- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet ook niet of ik na deze creatine, een andere ga nemen of daarna (na de break dezelfde).Haha, het zijn jouw nieren, niet de mijne gap. Als ik aan de crea ga, doe ik dat maximaal een maandje of 3 dan ff tijdje off.
ik had niet eens een oplaad fase nodig bij de creatine, had ik ook aan iemand na gevraagt toen ik er pas mee begon.Ik lees ook vaak dat de oplaadfase achterhaalt is.
Dat je gewoon hele jaar door kan nemen.
Van certified members wheyt toch
aah als rob het zegt dan is het goedIk neem mijn creatine ook gewoon year round. Gewoon lekker veel drinken door de dag
en je niertjes kunnen dat heus wel aan.
Helaas, dus ook ik behoor tot de oude garde![]()

aah als rob het zegt dan is het goed
heb je zelf poeder of capsules?
.Henk, da hoort nie jonge!
goede closegrips trouwens![]()
als ik wist hoe jou fysiek was konden we evt vergelijken, maar ik zal zowiezo een ander fysiek hebben, want wat ik op dit forum heb gezien zijn er vrij weinig mensen van ''onze'' leeftijd met een fysiek zoals mij, voornamenlijk omdat ik maar 73KG weeg.(en zwaarder oog)
Het licht er ook weer aan hoe droog en dergelijke, er spelen zoveel factoren hoe iemands fysiek er uit ziet, aantal jaren training, genen, voeding.
Plus ik ben altijd droog geweest en heb dus droge spiermassa opgebouwd.

Is van new kids on the block Henk.@ Marvin, hoezo hoort dat niet?
---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------
Hier heb je helemaal gelijk in, kijk bijv die yoshuba no offence maar hij weegt ook ong 70 kg en jij dan 73 kg, zijn 2 werelden van verschil.. En inderdaad de enige van onze leeftijd met een goed fysiek vind ik jeffa040, bello en jij. Denk dat ik wel ong net zo'n fysiek als jij hebt alleen dan wat minder droog
---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------
BTW Keun hoe zit jou kuiten training eruit, mijne willen echt niet groeien..
Yeah buddy, was zelf wel een beetje geshockeerd, ik dacht 3000 a 3500.

nee amper vocht, eigenlijk niks, alleen afentoe een buikje door al het eten(maar echt me maag die wat boller staat,dat in de ochtend weer weg is).ben benieuwd hoe je eruit ziet zonder crea.. Houdt je veel vocht vast?
nee amper vocht, eigenlijk niks, alleen afentoe een buikje door al het eten(maar echt me maag die wat boller staat,dat in de ochtend weer weg is).
vandaag bijv. bij de schouder training, tijdens de front-raises zie je gewoon de strepen op me schouder koppen, en aders, dus vul zelf maar in hoeveel vocht ik vast hou.
en besides, deze creatine zou ''geen'' vocht vast houde, en tot nu toe ben ik er meer dan tevreden over.
''thumbs down?'' ok danooow okey, je gebruikt niet de old skewl crea mono, doe ik wel maar vocht is er hoor..

Ik doelde op het thumbs down icoon die je bij je reactie als titel plaatste.Thumbs voor mij jup, volgens mij maakt het niet zoveel uit hoeveel crea je neemt, enkel de laadtijd is langer als je minder neemt.

Aah ok, als ik het samen optel lijkt het ineens een stuk meer gewichtIk doe gewicht per kant, net als de DB's. Lekker consequent.
Mooie training Koen! Nice going makker. Je kan rustig de 90 gaan pakken hoor. Je zou er toch 3 of 4 reps uit moeten kunnen halen.
![]()