XXL Nutrition

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.921
i don't do drugs..'drugs are bad mmkay' - nee maar die dingen doe ik niet aan en zal ik ook nooit

hoe kom je eigenlijk aan die shit enzo AAS.
en is dat nie gevaarlijk?

• #6.923
er zijn altijd mensen die mensen kennen, zolang ik het niet nodig heb hou ik me hier ook niet mee bezig

Whoola swa, jij bent my best klant jwz...

Whoola ,jij kopen al mijn testo's en diana's!!! Ik super veel floes hebben, aight!

Koen blijf nou maar gewoon natty! Je bent al lelijk genoeg zo:trollface:

ik twijfel nog, had vandaag zo goed als NIET besloten..maar van de andere kant wil ik wel gaan ik laat het morgen officieel aan Pleister weten.

Last time I checked waren er geen kaarten meer beschikbaar... Als je wel een manier hebt om er aan te komen, laat ff weten, wil wel gaan :(

je weegt 87 kg en vreet rond de 4,000 kcal dat is ****ing veel clean voedsel wtf wil je doen als je aan de aas gaat en boven de 100 kg gaat? dan heb je geen sociaal leven en zit je heel de dag te eten

Ik at toen ik 79kg was ook al 5000kcal, nu nog steeds.
Puur alleen leren wat je lichaam kan en nodig heeft, ik at gewoon teveel carbs en te weinig vetten.
Maar 5000-6000kcal kan je makkelijk combineren met een sociaal leven.

Been there done that

Ik at toen ik 79kg was ook al 5000kcal, nu nog steeds.
Puur alleen leren wat je lichaam kan en nodig heeft, ik at gewoon teveel carbs en te weinig vetten.
Maar 5000-6000kcal kan je makkelijk combineren met een sociaal leven.

Been there done that

Ja gewoon de hele dag rondlopen met een camelbag met volle chocolademelk :D

Even korte update, door financiele omstandigheden stel ik het kickboksen nog even uit tot aan februari-maart ongeveer kan ook later zijn maar als alles goed verloopt kan je van deze datum uitgaan. Ben super siked voor de kickbokstrainingen!!
Wat dus betekend dat ik me nu dus gewoon nog bezig houd met bb'en, ik probeer nog enkele gains te maken voordat ik ga kickboksen en hoop hiermee tevreden te zijn want ik zal dan ook wat size inleveren door conditie training etc. blijf dan wel gewoon 3 maal in de week trainen en 'sowieso' 5 dagen in de week dedication aan me voeding.
En in de weekend 'YOLO' is de motto voor de mensen die me snappen

Wel wil ik een paar x door de week wat cardio doen o.a. ook touwtje springen als warm-up, gezien dit ook 1maal p.week tijdens kickboksen word gedaan en er nu niet echt al te goed in ben haha.

als je nog nooit heb gekickbokst dan is 19 vrij laat om nog wat te worden in die sport

wil je gewoon lekker trainen dan zijn er ook andere manieren dan bijv jezelf 2x per week voor je kop te laten slaan

ik zou lekker doorgaan met wat je nu doet - je hebt aanleg of verleg je meer naar strongman of zoiets

wel een gave sport kickboksen

http://www.youtube.com/watch?v=CFCUqXwIbRw

ik was/ben altijd fan geweest van andy souwer

• #6.936
Last time I checked waren er geen kaarten meer beschikbaar... Als je wel een manier hebt om er aan te komen, laat ff weten, wil wel gaan :(
heb 2 kaarten weglaten leggen
als je nog nooit heb gekickbokst dan is 19 vrij laat om nog wat te worden in die sport

wil je gewoon lekker trainen dan zijn er ook andere manieren dan bijv jezelf 2x per week voor je kop te laten slaan

ik zou lekker doorgaan met wat je nu doet - je hebt aanleg of verleg je meer naar strongman of zoiets

wel een gave sport kickboksen

http://www.youtube.com/watch?v=CFCUqXwIbRw

ik was/ben altijd fan geweest van andy souwer
Het ging vrij goed qua techniek al vind ik zelf, de sfeer, het team en de sport is geweldig! Heb het gevoel nu dat ik me liever op kickboksen wil focussen maar van de andere kant niet..sowieso dat ik alles ga geven ga ik het doen.

strongman no way met mijn klachten nu al

prachtige match!

• #6.937
voor de training dus die pre/w genomen, ging daarna vrij laat na inname naar de gym, werd me een beetje licht in me hoofd, tijdens de training vaak moeten stoppen..bijna braken.

Borst-Triceps

Incline-BP
2x15x30KG
12x50KG
12x70KG
3x8x80KG
12x65KG

Flat-Flyes
12x18KG
12x22KG
10x22KG
10x22KG

15min bijkomen

Flat-BP machine
15x100KG
15x100KG +40KG
10x100KG +40KG
12x100KG

Cross-over
15x5KG
15x7,5KG
15x10KG
2x15x5KG 1 armed

CGBP
15x50KG
10x70KG
10x80KG
8x80KG
12x65KG
12x50KG slow negatief, explosief positief

1 arm overheid DB-extension
15x18KG
15x22KG
15x26KG

Rope pushdown
15x20KG
15x17,5KG
ander station gegaan
15x22,5KG
15x17,5KG

Reverse-grip pushdown
3x15x20KG

Hanging leg-raises
4x10xbw

Lying bench crunches
3x20-25 reps

Mooie training Koen! Sterke CGBP's ook!:D

Ik heb dat ook weleens met PWO's dat ik licht in mijn hoofd wordt! Soms zelfs een beetje weke beentjes..maar meestal knal ik er aardig op! Heb je deze PWO alleen als negatief ervaren of..?

• #6.940
Heb hem eerder al goed ervaren ;)
Training was heel minimaal maar, toch nog iets ervan gemaakt met moeite. Nog steeds niet hellemaal lekker, kan ook het weer zijn. Ik had hele klamme handen en trilde ook lichtjes, wel een zieke pomp.

Terug
Naar boven