MuscleMeat

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.101
Ik weeg hier nu zo'n 81-83kg
toch maar een FB pic gepost van voren, desondanks ik niet tevreden ben over me benen nu maar goed ik mag niet klagen, vind het wel prima zo. Ook valt er weinig licht op me benen.

f4ptm8.jpg

zkpduw.jpg

9zq7lt.jpg

2mds9hc.jpg

1qk10o.jpg

je blijft lekker droog nog steeds he echt knap man! vette foto!

Vindt je borst er wel vreemd uitzien

acne op je rug brah, i know that feeling. gaat lekker zo te zien:P

Dik upper body, benen ogen wat kleiner dan ik me kan herinneren?

Of miss dat je ub groter is geworden, kan ook :p

• #7.107
je blijft lekker droog nog steeds he echt knap man! vette foto!
jup hoef er niks voor te doen, doe nu wel afentoe een beetje cardio erbij.
Vindt je borst er wel vreemd uitzien
leg uit..ik weet dat mijn aanhechtingen wat anders zijn maar dit heb ik nooit als iets slechts gezien, die MM variant vind ik ook niet een van mijn mooiste maar vond hem wel goed zien voor de verandering.
acne op je rug brah, i know that feeling. gaat lekker zo te zien:P
slecht gegeten afgelopen week haha, acne's a bish!
Dik upper body, benen ogen wat kleiner dan ik me kan herinneren?

Of miss dat je ub groter is geworden, kan ook :p
combinatie van beide haha, ik kom namenlijk weer in oude broeken..
thx killy!

Looks pretty buff son
groter is beter

Beetje een wijd gat aan de onderkant en hij ziet er niet echt vol uit imo. Maaaaar dit is wel gewoon een droomfysiek ofcourse!

Je benen worden kleiner? Idee waarom???

(Superdude)

Sta werkelijk versteld Koen! Enorme vooruitgang gemaakt op zo wat alle vlakken.

Zit er iets achter deze evolutie of is het het resultaat van keihard trainen icm goede voeding? Misschien een nieuwe aanpak?

• #7.112
Looks pretty buff son
groter is beter
appreciated!
Beetje een wijd gat aan de onderkant en hij ziet er niet echt vol uit imo. Maaaaar dit is wel gewoon een droomfysiek ofcourse!
is te zien dat je me pas volgt, op deze foto lijkt het wijder dan het is. Als ik relax sta valt het veel minder op, heb wel door 'deze aanhechting' heel het jaar strepen op m'n borst. I ain't even mad!
Je benen worden kleiner? Idee waarom???

(Superdude)
omdat ik ze niet vaak meer train, laatste x dat ik zwaar gesquat heb is 30+ weken geleden..rug klachten is een bish

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 20:21 ----------

Sta werkelijk versteld Koen! Enorme vooruitgang gemaakt op zo wat alle vlakken.

Zit er iets achter deze evolutie of is het het resultaat van keihard trainen icm goede voeding? Misschien een nieuwe aanpak?
Thanks Yosh, ik stond zelf ook wel versteld toen ik de foto's terugkeek, size is toegenomen, posering verbeterd, achterliggende spiergroepen bijgetrokken, bf nog steeds onder controle..
Nieuwe aanpak..minder dedicated zijn! (srs) ik eet nog steeds gewoon m'n meals door de week, in de weekenden ben ik zo katabool als maar kan zijn en vanaf zondag/maandag schakel ik gelijk weer terug. Qua training heb ik wel eens en ander verandert minder op kracht gefocused en meer op contractie/pomp en vollige ROM's hanteren bij vrijwel elke set, afentoe wel eens een 'ego' setje dat er wat sloppy reps zijn maar ik reageer er goed op!

Ook gebruik ik al langer dan een half jaar geen supps meer, dus geen extra whey of iets dergelijks alleen afentoe een pre/w

Laatst bewerkt:
Volg je idd pas! Wel sick fysiek man!

Als ik er zo uitzie als ik 19 ben ben ik blij!

FDB is insane, niet eerlijk dat jij altijd droog bent! :mad:

Impressive weer man damn! Nog steeds dry as ****, way to go!

En tsja, dat weer wat een bredere broek keuze hebt is niet zo erg geloof ik.. :D

Hoezo heb je nou weer zo zwarte cirkel voor je kop, ik weet toch hoe je uitziet:D
Nee ma ff serieus ziet goed uit.

Binnenkort nog een keer samen trainen btw;)

Dacht ik dat ik je bijna had evenaart, zie ik deze pics fuuuuu

haha j/k echt nice! :D vooral je side chest/tricep poses vind ik echt mooi

gewoon lekker doorknallen bra, ben je erg actief met kickboxen?

btw: hoe ziet je voedingsschema zoal eruit?

Terug
Naar boven