timmert
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha ja klopt, had je een goeie dag gehad daar?Dat meisje was ook absoluut niet de slimste haha
Inderdaad jammer, misschien volgend jaar
Ben je van plan dan mee te doen?

met zulke armen zou ik ook hele winter op shirtje lopen^^
Ik loop met mijn ecto-arms ook bijna all-year long in een t-shirt..met zulke armen zou ik ook hele winter op shirtje lopen^^

er was een menu met sesamzaad erin en die maat van me vroeg wat dat was..daarna ah nee laat maar waarop ik zei je hebt toch genoeg zaad![]()
.
5kg progressie maar eigenlijk..ik scheet bij de eerste poging in me broek om de clean te proberen, daarna me focus gepakt en easy ging die

klinkt weer als een epic "iedereen heeft elkaar gezien, maar niemand heeft elkaar aangesproken" event
buffe foto koen en ik lees nog steeds mee hoorbent benieuwd naar je koerswijzigingen...

(srs)
thanks mannen, hoop dat het snel voorbij trekt wat het ook is. Zou ik na nieuwjaar nog steeds last ervan hebben dan ga ik eens naar de dokter toe, ik heb hier al langer last van maar het was meer een leeg gevoel in me maag in de ochtend voornamenlijk maar vorige week hield het vaak de heledag aan...of het komt omdat ik vlinders in me buik heb(srs)