Fitness Seller

Log KEUN

Doe toch eens normaal met die frontraises gek!!! :)

Hahah fokking bazen training Koentje!
Hoe staat het met de stand van je schouders? Aangezien je front raises zo t*ring sterk zijn, lijkt het me dat ze wel iets te ver naar voren staan? Misschien dat ook Ice hier wat over kan zeggen.. :P

Die hammergrip raises zag ik iemand laatst ook doen, was ze al van plan. Hoe voel je die anders dan gewone frontraises?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.964
thx Ice

Hahah fokking bazen training Koentje!
Hoe staat het met de stand van je schouders? Aangezien je front raises zo t*ring sterk zijn, lijkt het me dat ze wel iets te ver naar voren staan? Misschien dat ook Ice hier wat over kan zeggen.. :P
ik twijfel heel vaak over de stand van me schouders, vind zelf dat me voorste schouderkoppen achter lopen:o
Die hammergrip raises zag ik iemand laatst ook doen, was ze al van plan. Hoe voel je die anders dan gewone frontraises?
had gister beetje steken in me schouder bij de reguliere vandaar dat ik ze zo even deed, ook schakel ik over naar hammergrip als me grip het niet meer houdt, laatste 2 reps soms.

Stand van z'n schouders niet op gelet en is niet opgevallen, dus je zou kunnen zeggen dat ze vrij normaal zijn :o
Als die arme sloeber nou in de kerst weer komt dan kan ik even inspecteren (no homo).

:trollface: Koen?

• #6.966
Stand van z'n schouders niet op gelet en is niet opgevallen, dus je zou kunnen zeggen dat ze vrij normaal zijn :o
Als die arme sloeber nou in de kerst weer komt dan kan ik even inspecteren (no homo).

:roflol: wacht maar bro, binnekort zeg ik 'jullie stressen om een 3 barkie lanvin!'

Haha nou tot nu toe heb ik als werkloze student gewoon nog meer geld dan jij :roflol:

Nee maar even serieus, neem even een lening voor komende vakantie! :trollface:
Ter motivatie even wat kernwoorden: BF3, hotel, grachten, jack, clubs, J's, vreten in inmense proporties, hardcoregym :)

• #6.968
ik mis de woorden chimeid, ho, drunkteens
p.s. verkapt-kijk-mij... wacht maar ik ga hosselen voor die gucci

Lol, ja zo kan ik nog wel door.. Red light district zijn we ook nog geweest.. Eerste hulp etc..

Daarom zeg ik: RERUN!

• #6.970
Training van gister

Rug-Biceps

Chin-ups
10x10xbw VPR!

Seated Cable-row
15x40KG
15x55KG
15x70KG
12x70KG

V-bar pulldown
15x45KG
15x60KG
12x75KG
12x75KG
15x55KG

Touwtje springen 5min

BB-curl
15xbb
12x30KG
10x40KG
12x30KG

Pose-curl 1 armed
3x12x7,5KG

Concentration-curl - 10-12 reps
x14KG
x14KG
x10KG

DB-curl
10x14KG

5min touwtje springen

tussendoor 3 sets lying crunches/raises 40-50 reps total

Comments:
Goeie training, immense pomp van die chin-up sessie in me biceps.
Wat het touw springen betreft, hier begin ik alvast mee zodat ik wat conditie opbouw voor als ik 'ga' kickboksen.

WAAATTTT 5 minuten touwtje springen! NICE! :D

:trollface:
Echt heel netjes man 10x10xBW
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toch nog een kritisch puntje: Van 5 minuten touwtje springen ga jij geen conditie opbouwen hoor Koen;)

• #6.972
u srs? Ik ga het opbouwen, volgens mij heb ik in totaliteit zo'n 15min gesprongen.. ik heb dit sinds de basisschool niet meer gedaan wil hier nu een beetje goed in worden weer.
Was echt killing trouwens

verder thx bro!

10x10 chins is wederom heel sterk! Kan ik alleen nog maar van dromen :D!

10x10 is super sterk man! netjes! ik was al blij met mijn 10x5:D

Komt ie dan naar A'delft? :p (of woonde je daar niet Ice?)

Touwtje springen is volgens mij eerder voor de lichtvoetigheid oid. Als je conditie wil zul je toch echt moeten gaan fietsen/rennen. Maak een mix van interval, en lange afstand..

Training is weer insane of course, nice! :D

• #6.977
10x10 chins is wederom heel sterk! Kan ik alleen nog maar van dromen :D!
your time will come young padawan
10x10 is super sterk man! netjes! ik was al blij met mijn 10x5:D
prima toch, niet met mij vergelijken ;)
het was overigens niet te bedoelling om 10x10 te doen, me warm up was 10 reps en ik vond het wat moeizaam gaan dus wou geen extra weight erbij hangen, goed uitgepakt.
Touwtje springen is volgens mij eerder voor de lichtvoetigheid oid. Als je conditie wil zul je toch echt moeten gaan fietsen/rennen. Maak een mix van interval, en lange afstand..

Training is weer insane of course, nice! :D
was anders toch aardig buiten adem, ik ga op op bepaalde dagen cardio erbij pakken, zal meerendeels warming up zijn. 'lichtvoetigheid' heb ik ook nodig dan dus

Yep, natuurlijk moet je het blijven doen mbt lichtvoetigheid. Maar voor conditie zou ik dus wat anders doen!

GIng jij morgen nou nog naar flex cup? Net nog een kaartje weten te fixen

• #6.980
Als wij vandaag onze kaartjes binnenkrijgen wel ja, ben nu wel nerveus nu ik weet dat jij komt :$

Terug
Naar boven