MuscleMeat

Log KEUN

Harde shit Koen ! je groeit echt als kool.

• Topic Starter Topic Starter
smith is een goeie optie.
ik doe borren, shruggen etc.. bij mij in de gym vanaf het squat-rack. dat onderste horizontale gedeelte. daar leg ik de bb op dan
scheelt me weer een hoop sleep werk, 200KG lijkt me een acceptabel gewicht haha(j/k ik moet eerst uittesten), hoeveel seconden ongeveer vast houden?

squat-rek is gewoon ideaal daarvoor, vooral shrugs

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Harde shit Koen ! je groeit echt als kool.
thanks lenny!;)
had je me laatste foto al gezien?

ik ben trainen jongens, keihard!:hedbang:

Zo nieuwe foto is hondsbrutaal !
Hoelang train je eigenlijk al ?

Triceps-Kuiten-Onderarmen
(zo'n training heb ik nog nooit gehad)

CGBP
12x50KG
10x70KG
8x80KG

Skull-Crushers (gewicht zonder stang/EZ-bar)
12x20KG
9x30KG (2 lichte assists)
Ik blijf het een *** oefening vinden, misschien omdat ik nog steeds niet hellemaal hersteld ben van me tennis-arm.

Hanging-Dips
9xBW+20KG
8xBW+20KG
12xBW+10KG
15xBW

Tricep Push-down (palm up)
12x30KG
12x30KG
12x30KG

Standing Calve-Raises (smith)
+-15x70KG
+-15x110KG
+-12x110KG
+-15x70KG

Donkey-Raises
aantal sets BW heel ontspannend vond ik het.

Toepress 45graden (in leg press, plate loaded)
+-15x100KG
+-15x100KG
+-15x100KG
+-15x100KG

ik deed dit in combinatie met BB-Holds(SS)

BB-Holds (alles tot failure)
70KG
110KG
110KG
110KG
70KG

Wrist-Roller (2KG)
2x op en neer
2x op en neer
2x op en neer
2x op en neer

Opmerkingen:
Lekker, aparte training en zeker herhaling vatbaar.
Ik voelde de standing calve-raises meer in me quads dan in me kuiten, waarschijnlijk omdat ik nog licht spierpijn heb, en nee ik deed de oefening niet fout, alles vanuit de voet/kuit.
BB-Holds voelde lekker aan, voelde het ook in me onderug, alsof ik aan het deadliften ben en de lock heel lang vast hou.

Ik was toestraks ook aan het nadenken,
ik ben bijna door me creatine capsules heen(Crea-Force Capsule's XXL)
en bedacht mezelf dat ik toch veel ben aangekomen, en ik zeg niet door de creatine alleen, maar vooral de goede voeding van afgelopen maanden.

en dat ik me misschien niet zoveel op me gewicht moet concentreren en minder naar een gewicht uitkijken, tuurlijk wil ik de 80KG snel halen, maar als ik me minder focus op me gewicht, en meer op de rest heb ik het gevoel dat ik sneller in gewicht zal toenemen, dit betekent niet dat ik me voeding ga veranderen, maar gewoon minder naar een getal uitkijken.
ik wil wel nog gewoon de 75KG halen eind dit jaar!
ben sinds augustus, sinds ik creatine gebruik al 7KG aangekomen.

En als laatste, OP NAAR DE 80KG+++!!!

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

Zo nieuwe foto is hondsbrutaal !
Hoelang train je eigenlijk al ?
sinds augustus 2007:D

Laatst bewerkt:
Goed bezig geweest weer Koen! Hard geknald, as always:D!

Kom op KEUN moet te doen zijn die 75kg voor 2010 :D! Daarna samen naar de 80kg!
Lekker getraind, jammer dat je die Skulls k*t vind, door die tennis arm, want ik voel ze altijd helemaal dood gaan tijdens die oefening!
Ga je nieuwe Crea caps kopen of niet ?

hard gebeukt keun

Kom op KEUN moet te doen zijn die 75kg voor 2010 :D! Daarna samen naar de 80kg!
Lekker getraind, jammer dat je die Skulls k*t vind, door die tennis arm, want ik voel ze altijd helemaal dood gaan tijdens die oefening!
Ga je nieuwe Crea caps kopen of niet ?
inderdaad, in principe scheelt het niet veel meer.
doe ze liever zittend (french press).

Emm ik weet niet of ik even een paar weekjes een stop hou of gewoon door ga, was me eerste (crea) kuurtje
Thanks for the tips, had zelf ook al zoiets in gedachten:D

Hoeveel kcal eet je op een dag ongeveer?

Hoeveel kcal eet je op een dag ongeveer?
ik heb het net eens berekend, en het is 4171kcal wat ik (ongeveer) op een dag eet, en wat ik echt niet had verwacht!
sommige dagen is het wat minder, en sommige dagen nog meer.

33% eiwit (348gr)
45% kh (473gr)
22% vet (104gr)

Hmm vrij veel toch, ben ong net zo oud als jij en vreet ook ong 4100 kcals maar kom 3/4 kg per maand aan, vond het daarom wat raar maarja elk lichaam is anders

Henk, da hoort nie jonge!

goede closegrips trouwens;)

16, 1.80 en 83 kg 's ochtends met niks aan, verleden jaar gebulkt tot +- 76 kg, toen gecut tot 70 kg(alleen maar spiermassa verloren) en toen vanaf begin september weer lopen bulken

Keun, je oogt wel veel zwaarder dan 72kg

Een hele pittige workout met een super CGBP.:eek:
TOP!:)

16, 1.80 en 83 kg 's ochtends met niks aan, verleden jaar gebulkt tot +- 76 kg, toen gecut tot 70 kg(alleen maar spiermassa verloren) en toen vanaf begin september weer lopen bulken
als ik wist hoe jou fysiek was konden we evt vergelijken, maar ik zal zowiezo een ander fysiek hebben, want wat ik op dit forum heb gezien zijn er vrij weinig mensen van ''onze'' leeftijd met een fysiek zoals mij, voornamenlijk omdat ik maar 73KG weeg.(en zwaarder oog)

Het licht er ook weer aan hoe droog en dergelijke, er spelen zoveel factoren hoe iemands fysiek er uit ziet, aantal jaren training, genen, voeding.
Plus ik ben altijd droog geweest en heb dus droge spiermassa opgebouwd.
Keun, je oogt wel veel zwaarder dan 72kg
Thanks Marv, ben benieuwd naar jou 90 kilootjes, ben nu 72,5KG / 73KG
Een hele pittige workout met een super CGBP.:eek:
TOP!:)
Thanks dumba, had ik jou al verwelkomt in mijn log:D ?

De training van gister was iets wat ik nooit had gedaan, het kwam voornamenlijk omdat ik nog spierpijn in bepaalde spiergroepen had en me normale oefeningen niet kon uitvoeren, heb overigens vandaag ook nog steeds spierpijn, en spierpijn in me kuiten zijn er vandaag bij gekomen.

Vandaag neem ik een rustdag, morgen Schouders-Traps en als me benen herstelt zijn zondag Benen.:cool:

Zeer beestige training Koen. :thumbs:

Maar lees ik dat nou goed, ben je sinds augustus onafgebroken creatine aan het gebruiken?? Dat zou ik toch niet doen makker... Je moet af en toe een week of 7-8 off om je nieren de tijd te geven te herstellen...

Zeer beestige training Koen. :thumbs:

Maar lees ik dat nou goed, ben je sinds augustus onafgebroken creatine aan het gebruiken?? Dat zou ik toch niet doen makker... Je moet af en toe een week of 7-8 off om je nieren de tijd te geven te herstellen...
Thansk Chrisje,

Emm ja eigenlijk wel, ik had René van team XXL toen eens gevraagt of ik eerst een halve pot moest nemen, en hij zei dat ik gewoon kon door nemen, maar ja nu ga ik ook niet stoppen heb nog voor zo'n 2 weekjes capsules.
Daarna zal ik even een rust inplannen, en daarna dus 2 maandjes zonder?

(ik heb ook vernomen dat er een aantal DBB leden creatine gewoon het hele jaar door nemen, onder andere de ''oude garde''.)

Terug
Naar boven