XXL Nutrition

Log KEUN

Dat meisje was ook absoluut niet de slimste haha
Inderdaad jammer, misschien volgend jaar
Ben je van plan dan mee te doen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.002
Dat meisje was ook absoluut niet de slimste haha
Inderdaad jammer, misschien volgend jaar
Ben je van plan dan mee te doen?
haha ja klopt, had je een goeie dag gehad daar?
emm weet ik eigenlijk niet, ga er maar uit van niet..ik weet op het moment niet waar mn doelen liggen fysiek gezien omdat ik echt wil beginnen met kickboks.

dikke bicep

met zulke armen zou ik ook hele winter op shirtje lopen^^

• #7.006
  • #7.008
Morgen even 3 workouts updaten, vandaag delts-triceps getraint.
Wat ik alvast vermeld een een PR op me Pushpress/clean, 3x90kg echt nice die clean!!m

Lekker Koen! Stuk vooruit gegaan op de cleans dan!

er was een menu met sesamzaad erin en die maat van me vroeg wat dat was..daarna ah nee laat maar waarop ik zei je hebt toch genoeg zaad:trollface:

Daar had je gelijk in Koen ik heb ook zaad genoeg:D.

Zou de wok al naar Jurgen hebben gebelt? Moet ik eigenlijk eens vragen:roflol:

• Like
Waarderingen: KEUN
  • #7.011
klinkt weer als een epic "iedereen heeft elkaar gezien, maar niemand heeft elkaar aangesproken" event :p

buffe foto koen en ik lees nog steeds mee hoor ;) bent benieuwd naar je koerswijzigingen...

Ik heb hem nog zo zitten uitschelden op de whatsapp dat hij mensen moest aanspreken :mad:

• #7.014
Weinig behoefte om te loggen laatste tijd, ik train nog gewoon optimaal.
Enige dingen die wel het vermeldden waard zijn, ik heb de laatste 2 weken erg last van me buik, vooral in de ochtend heb ik steken in me buik. Soms is het zo erg dat ik bijna moet braken, nog niet gebeurd overigens. Deze week heb ik even al m'n vitamines geschrapt en proberen even zoveel mogenlijk te varieren met me voeding. Ik heb ook weinig honger hierdoor, zo zat ik vorige week al vol bij de 1ste boterham, rijst/pasta etc. krijg ik prima weg! Nu lijkt het al te minderen maar ik wacht het nog even af, kan ook een buikgriepje zijn of iets dergelijks.

gister borst getraint in een rap tempo, 5 oefeningen onder andere:
(niet alle sets vermeld alleen de zwaarste)
incline-BP
3x6x90KG
8x80KG
12x70KG

flat-BP (smith)
8x90KG
6x100KG
8x80KG
15x70KG

flyes incline
3 sets van 10-12x26KG

zometeen word er weer getraint

Sterkte brah, keep it up.;)

Succes en beterschap dan. Hangt in de lucht denk ik.

• #7.017
thanks mannen, hoop dat het snel voorbij trekt wat het ook is. Zou ik na nieuwjaar nog steeds last ervan hebben dan ga ik eens naar de dokter toe, ik heb hier al langer last van maar het was meer een leeg gevoel in me maag in de ochtend voornamenlijk maar vorige week hield het vaak de heledag aan...of het komt omdat ik vlinders in me buik heb:trollface: (srs)

ook heb ik afgelopen zaterdag EINDELIJK mijn op maat gemaakte schoenzooltjes binnen gekregen, ik kan ze niet in elke schoenen dragen want ik moet de gehele binnenzool eruit kunnen halen en omdat ik bijna alleen maar 'vans' draag (op dit moment) kan ik die niet hierin doen, maar heb nog schoenen waarin de zooltjes passen! Ze lopen niet altijd even lekker, me voet was hellemaal uit balans qua drukpunten, zo staat er op mijn linkervoet meer druk op de buitenkant en bij mijn rechtervoet staat er meer druk op mijn hak, zulke dingen allemaal, ook heb ik door slechte schoenen te dragen (vans dus) geen goeie steun gehad voor mijn voeten waardoor mijn voeten breder zijn geworden naar verloop van tijd, ik draag nu al 4 jaar dezelfde afgetrapte vans met gaten en al, sommige leden hbeben die gezien op de meetings toen:roflol:

nu heb ik gewoon een stevige paar nike dunks (reclame maken) die me voet goed steunen met de zooltjes erin, wel wennen.

Ik heb die zooltjes ook laten maken en het was een ongelofelijke miskoop. 200eu niet vergoed door de verzekering. En alleen maar meer voet/rugpijn van gekregen. Terwijl die podoloog zei dat het zeker zou helpen..

thanks mannen, hoop dat het snel voorbij trekt wat het ook is. Zou ik na nieuwjaar nog steeds last ervan hebben dan ga ik eens naar de dokter toe, ik heb hier al langer last van maar het was meer een leeg gevoel in me maag in de ochtend voornamenlijk maar vorige week hield het vaak de heledag aan...of het komt omdat ik vlinders in me buik heb:trollface: (srs)

khow how that feels bruh vrouwen en bodybuilding gaan niet samen :(
prepare ur self for massive weight loss :D

Eindelijk die Vans verruild voor een paar echte sneakers!

Dunks:heart:

Terug
Naar boven