AndroidHealthClinic

Log KEUN

10x10 chin-up...

Ik ben weg hier! Ga wel naar dutchfitness! :(:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.982
Borst-Biceps

Seated machine-press (plateloaded)
15x20KG
15x40KG
15x60KG
15x80KG
2x12x120KG

Incline-BP
15x50KG
12x70KG
10x90KG
2x8x90KG

Incline-flyes
15x16KG
12x22KG
2x12x26KG
12x24KG
15x18KG

Flat Machine BP
15x100KG
15x100KG +40KG
12x100KG +50KG ss 8x120KG ss 10x80KG

Hammer-curl
10x14KG
10x20KG
10x26KG
10x22KG
10x18KG

1 arm preacher-curl /bench
12x12KG
12x14KG
10x16KG
8x16KG
12x12KG
15x10KG

DB-curl
3x10x14KG

extra
10min + touwtje springen
2x50 lying crunches /variant
stretching

Comments:
shape is epic!! zat lekker in me vel, voelde me alleen echt vies hard bekeken..nogal dunne stringer tanktop aan, die me vorig jaar veelste groot was!

Eerst rug-biceps en daarna borst-biceps? Im confused. Wel supervette incline BP. Dropsetje ook lekker.

• #6.984
andere weekplanning + vind me biceps achterlopen..ik post eens een casual foto die me collega had gemaakt vandaag, als ik niet deed flexen zou het me stage punt beinvloeden, eikel! :roflol: allemaal voor de lulz ofcourse.

iqypu0.jpg

Wat mij de laatste tijd wel helpt bij biceps is dit, ene week doe ik dan normale curls andere week dit, doe altijd ook wel preacher en hammer elke arm workout, maar met v curls branden ze altijd wel lekker:

http://www.youtube.com/watch?v=hTa_70vZR5Q

• Like
Waarderingen: KEUN
Haha kantoorpikkie :p

Lekkere training! En als je je biceps eens goed wil aanpakken.. Doe dan heavy sets low reps, daar reageren je biceps 't beste op. Anders kun je de speed nog wat oppompen, heb ook gelezen dat dat de groei van je biceps ten goede komt. Bron is wel de MH wat die laatste tip betreft. :P

Keun was je op de Flexcup?

• #6.990
Kantoorbaantje is niks voor me of ja stage, vandaar dat ik iets met sport wil gaan doen, nogal moeilijk om een keuze te maken.
Filmpje straks even kijken en moet indd nog eens low reps nemen!

@timmert: ik was op de flexcup ja! Ik zat op rij 14, links achterin.
Heb je me gezien..had achteraf wel gelezen dat je er ook was, hadden eigenlijk even moeten meeten ofzo ;)

Nou ik zit te twijfelen of ik je gezien heb, ik zat rij 11 in het midden.
Maar volgens mij heb ik je gezien bij die woktent tegenover, was jij daar met nog 2 jongens?

• #6.992
Nou ik zit te twijfelen of ik je gezien heb, ik zat rij 11 in het midden.
Maar volgens mij heb ik je gezien bij die woktent tegenover, was jij daar met nog 2 jongens?

Ja klopt, we waren vrij storend daar :roflol: kwart over 5 tot 6uur waren we daar, ik had een t-shirt hemd aan (zwart)
Zat jij op die leren stoel met nog een maat, ken me wel herinneren dat daar 2 jongens zaten, we hadden onze zakken ernaast gelegt.

Hey keun. lees al een tijdje mee in je log maar nog nooit gereageerd. Vind je dat echt super trainingen hebt, vooral borst en schouders altijd keihard! Je staat er ook super bij! door Jou heb ik ook net een eigen log aangemaakt, is goed voor de motivatie haha! Keep it up en zal vaker posten in je log! Groeten!

• #6.994
Hey keun. lees al een tijdje mee in je log maar nog nooit gereageerd. Vind je dat echt super trainingen hebt, vooral borst en schouders altijd keihard! Je staat er ook super bij! door Jou heb ik ook net een eigen log aangemaakt, is goed voor de motivatie haha! Keep it up en zal vaker posten in je log! Groeten!
Hey kerel, tof om te horen! Een trainingslog bijhouden is altijd een goede keuze. Ik zal er eens in kijkje in nemen als ik de tijd heb! ;)

Ik stond achter jou in de rij met mijn vriendin, jullie vroegen borden toch?
Ik had een grijze trui aan, wij hebben vooraan aan een hoge tafel gezeten

klinkt weer als een epic "iedereen heeft elkaar gezien, maar niemand heeft elkaar aangesproken" event :p

buffe foto koen en ik lees nog steeds mee hoor ;) bent benieuwd naar je koerswijzigingen...

Kantoorbaantje is niks voor me of ja stage, vandaar dat ik iets met sport wil gaan doen, nogal moeilijk om een keuze te maken.
Filmpje straks even kijken en moet indd nog eens low reps nemen!

@timmert: ik was op de flexcup ja! Ik zat op rij 14, links achterin.
Heb je me gezien..had achteraf wel gelezen dat je er ook was, hadden eigenlijk even moeten meeten ofzo ;)

Kantoor is toch ideaal in voor bb? :)
Kijk ik heb later de ideale combi. Ik ga lekker een kantoorbaantje doen en dan ben ik als beroep bodybuildingwetenschapper. Jelly?

Er steekt een lucifer houtje uit je t-shirt...word tijd dat je je bicep gaat trainen:trollface:

• #7.000
Ik stond achter jou in de rij met mijn vriendin, jullie vroegen borden toch?
Ik had een grijze trui aan, wij hebben vooraan aan een hoge tafel gezeten
haha meen je dat?! we waren echt superlang aan de beurt, eerst vroegen we wat alles was, toen wouden we borden dan bakjes dan weer borden. Daarna wouden we een menu dan weer niet, toen vroegen we om drinken, eerst wou ik niks en toen we afrekende weer wel haha dat meisje werd hellemaal nerveus van ons haha en toen ging ik nog van die afgezaagde jokes maken.
er was een menu met sesamzaad erin en die maat van me vroeg wat dat was..daarna ah nee laat maar waarop ik zei je hebt toch genoeg zaad:trollface:

jammer dat je niks gezegt had, leek me wel tof als!
klinkt weer als een epic "iedereen heeft elkaar gezien, maar niemand heeft elkaar aangesproken" event :p

buffe foto koen en ik lees nog steeds mee hoor ;) bent benieuwd naar je koerswijzigingen...
ahaha ja dat is altijd zo met bijna alles, achteraf vraag je was je ook daar en was jij dat? ow, dan had ik je gezien..heb ik zelf ook dus

mooi om te weten Sjaak, njah alleen voor deze week heb ik een en ander verandert omdat ik borst-biceps wou doen. thx bro

Kantoor is toch ideaal in voor bb? :)
Kijk ik heb later de ideale combi. Ik ga lekker een kantoorbaantje doen en dan ben ik als beroep bodybuildingwetenschapper. Jelly?
Licht aan je functie, tot nu toe heb ik altijd optimaal kunnen eten!
Er steekt een lucifer houtje uit je t-shirt...word tijd dat je je bicep gaat trainen
bad genes heb ik gewoon :mad:
Studeer je bewegingswetenschappen dan?
markrot studeert manlet-wetenschap:trollface:

Terug
Naar boven