istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
still feels gooddikke triceps man !
lekker bench PR ook nog gewenst![]()
ahaha wederzijds
leuke vraag, ben van mening dat het verschillende mogelijkheden zijn om de DB-row uit te voeren ook qua richting waar de DB heen draait, zo weet ik dat 'Robke' bijv. regelmatig de croc-row uitvoerd. Hoe dan ook, ik zelf maak er meer een 'swing' naar me heupen toe. Ik leun meestal tegen het DB-rack aan en laat me arm volledig gestrekt hangen en breng hem dan vloeiend naar me middel, ongeveer de zelfde movement als je de straight arm rope pulldown doet. Maar ik doe niet zovaak DB-rows dus. Je moet gewoon verschillende varianten proberen en kijken hoe je hem het beste voelt.KEUN ff vraagje heaa;
Hoe voer jij db rows uit?
Laat je je schouder op dezelfde hoogte, of laat je hem mee naar beneden hangen (als de dumbbell beneden is) En als je de dumbbell weer na boven laat gaan hou je je schouder dan gelijk aan je rug of een stukje mee na boven?
Zo hatelijk ik heb echt tig verschillende tips / uitvoeringsmogelijkheden gekregen.
Het enige waar ik het mee eens ben is dat je elleboog dicht bij je lichaam moet zitten.
SirFapAllotHoly sh** wat een schouder workout! Insane volume!
En tja..wat zal ik zeggen over die foto's...
thx Mcome at me Flex Magazine hahaDamn op die eerst foto komt je borst er ook goed uit man, nice! En die laatste foto kunnen ze wel op de cover van een of ander bb tijdschrift gebruiken!

thanks kerel, het gaat lekker ja maar ben nog lang niet tevreden zo heb ik momenteel weer even een dipje, wat dus meer eten betekend komende week.Ziek koen, je gaat met de maand vooruit. Kan me nog vaag pics van 1,5 jaar geleden herinneren. Genetics :-)
bedankt! daten (no homo) - welkom Ronnie
killy is me voorbeeld ik heb net als jou met hem in contact te komen en samen met hem te trainen via jou als contact persoon haha, thx!!Damn man, concurrentie wordt steeds groter
Nette trainingen Keun!
je moet wat eh
2007 58sicke chest en guns bro..ik zie nu pas dat je weer fotos heb geplaatst..jy gaay echt hard volgens my..hoeveel kg ben je aangekomen sinds dat je fanatiek traint?
komt wel goed bro met de jaren

'vind ik leuk' in het Spaans

prioriteit ging naar benen, de rest was eigenlijk allemaal extra op een lager tandje.nette training!
Vanwaar die halve fullbody training?
killy is me voorbeeld ik heb net als jou met hem in contact te komen en samen met hem te trainen via jou als contact persoon haha, thx!!
oehh! busted ben ik nu :$
thanks mack!
heb mijne bij muscletotaal besteldraar vraagje, maar waar haal je zulke hemden zoals bij je rugfoto.