- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jup hoef er niks voor te doen, doe nu wel afentoe een beetje cardio erbij.je blijft lekker droog nog steeds he echt knap man! vette foto!
leg uit..ik weet dat mijn aanhechtingen wat anders zijn maar dit heb ik nooit als iets slechts gezien, die MM variant vind ik ook niet een van mijn mooiste maar vond hem wel goed zien voor de verandering.
slecht gegeten afgelopen week haha, acne's a bish!acne op je rug brah, i know that feeling. gaat lekker zo te zien![]()
combinatie van beide haha, ik kom namenlijk weer in oude broeken..Dik upper body, benen ogen wat kleiner dan ik me kan herinneren?
Of miss dat je ub groter is geworden, kan ook![]()
appreciated!
is te zien dat je me pas volgt, op deze foto lijkt het wijder dan het is. Als ik relax sta valt het veel minder op, heb wel door 'deze aanhechting' heel het jaar strepen op m'n borst. I ain't even mad!Beetje een wijd gat aan de onderkant en hij ziet er niet echt vol uit imo. Maaaaar dit is wel gewoon een droomfysiek ofcourse!
omdat ik ze niet vaak meer train, laatste x dat ik zwaar gesquat heb is 30+ weken geleden..rug klachten is een bish
Thanks Yosh, ik stond zelf ook wel versteld toen ik de foto's terugkeek, size is toegenomen, posering verbeterd, achterliggende spiergroepen bijgetrokken, bf nog steeds onder controle..Sta werkelijk versteld Koen! Enorme vooruitgang gemaakt op zo wat alle vlakken.
Zit er iets achter deze evolutie of is het het resultaat van keihard trainen icm goede voeding? Misschien een nieuwe aanpak?
Dankjewel, ben zelf ook met 15 jaar begonnen overigens