- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik twijfel heel vaak over de stand van me schouders, vind zelf dat me voorste schouderkoppen achter lopenHahah fokking bazen training Koentje!
Hoe staat het met de stand van je schouders? Aangezien je front raises zo t*ring sterk zijn, lijkt het me dat ze wel iets te ver naar voren staan? Misschien dat ook Ice hier wat over kan zeggen..![]()
had gister beetje steken in me schouder bij de reguliere vandaar dat ik ze zo even deed, ook schakel ik over naar hammergrip als me grip het niet meer houdt, laatste 2 reps soms.Die hammergrip raises zag ik iemand laatst ook doen, was ze al van plan. Hoe voel je die anders dan gewone frontraises?
Stand van z'n schouders niet op gelet en is niet opgevallen, dus je zou kunnen zeggen dat ze vrij normaal zijn![]()
Als die arme sloeber nou in de kerst weer komt dan kan ik even inspecteren (no homo).
Koen?
wacht maar bro, binnekort zeg ik 'jullie stressen om een 3 barkie lanvin!'Stand van z'n schouders niet op gelet en is niet opgevallen, dus je zou kunnen zeggen dat ze vrij normaal zijn![]()
Als die arme sloeber nou in de kerst weer komt dan kan ik even inspecteren (no homo).
Koen?
(of woonde je daar niet Ice?)your time will come young padawan10x10 chins is wederom heel sterk! Kan ik alleen nog maar van dromen!
prima toch, niet met mij vergelijken10x10 is super sterk man! netjes! ik was al blij met mijn 10x5![]()

was anders toch aardig buiten adem, ik ga op op bepaalde dagen cardio erbij pakken, zal meerendeels warming up zijn. 'lichtvoetigheid' heb ik ook nodig dan dusTouwtje springen is volgens mij eerder voor de lichtvoetigheid oid. Als je conditie wil zul je toch echt moeten gaan fietsen/rennen. Maak een mix van interval, en lange afstand..
Training is weer insane of course, nice!![]()