Fitness Seller

Log KEUN

thanks mannen, hoop dat het snel voorbij trekt wat het ook is. Zou ik na nieuwjaar nog steeds last ervan hebben dan ga ik eens naar de dokter toe, ik heb hier al langer last van maar het was meer een leeg gevoel in me maag in de ochtend voornamenlijk maar vorige week hield het vaak de heledag aan...of het komt omdat ik vlinders in me buik heb:trollface: (srs)
Hoi papa:cool:

Je weet wat ik bedoel:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.022
<3333

Andere nieuwtjes: gister op sollicitatie gesprek geweerst bij een horeca bedrijfs, aangenomen en het zullen lange dagen worden, hoop niet teveel kg's te verliezen doordat ik niet optimaal kan eten dan.

Andere mensen roken even snel tussendoor, jij pakt gewoon snel 2 boterhammen :trollfacex:

Ayy horeca, daar gaan je gains
Heb er ook gewerkt elk weekend tot 2-3u bezig, pak je een biertje mee of 2 :roflol: nee ging voor mij niet helemaal top, wel lekker centjes verdienen natuurlijk

lekker centjes verdienen?

hier in België vind ik dat maar een zwaar onderbetaalde job voor de uren/ inspanning die je moet doen

<3333

Andere nieuwtjes: gister op sollicitatie gesprek geweerst bij een horeca bedrijfs, aangenomen en het zullen lange dagen worden, hoop niet teveel kg's te verliezen doordat ik niet optimaal kan eten dan.
Horeca als in kroeg of als in restaurant?

• #7.027
Chique restaurant is het

beste buffel dan die je komt bedienen daar als je daar gaat eten:D

eet alle kip op voor die toekomt :(

Hé niet zo negatief over je gains man...een glas is altijd halfvol man: Er lig vast nog wel een stukkie steak of kip op een bord wat de gasten niet hebben opgegeten.... welcome to the huge cheapy gains!!!

Is het vakantiewerk? Mja, probeer zoveel mogelijk te eten vooraf en erna. En de mogelijkheden waar je kan eten optimaal benutten ;)

• #7.032
Is het vakantiewerk? Mja, probeer zoveel mogelijk te eten vooraf en erna. En de mogelijkheden waar je kan eten optimaal benutten ;)
het is vast werk op onregelmatige dagen, ik ben bijna klaar met me studie en heb toch een baantje nodig tot de tijd ik weer met me studie begin (welke ik nog niet weet wat ik nu ga doen???)

training van toestraks

Borst-Biceps-Triceps

Flat-BP
15x50KG
12x70KG
10x90KG
6x110KG
2x130KG 1 lichte spot
12x90KG ss 10x70KG ss partial reps met 50kg
partials reps x50KG

Incline-flyes (45graden)
12x16KG
12x20KG
2x12x26KG
11x26KG

Seated incline-press (1 armed)
15x10KG
15x20KG
15x30KG
2x12x40KG
15x30KG

cross-over /van onderen voor het eerst sinds 1-2 jaar ofzo
15x7,5KG
15x10KG
2x15x12,5KG

CGBP
15x70KG
10-12x90KG
12x70KG ss 15x50KG

BB-curl
3x10x50KG

1 arm db-extension
3x12x12-14-16KG + een ss x8KG

DB-curl
15x14KG

sluitingstijd

Comments;
goeie training opzich, gezien ik gister avond nog paar glaasjes heb gedronken. Maar voelde me goed dus ik ging trainen..
heb deze week gewoon 4x getraint, heb alleen weinig behoefte om te loggen, zo nu en dan post ik wel enkele updates enzo.

binnekort ook maar weer eens wat whey aanschaffen en evt. een pre/w booster zodat ik toch nog optimaal kan trainen en wat extra eiwitten binnen krijgen met me werk in het voorruitzicht, oog ook altijd een stuk harder met supps..maar gaat nu ook prima, bodyweight tussen 81-83,5kg ongeveer

mooie training koen lekker!

Niet helemaal stoppen met posten hoor.
K haal inspiratie hier vandaan.

Hoezo nu weer borst getraind?:) afgelopen donderdag toch ook al.
Seated incline-press (1 armed) is zo'n zittende machine waarbij je met 1 arm per keer drukt ofzo?

• #7.035
thx kerel, still following als velen hier!!:D

Seated incline-press (1 armed) is zo'n zittende machine waarbij je met 1 arm per keer drukt ofzo?
Nee nee, geen zorgen heb alleen veel aan me hoofd en ik ben al blij als ik gewoon kan trainen, hoewel de motivatie ook ver te zoeken is laatste tijd maar toch ga ik gewoon en geef ik alles. Gister ging dan weer lekker!
Ik moest eigenlijk benen doen maar me rug zat een beetje vast en me hamstrings dus borst was het 1ste waar ik aan dacht.

Ik had dinsdag rug getraint en woensdag delts, basic stuff enige wat het vermeldde waard was waren de BOR's, nog eens geprobeerd, ging super ben tot 10x110kg gegaan voor 2 sets en dan weer afbouwend tot 90-70kg, hamsstrings zaten ook goed vol ervan en me onderrug had ook weer een lekkere pomp wat ik lang niet heb gehad.

vandaag me eerste werkdag dus..hopelijk ben ik voor 12'en klaar haha, maar goed geld is geld en geld moet rollen!

fijne feestdagen toegewenst aan iedereen!!!

---------- Post toegevoegd Sun 25 Dec 2011 om 10:39 ----------

mooi om te horen kerel doet me goed altijd om alsnog mensen te motiveren.. is een hammerstrength apparaat, ik doe deze meestal om echt te isoleren en met 1 arm vind ik het effectief aanvoelen, zo doe ik ook steeds vaker 1 arm cross-over.

Keep up the good work Koen!

Succes op je eerste werkdag. Ziek dat die op 1e kerstdag is in de horeca haha!

Fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar! :D

Brute avatar trouwens!

Prettige kerst Koen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #7.039
Keep up the good work Koen!

Succes op je eerste werkdag. Ziek dat die op 1e kerstdag is in de horeca haha!

Fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar! :D
viel mee nog, 9uur en 30min gewerkt en een pauze van 10min gehad(officieel dan) was ook niet echt aan pauze toe, body was alleen craving for food!
thanks man, heb de originele foto ook ergens gepost, kan hem even terug zoeken voor je hha

@skatermarvin me gusta!!

Keun hoe kom je aan de golds gym tanktop? en hvl koste het bro

Terug
Naar boven