MuscleMeat

Log KEUN

Haha, het zijn jouw nieren, niet de mijne gap. Als ik aan de crea ga, doe ik dat maximaal een maandje of 3 dan ff tijdje off.

• Topic Starter Topic Starter
Haha, het zijn jouw nieren, niet de mijne gap. Als ik aan de crea ga, doe ik dat maximaal een maandje of 3 dan ff tijdje off.
Ik weet ook niet of ik na deze creatine, een andere ga nemen of daarna (na de break dezelfde).
Wat raad jij me aan chris?

Ik lees ook vaak dat de oplaadfase achterhaalt is.
Dat je gewoon hele jaar door kan nemen.

Van certified members wheyt toch

Ik neem mijn creatine ook gewoon year round. Gewoon lekker veel drinken door de dag
en je niertjes kunnen dat heus wel aan.

Helaas, dus ook ik behoor tot de oude garde :p

Ik lees ook vaak dat de oplaadfase achterhaalt is.
Dat je gewoon hele jaar door kan nemen.

Van certified members wheyt toch
ik had niet eens een oplaad fase nodig bij de creatine, had ik ook aan iemand na gevraagt toen ik er pas mee begon.
dan neem ik de laatste 2 weken gewoon door, en dan een maandje even niks of zo.
Ik neem mijn creatine ook gewoon year round. Gewoon lekker veel drinken door de dag
en je niertjes kunnen dat heus wel aan.

Helaas, dus ook ik behoor tot de oude garde :p
aah als rob het zegt dan is het goed;)
heb je zelf poeder of capsules?

Zo zelf in het weekend word er getraint, Schouders-Traps staat er zowiezo op het schema, ben aan het denken om de biceps er bij te pakken, dan kan ik die weg laten bij de volgende rug training, we zullen zien, of ik alles binnen de tijd haal, tot kwart voor 3 kan ik trainen.

En vanmorgen, ik ging kapot van de spierpijn in me kuiten:rolleyes:.

Henk, da hoort nie jonge!

goede closegrips trouwens;)

@ Marvin, hoezo hoort dat niet?

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

als ik wist hoe jou fysiek was konden we evt vergelijken, maar ik zal zowiezo een ander fysiek hebben, want wat ik op dit forum heb gezien zijn er vrij weinig mensen van ''onze'' leeftijd met een fysiek zoals mij, voornamenlijk omdat ik maar 73KG weeg.(en zwaarder oog)

Het licht er ook weer aan hoe droog en dergelijke, er spelen zoveel factoren hoe iemands fysiek er uit ziet, aantal jaren training, genen, voeding.
Plus ik ben altijd droog geweest en heb dus droge spiermassa opgebouwd.

Hier heb je helemaal gelijk in, kijk bijv die yoshuba no offence maar hij weegt ook ong 70 kg en jij dan 73 kg, zijn 2 werelden van verschil.. En inderdaad de enige van onze leeftijd met een goed fysiek vind ik jeffa040, bello en jij. Denk dat ik wel ong net zo'n fysiek als jij hebt alleen dan wat minder droog ;)

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

BTW Keun hoe zit jou kuiten training eruit, mijne willen echt niet groeien..

Nais Koen! 4100kcals per dag!:D

@ Marvin, hoezo hoort dat niet?

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Hier heb je helemaal gelijk in, kijk bijv die yoshuba no offence maar hij weegt ook ong 70 kg en jij dan 73 kg, zijn 2 werelden van verschil.. En inderdaad de enige van onze leeftijd met een goed fysiek vind ik jeffa040, bello en jij. Denk dat ik wel ong net zo'n fysiek als jij hebt alleen dan wat minder droog ;)

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

BTW Keun hoe zit jou kuiten training eruit, mijne willen echt niet groeien..
Is van new kids on the block Henk.

Hmm ben eerlijk gezegt wel benieuwd hoe je fysiek er uit ziet dan, maak eens een fotootje.

(week 1 bijv.)
Standing-Calve Raise (smith)
Toepress (leg-press)

(week 2 bijv.)
Standing Calve-Raise (hammerstrength machine, je staat schuin)
En we hebben nog een sitting calve-press machine, is niet echt een bijzondere oefening, en het gaat maar tot 60/80 KG niet zo zwaar, maar is wel lekker voor pomp setjes

Mijn kuiten hebben ook nog aardig wat massa nodig, maar ze beginnen langzaam te groeien, steek er dan ook veel tijd in. (als ik ze nu aanspan voel ik de spierpijn!)

Nais Koen! 4100kcals per dag!:D
Yeah buddy, was zelf wel een beetje geshockeerd, ik dacht 3000 a 3500.
Maar het is een stuk meer! het zal wel afwisselen tussen 3500 tot 4500 max. hangt van me avond eten af.

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

Schouders-Traps

MP
12x30KG
11x50KG
9x60KG
8x60KG (ging niet zo lekker vandaag, merkte dat ik te weinig voeding heb opgenomen in de vroege middag)

BB Upright-Row
12x30KG
10x40KG
8x50KG (PR)
12x40KG

Front-Raises
*10x16KG
*9x18KG
*8x20KG (ging stroef)
*10x18

Side-Raises (PJ Braun style (een voor een staand))
9x16KG
9x18KG
10x18KG (ook al zo stroef)

BB-Shrugs
9x90KG (ik dacht ik ga gewoon zonder straps doen, maar me onderarmen zaten al helemaal vol en gleed dus uit me handen)
15x90KG (straps+2 static holds)
15sx90KG (straps+2 static holds)

Sitting Side-Raises (voor de verandering nog een gedaan)
*10x8KG
*10x12KG
( niet te zwaar gegaan alhoewel die 12KG redelijk zwaar was op het einde van de training )
ben van plan om deze ook weer vaker te gaan doen

Opmerkingen:
Wou eigenlijk nog meer oefeningen doen voor de shrugs maar die mongol van de sportschool doet altijd 15min eerder stoppen.
Verder ook niet de beste training, vooral de MP, de rest ging wel ok:rolleyes:

Laatst bewerkt:
ben benieuwd hoe je eruit ziet zonder crea.. Houdt je veel vocht vast?

ben benieuwd hoe je eruit ziet zonder crea.. Houdt je veel vocht vast?
nee amper vocht, eigenlijk niks, alleen afentoe een buikje door al het eten(maar echt me maag die wat boller staat,dat in de ochtend weer weg is).
vandaag bijv. bij de schouder training, tijdens de front-raises zie je gewoon de strepen op me schouder koppen, en aders, dus vul zelf maar in hoeveel vocht ik vast hou.
en besides, deze creatine zou ''geen'' vocht vast houde, en tot nu toe ben ik er meer dan tevreden over.

nee amper vocht, eigenlijk niks, alleen afentoe een buikje door al het eten(maar echt me maag die wat boller staat,dat in de ochtend weer weg is).
vandaag bijv. bij de schouder training, tijdens de front-raises zie je gewoon de strepen op me schouder koppen, en aders, dus vul zelf maar in hoeveel vocht ik vast hou.
en besides, deze creatine zou ''geen'' vocht vast houde, en tot nu toe ben ik er meer dan tevreden over.

ooow okey, je gebruikt niet de old skewl crea mono, doe ik wel maar vocht is er hoor..

ooow okey, je gebruikt niet de old skewl crea mono, doe ik wel maar vocht is er hoor..
''thumbs down?'' ok dan

---------- Toegevoegd om 00:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:46 ----------

wtf ik zie net dat ik de creatine hellemaal verkeerd heb ingenomen???
ik zie nu dat er staat dosering 3 capsules, totaal aantal 80.
ik heb 3 op een dag verdeelt ipv 3x2 p.dag

FAIL, njah ik ben wel 7KG gegained

Thumbs voor mij jup, volgens mij maakt het niet zoveel uit hoeveel crea je neemt, enkel de laadtijd is langer als je minder neemt.

Thumbs voor mij jup, volgens mij maakt het niet zoveel uit hoeveel crea je neemt, enkel de laadtijd is langer als je minder neemt.
Ik doelde op het thumbs down icoon die je bij je reactie als titel plaatste.
Maar goed, los van het feit dat ik de creatine niet ''hellemaal'' goed heb ingenomen, heb ik er toch genoeg profijt van gehad(7KG), en weet nu voor de volgende x dat ik de gebruiksaanwijzing eerst goed door lees.
(heb ik nu ook gedaan, maar ik ging er van uit dat de dosering 3 capsules over de dag heen was.

Vandaag heb ik gelukkig 3 uur uitval, en kan waarschijnlijk toch gaan trainen vandaag (Borst-Biceps), moet wel nog leren voor een proefwerk:rolleyes:

Borst

Incline-BP
12x30KG
12x50KG
10x70KG
8x80KG (PR) (1 lichte assist en 1 waar meer bij moest geholpen)
11x60KG (hard eleven!)

Flat DB-Press
12x26KG
10x26KG
9x26KG (tegenvaller)

Cable Cross-over
+-10x15KG
+-10x15KG (i suck at this!)
over gestapt naar :
Incline Cable-Flyes(bench)
+-10x15KG
+-10x12,5KG

Flat Flyes(DB)
11x18KG
10x18KG
10x16KG SS +-12x14KG

Flat Machine Press
8x90KG SS 4x70KG 8x45KG:sd:

Opmerkingen:
Ik heb dit weekend me rechter Lat verrekt of zo, hij doet al de heledag pijn, ook bij de training, maar de training ben ik wel tevreden over, alleen die cable cross overs niet, ik blijf er slecht in.

En ow ja hoe zetten jullie de gewichten in jullie log neer van de cable cross over, gewicht p.kant of gewicht opgetelt van beide kanten?

Ik doe gewicht per kant, net als de DB's. Lekker consequent.

Mooie training Koen! Nice going makker. Je kan rustig de 90 gaan pakken hoor. Je zou er toch 3 of 4 reps uit moeten kunnen halen.

:thumbs:

Ik doe gewicht per kant, net als de DB's. Lekker consequent.

Mooie training Koen! Nice going makker. Je kan rustig de 90 gaan pakken hoor. Je zou er toch 3 of 4 reps uit moeten kunnen halen.

:thumbs:
Aah ok, als ik het samen optel lijkt het ineens een stuk meer gewicht:p
Mwoah de 90 laat ik nog even voor wat het is, heb vandaag de techniek van me incline verandert naar hoe ik het een aantal maanden eerder deed, ging stukken beter.
Thanks Chris, hoe zit het met jou incline?

Wat heb je dan precies veranderd qua techniek?

Terug
Naar boven