Fitness Seller

Log KEUN

Ben je toch nog geweest naar Eindhoven? Ik vond het wel chill, ook de muziek btw. Was pas half 10 thuis in de ochtend ik was echt kapot

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.062
Ben je toch nog geweest naar Eindhoven? Ik vond het wel chill, ook de muziek btw. Was pas half 10 thuis in de ochtend ik was echt kapot
Ik was naar Eindhoven geweest ja, hotel etc. was echt goeie, maar in beursgebouw zelf was echt onzin..spien-muziek was het! :o
Lag zelf half 5 in bed en half 1 onderweg naar huis weer.

Keun kan alleen dansen op frans bauer en/of jan smit

Buiten je onderrug om, twee brute trainingen om het jaar met te starten! Wat is je benchdoel voor komend jaar? Of eigenlijk wat zijn je doelen voor de grote 3..

Klote van de pijn, desondanks werk je toch weer buffel trainingen weg! Ook jij bent het nieuwe jaar bazig begonnen in de gym.

all the best

• #7.066
Buiten je onderrug om, twee brute trainingen om het jaar met te starten! Wat is je benchdoel voor komend jaar? Of eigenlijk wat zijn je doelen voor de grote 3..
150 zou leuk zijn maar ik heb eigenlijk geen doelen waar ik naar toe wil werken, ik kan ja niet dl'en of squatten..ik focus me nu voornamenlijk op onderhouden en het verbeteren van me spier kwaliteit. Ik train imo amper zwaar op bepaalde sets na dan.
Klote van de pijn, desondanks werk je toch weer buffel trainingen weg! Ook jij bent het nieuwe jaar bazig begonnen in de gym.

all the best
trainingen zijn niet meer en niet minder als anders Bart, toch bedankt;)

Delts-Traps

warm-up
shoulder dislocations
2 arm front raises 15x6KG

Front-raises
10x14KG
10x18KG
2x10x22KG
10x16KG

Seated-BB press
15x40KG
12x50KG
8x65KG
15x50KG

Side-raises /om en om
10x14KG
10x14KG
10x16KG
10x14KG

Machine-shrugs
15x100KG behind back
15x100KG +40KG
15x100KG +80KG
15x100KG +40KG
2x20x100KG front

Rear-delt raise /1 armed met cable
15x7,5KG
15x12,5KG
15x12,5KG
2x15x7,5KG

Upright-row (gewicht excl. ez-bar)
2x15x30KG

Comments;
De pijn in me onderrug is een combi van overbelasting en spierpijn, voornamenlijk spierpijn..toch even voorzichting doen. Vandaag was eigenlijk rustdag maar heb morgen geen tijd om te trainen.

Wat bedoel je precies met je spierkwaliteit verbeteren en waarom zou dat niet kunnen icm squatten/deadliften?

• #7.069
Was je niet aant spienen dan?:p
I'd prefer whisky
Wat bedoel je precies met je spierkwaliteit verbeteren en waarom zou dat niet kunnen icm squatten/deadliften?
De kwaliteit die je met de jaren krijgt..ik focus me gewoon liever op kwaliteit (laag bf daarbij, dit probeer ik ook nog wat te verlagen zonder). Ik loop al 30+ weken rond met rug klachten, moet toch wel bekend zijn al leek mij.

Maar ik kan momenteel dus nog niet optimaal dl/sq'en..mis het wel maar scheelt weer een hoop inspanning/herstel naderhand nu. Heb een excuus om ze niet te doen haha

Nee dat je met rugklachten niet squat/deadlift begrijp ik, ik dacht alleen dat je deze 2 oefeningen direct aan spierkwaliteit linkte.

I'd prefer whisky

De kwaliteit die je met de jaren krijgt..ik focus me gewoon liever op kwaliteit (laag bf daarbij, dit probeer ik ook nog wat te verlagen zonder). Ik loop al 30+ weken rond met rug klachten, moet toch wel bekend zijn al leek mij.

Maar ik kan momenteel dus nog niet optimaal dl/sq'en..mis het wel maar scheelt weer een hoop inspanning/herstel naderhand nu. Heb een excuus om ze niet te doen haha

stja rugklachten 30 weken..... daar loop ik 25 jaar mee:D

beste wensen nog koen ;)

• #7.072
Nee dat je met rugklachten niet squat/deadlift begrijp ik, ik dacht alleen dat je deze 2 oefeningen direct aan spierkwaliteit linkte.
Wat LB betreft kan ik wel bevestigen dat je met squatten betere benen ontwikkelt tov. isolatie oefeningen voor benen die ik laatste tijd doe. Deze week sla ik benen over icm. me onderrug eventjes. Hoewel het meerendeels spierpijn is nu..hoop ik
wat DL'en betreft, dat is gewoon een uitputtende oefening, vond het wel lekker om nog eens te DL'en maar ja.
stja rugklachten 30 weken..... daar loop ik 25 jaar mee:D

beste wensen nog koen ;)
jou LB zijn/waren tenminste nog indrukwekkend kan ik herinneren + je DL is toendertijd zelfs verbeterd!
dankjewel, jij ook kerel :D

Misschien eens foto's laten trekken ofzo?

• #7.074
Misschien eens foto's laten trekken ofzo?
Voelt al beter aan weer, was gewoon spierpijn en een beetje overbelast..niet te vroeg juichen.

Borst-Triceps-Biceps

Incline-BP
15x40KG
12x60KG
10x80KG
8x100KG
10x80KG

Flat-BP
12x70KG
10x90KG
5x110KG
1x120KG
2x1x130KG

Incline-Flyes (45graden)
12x16KG
12x22KG
3x12x26KG

Cross-over (gewicht p.kant)
15x7,5KG
15x10KG
15x12,5KG
1 armed
3x15x7,5KG

BB-curl
12x30KG
10x50KG
6x60KG 2 spots nice!!
10x40KG

Concentration-curl
12x12KG
12x14KG
12x12KG
12x12KG

Lying crunches
3x30x
Seated Leg-raises
3x30x

Rock and Rolls
15x12KG
15x14KG
15x16KG
15x12KG
15x8KG

CGBP (met ez-bar gewicht excl. ez-b)
3x12x40KG /of 15 reps

Reverse-grip pushdown ss cable-curl
3 sets 12 a 15 reps met 20-27,5-35kg

Waarom 10x80, 8x100 en dan weer 10x80

Doen dan gewoon nog een keer 100 :mad:

Super sterke incline en gewone bench

Ziek dat je dat nog zo kan benchen na die incline.
Begin je altijd met incline om een reden ofzo??
Jij raakt zeker geen lege stangen meer aan voor wu of wel? haha

Top training man!!

• #7.078
Waarom 10x80, 8x100 en dan weer 10x80

Doen dan gewoon nog een keer 100 :mad:
ik wist eigenlijk niet of ik nu nog een keer 100 had gedaan of niet, ik ging bezerk-mode
Super sterke incline en gewone bench
ging lekker ja!
Ziek dat je dat nog zo kan benchen na die incline.
Begin je altijd met incline om een reden ofzo??
Jij raakt zeker geen lege stangen meer aan voor wu of wel? haha

Top training man!!
de warm-up met 70kg voelde ook erg goed aan, geen probleem van de overgang van incline naar flat wat ik vaak wel heb..en veel reps kon ik niet meer hanteren dus ging ik low-reps. thx!

Nice training brah!
Ga je weer wat regelmatiger loggen of niet?
Spreek je niet echt meer he :p

jeetje wat ben jij sterk

Terug
Naar boven