Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
scheelt me weer een hoop sleep werk, 200KG lijkt me een acceptabel gewicht haha(j/k ik moet eerst uittesten), hoeveel seconden ongeveer vast houden?smith is een goeie optie.
ik doe borren, shruggen etc.. bij mij in de gym vanaf het squat-rack. dat onderste horizontale gedeelte. daar leg ik de bb op dan
thanks lenny!

sinds augustus 2007Zo nieuwe foto is hondsbrutaal !
Hoelang train je eigenlijk al ?

inderdaad, in principe scheelt het niet veel meer.Kom op KEUN moet te doen zijn die 75kg voor 2010! Daarna samen naar de 80kg!
Lekker getraind, jammer dat je die Skulls k*t vind, door die tennis arm, want ik voel ze altijd helemaal dood gaan tijdens die oefening!
Ga je nieuwe Crea caps kopen of niet ?
Thanks for the tips, had zelf ook al zoiets in gedachten

ik schat een kleine 3000 a 3500 kcal, ik zal het dit weekend eens voor je uitrekenen, als ik de tijd ervoor heb
ik heb het net eens berekend, en het is 4171kcal wat ik (ongeveer) op een dag eet, en wat ik echt niet had verwacht!
hoe oud ben je dan, hoelang en wat weeg je?Hmm vrij veel toch, ben ong net zo oud als jij en vreet ook ong 4100 kcals maar kom 3/4 kg per maand aan, vond het daarom wat raar maarja elk lichaam is anders
als ik wist hoe jou fysiek was konden we evt vergelijken, maar ik zal zowiezo een ander fysiek hebben, want wat ik op dit forum heb gezien zijn er vrij weinig mensen van ''onze'' leeftijd met een fysiek zoals mij, voornamenlijk omdat ik maar 73KG weeg.(en zwaarder oog)16, 1.80 en 83 kg 's ochtends met niks aan, verleden jaar gebulkt tot +- 76 kg, toen gecut tot 70 kg(alleen maar spiermassa verloren) en toen vanaf begin september weer lopen bulken
Thanks Marv, ben benieuwd naar jou 90 kilootjes, ben nu 72,5KG / 73KG
Thanks dumba, had ik jou al verwelkomt in mijn log
?
Thansk Chrisje,Zeer beestige training Koen.
Maar lees ik dat nou goed, ben je sinds augustus onafgebroken creatine aan het gebruiken?? Dat zou ik toch niet doen makker... Je moet af en toe een week of 7-8 off om je nieren de tijd te geven te herstellen...