trillende benen
2x15x50KG
2x12x70KG
12x60KG
15x50KG

incline-flyes
12x16KG
12x20KG
12x26KG
10x26KG
12x20KG

Hammer-curl
10x14KG
10x20KG
10x26KG
10x20KG

1 armed Preacher-curl /bench
2x10x14KG
8x16KG
12x12KG

Concentration-curl
12x14KG
10x14KG
12x12KG

Dips
15xbw
12xbw+20KG
10xbw+40KG
6 of 8xbw+50KG
15xbw+30KG ss 12xbw

Seated EZ-bar extension
3x15x20KG (excl. ez-b)

1 arm reverse pushdown
3 sets

rope-crunches
3x25x25KG

Ziek koen, je gaat met de maand vooruit. Kan me nog vaag pics van 1,5 jaar geleden herinneren. Genetics :-)

Damn man, concurrentie wordt steeds groter:D
Nette trainingen Keun!

mooie volume weer!

sicke chest en guns bro..ik zie nu pas dat je weer fotos heb geplaatst..jy gaay echt hard volgens my..hoeveel kg ben je aangekomen sinds dat je fanatiek traint?

mooie pics man! je gaat echt hard :D

nette training!

Vanwaar die halve fullbody training?

• #6.893
Ziek koen, je gaat met de maand vooruit. Kan me nog vaag pics van 1,5 jaar geleden herinneren. Genetics :-)
thanks kerel, het gaat lekker ja maar ben nog lang niet tevreden zo heb ik momenteel weer even een dipje, wat dus meer eten betekend komende week.
ik zal binnekort nog wel eens oude pics uploaden voor de lol ter vergelijking.
Je ziet er zeer goed uit man.(nohomo)
bedankt! daten (no homo) - welkom Ronnie
Damn man, concurrentie wordt steeds groter:D
Nette trainingen Keun!
killy is me voorbeeld ik heb net als jou met hem in contact te komen en samen met hem te trainen via jou als contact persoon haha, thx!!
je moet wat eh
sicke chest en guns bro..ik zie nu pas dat je weer fotos heb geplaatst..jy gaay echt hard volgens my..hoeveel kg ben je aangekomen sinds dat je fanatiek traint?
2007 58
2009 67kg
2010 77kg top daarna gecut tot 69-70, baal ik nog steeds van
2011 86kg top tot nu toe

ben nu 2 jaar into voeding/bb'en zeg maar, trainde altijd fanatiek, ging voorruit maar nu meer gediscplineerd, los van de weekenden..zolang mijn trainingen hard blijven gaan en me bodyweight steady kan ik me dit vooroorloven. Wil volgend jaar voor de zomer eigenlijk wel shredded erbij staan op zo'n 80kg+ /als het mee zit
bedankt voor de complimenten
komt wel goed bro met de jaren ;)
mooie pics man! je gaat echt hard :D
'vind ik leuk' in het Spaans ;)
nette training!

Vanwaar die halve fullbody training?
prioriteit ging naar benen, de rest was eigenlijk allemaal extra op een lager tandje.

Looking good Keun!

raar vraagje, maar waar haal je zulke hemden zoals bij je rugfoto.

• #6.897
update:

Gister ben ik voor het eerst 'eindelijk' eens meegegaan naar een kickboks training, ik was dit al veel eerder vanplan maar is er nooit van gekomen. Beviel me super! sterker nog ik ga a.s. donderdag weer meedoen.. ik had me zodanig vermaakt dat ik misschien ook een abbo ga nemen.
Ik ken een aantal jongens uit m'n omgeving die daar al een aantal jaar doen trainen, 3 van mijn leeftijd die allemaal rond de 4jaar al daar trainen en ook wedstrijden doen zo nu en dan, ik ben sowieso altijd een 'competitive' persoon geweest en het spreekt me echt aan, ook de sfeer onder het team. Nu moet ik wel in me achterhoofd houden dat ik ook NIET teveel kg's wil verliezen me trainingen wel zodanig kan aanpassen als ik dit graag wil doen.
Ook zit mijn ex-trainingspartner daar, hij is een van de mede-trainers, dankzij hem heb ik mijn krachtgains te danken toen ik in m'n 2e trainingsjaar inging, toen zat ik al op een BP van 1x100 of 110kg op een bodyweight van 66-68kg.
Hij was voorheen ook into bodybuilding en hij was een buffe/ripped mofo! nu nog steeds een big boy alleen ben ik een stuk voorruit gegaan in die tijd..

Any how, ik hou jullie op de hoogte! Vanavond komt er iig een training.

oehh! busted ben ik nu :$
thanks mack!
raar vraagje, maar waar haal je zulke hemden zoals bij je rugfoto.
heb mijne bij muscletotaal besteld

Indrukwekkende progressie buffel, wist niet dat jij als mega ecto begonnen was man!

Kickboxen heb ik ook weleens aan gedacht! Ben benieuwd hoe je dat met bb gaat combineren!:D

kickboksen is heerlijk ik doe het thuis altijd als cardio vorm ben 3x in een les geweest heerlijk joh lekker kapot gaan en super goed voor cardio!

Terug
Naar boven