- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was naar Eindhoven geweest ja, hotel etc. was echt goeie, maar in beursgebouw zelf was echt onzin..spien-muziek was het!Ben je toch nog geweest naar Eindhoven? Ik vond het wel chill, ook de muziek btw. Was pas half 10 thuis in de ochtend ik was echt kapot

150 zou leuk zijn maar ik heb eigenlijk geen doelen waar ik naar toe wil werken, ik kan ja niet dl'en of squatten..ik focus me nu voornamenlijk op onderhouden en het verbeteren van me spier kwaliteit. Ik train imo amper zwaar op bepaalde sets na dan.Buiten je onderrug om, twee brute trainingen om het jaar met te starten! Wat is je benchdoel voor komend jaar? Of eigenlijk wat zijn je doelen voor de grote 3..
trainingen zijn niet meer en niet minder als anders Bart, toch bedanktKlote van de pijn, desondanks werk je toch weer buffel trainingen weg! Ook jij bent het nieuwe jaar bazig begonnen in de gym.
all the best

Ik was naar Eindhoven geweest ja, hotel etc. was echt goeie, maar in beursgebouw zelf was echt onzin..spien-muziek was het!
Lag zelf half 5 in bed en half 1 onderweg naar huis weer.

I'd prefer whisky
De kwaliteit die je met de jaren krijgt..ik focus me gewoon liever op kwaliteit (laag bf daarbij, dit probeer ik ook nog wat te verlagen zonder). Ik loop al 30+ weken rond met rug klachten, moet toch wel bekend zijn al leek mij.Wat bedoel je precies met je spierkwaliteit verbeteren en waarom zou dat niet kunnen icm squatten/deadliften?
I'd prefer whisky
De kwaliteit die je met de jaren krijgt..ik focus me gewoon liever op kwaliteit (laag bf daarbij, dit probeer ik ook nog wat te verlagen zonder). Ik loop al 30+ weken rond met rug klachten, moet toch wel bekend zijn al leek mij.
Maar ik kan momenteel dus nog niet optimaal dl/sq'en..mis het wel maar scheelt weer een hoop inspanning/herstel naderhand nu. Heb een excuus om ze niet te doen haha

Wat LB betreft kan ik wel bevestigen dat je met squatten betere benen ontwikkelt tov. isolatie oefeningen voor benen die ik laatste tijd doe. Deze week sla ik benen over icm. me onderrug eventjes. Hoewel het meerendeels spierpijn is nu..hoop ikNee dat je met rugklachten niet squat/deadlift begrijp ik, ik dacht alleen dat je deze 2 oefeningen direct aan spierkwaliteit linkte.
jou LB zijn/waren tenminste nog indrukwekkend kan ik herinneren + je DL is toendertijd zelfs verbeterd!stja rugklachten 30 weken..... daar loop ik 25 jaar mee
beste wensen nog koen![]()

Voelt al beter aan weer, was gewoon spierpijn en een beetje overbelast..niet te vroeg juichen.
ik wist eigenlijk niet of ik nu nog een keer 100 had gedaan of niet, ik ging bezerk-modeWaarom 10x80, 8x100 en dan weer 10x80
Doen dan gewoon nog een keer 100![]()
ging lekker ja!
de warm-up met 70kg voelde ook erg goed aan, geen probleem van de overgang van incline naar flat wat ik vaak wel heb..en veel reps kon ik niet meer hanteren dus ging ik low-reps. thx!Ziek dat je dat nog zo kan benchen na die incline.
Begin je altijd met incline om een reden ofzo??
Jij raakt zeker geen lege stangen meer aan voor wu of wel? haha
Top training man!!