- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
er zijn altijd mensen die mensen kennen, zolang ik het niet nodig heb hou ik me hier ook niet mee bezighoe kom je eigenlijk aan die shit enzo AAS.
en is dat nie gevaarlijk?
er zijn altijd mensen die mensen kennen, zolang ik het niet nodig heb hou ik me hier ook niet mee bezig
And be proud!!er zijn altijd mensen die mensen kennen, zolang ik het niet nodig heb hou ik me hier ook niet mee bezig
niet lelijk genoegKoen blijf nou maar gewoon natty! Je bent al lelijk genoeg zo![]()
ben je ook bereid om zoveel te eten als je groter wilt worden als je met aas de 100 kg bereikt moet je ****ing veel eten om het te onderhoudeni don't do drugs..'drugs are bad mmkay' - nee maar die dingen doe ik niet aan en zal ik ook nooit
ben je ook bereid om zoveel te eten als je groter wilt worden als je met aas de 100 kg bereikt moet je ****ing veel eten om het te onderhouden
je weegt 87 kg en vreet rond de 4,000 kcal dat is ****ing veel clean voedsel wtf wil je doen als je aan de aas gaat en boven de 100 kg gaat? dan heb je geen sociaal leven en zit je heel de dag te eten
ik twijfel nog, had vandaag zo goed als NIET besloten..maar van de andere kant wil ik wel gaan ik laat het morgen officieel aan Pleister weten.

je weegt 87 kg en vreet rond de 4,000 kcal dat is ****ing veel clean voedsel wtf wil je doen als je aan de aas gaat en boven de 100 kg gaat? dan heb je geen sociaal leven en zit je heel de dag te eten
Ik at toen ik 79kg was ook al 5000kcal, nu nog steeds.
Puur alleen leren wat je lichaam kan en nodig heeft, ik at gewoon teveel carbs en te weinig vetten.
Maar 5000-6000kcal kan je makkelijk combineren met een sociaal leven.
Been there done that

Ja gewoon de hele dag rondlopen met een camelbag met volle chocolademelk![]()
Even korte update, door financiele omstandigheden stel ik het kickboksen nog even uit tot aan februari-maart ongeveer kan ook later zijn maar als alles goed verloopt kan je van deze datum uitgaan. Ben super siked voor de kickbokstrainingen!!
Wat dus betekend dat ik me nu dus gewoon nog bezig houd met bb'en, ik probeer nog enkele gains te maken voordat ik ga kickboksen en hoop hiermee tevreden te zijn want ik zal dan ook wat size inleveren door conditie training etc. blijf dan wel gewoon 3 maal in de week trainen en 'sowieso' 5 dagen in de week dedication aan me voeding.
En in de weekend 'YOLO' is de motto voor de mensen die me snappen
Wel wil ik een paar x door de week wat cardio doen o.a. ook touwtje springen als warm-up, gezien dit ook 1maal p.week tijdens kickboksen word gedaan en er nu niet echt al te goed in ben haha.
heb 2 kaarten weglaten leggenLast time I checked waren er geen kaarten meer beschikbaar... Als je wel een manier hebt om er aan te komen, laat ff weten, wil wel gaan![]()
Het ging vrij goed qua techniek al vind ik zelf, de sfeer, het team en de sport is geweldig! Heb het gevoel nu dat ik me liever op kickboksen wil focussen maar van de andere kant niet..sowieso dat ik alles ga geven ga ik het doen.als je nog nooit heb gekickbokst dan is 19 vrij laat om nog wat te worden in die sport
wil je gewoon lekker trainen dan zijn er ook andere manieren dan bijv jezelf 2x per week voor je kop te laten slaan
ik zou lekker doorgaan met wat je nu doet - je hebt aanleg of verleg je meer naar strongman of zoiets
wel een gave sport kickboksen
http://www.youtube.com/watch?v=CFCUqXwIbRw
ik was/ben altijd fan geweest van andy souwer