- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
chestbrah in de maakTwee keer dezelfde training (borst triceps).
Komt dit door de issues? Of had je daar gewoon trek in?

thx MCM jij bent ook nog steeds goed bezig zag ik net

waarom niet hé, zolang je schouder maar niet gaat ploppenYes brah so i've seenIk zit er aan te denken.om voor de grap eens te benchen na een aantal weken alleen maar db bench te hebben.gedaan. Wat denk jij, doen vanavond of niet?
thx MCM jij bent ook nog steeds goed bezig zag ik net![]()

waarom niet hé, zolang je schouder maar niet gaat ploppen

vroagaaah was alles beta(h) haha emm, ik train meerendeels op gevoel, gewicht focus ik me niet me zozeer op maar laatste tijd probeer ik weer wat meer volume te leggen op me BP, wat ik toen ook altijd deed bij UB/LB toen ik dit nog optimaal kon doen. Ben in deze periode toen ook eindelijk over mijn 1RM van 110kg BP gekomen nu zit ik inmiddels als op 140kg, top, binnen 1 jaar tijd.Ja qua trainen wel... Na mn wintersport voeding aanpakken
Heb je nou t idee dat je inmiddels ook echt zo veel volume nodig hebt om vooruit te gaan t.o.v. vroegah?
Goed opwarmen, eens die shoulder dislocations doen, evt wat licht front/side raise werk met 4kg ofzo, dit doe ik meestal als warm-up bij zowel borst-rug en schouders. 1 setje meestal.Ja klopt, dat was inderdaad ook de reden dat ik ermee was gestopt.
Ik denk dat hij dat alsnog wel gaat doen maar voor 3 sets boeit het.niet![]()
ik doe meestal 2 handed front-raises, beetje warm draaien zeg maar.Ja thanksGa ik doen!
Wh'app nog wel ff hoe het is gegaan!
Binnekort weer pics tijd ??
3x raden wat ik nu zit te eten trouwens![]()